Pikseli 4 - odotan...

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

Eipä ole vieläkään lehteä numero 4. tullut meikäläiselle asti, vaikka sitä on myynnissä jo jopa paikallisessa S-Marketissakin. Olen lähettänyt asiasta s-postiakin asiakaspalveluun, mutte en ole saanut vielä vastausta. Laskut on kyllä maksettu - kummallista.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Dj_KoRm

Viesti Kirjoittaja Dj_KoRm »

barcoder kirjoitti:Sääli, että tässä yhteydessä ovat kommentoineet lähinnä ne, jotka eivät ole ilmeisesti pitäneet lehdestä..=(

Jostain syystä positiivisimmat ja rakentavimmat kommentit tuntuvat tulevan pääsääntöisesti henkilökohtaisempina viesteinä toimituksen sähköpostiin. Kyllä niitä voi postata myös näihin foorumeihin..;)
Ainakin tällaiselle juuri hiljattain kuvaamisesta innostuneelle ja kameran ostaneelle Pikseli tarjoaa juuri sitä mitä lehdeltä odotankin. Olen ostanut irtonumeroina jokaisen ilmestyneen ja jokainen lehti on ollut hyvä. Harkitsen juuri tilaajaksi siirtymistä.
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

No, nyt tuli meikäläisellekin Pikseli nr. 4 jälkilähetyksenä. Soitin toimitukseen, josta kerrottiin, että jostain syystä joka lehteä jää noin viisi tulematta, siis postin kulkemattomuuden vuoksi. He lähettivät siis minulle uuden lehden. Sisältö vaikuttaa lupaavalta - nyt sitten tarkemmin perehtymään.
Vastaa Viestiin