Ostos
-
Re: Ostos
Eikö tätä olisi kannattanut selvittää mieluummin etukäteen? :) Ostit hyvän kameran, ei se siitä mihinkään muutu miettimällä / murehtimalla hintaa.superdeer kirjoitti:Elikkä tuli ostettua paketti, missä on 400d kit kuvaatu vajaat 10 000 kuvaa+ sigma 70-300 apo, lowepro 3 laukku. hintaa tuli 545€. Oliko hyvä ostos? mielestäni ihan ?
Viimeksi muokannut apip, Maalis 12, 2008 14 : 37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
On tää hienoa tämä foorumeitten toiminta. Kysyin vähän niinkuin ihmisten mielipidettä, oliko hyvä ostos !!! ? mielestäni oli ?1 ja sen lisäksi haluaisin muiden mielipitetiä. Hei pitää aina alkaa ruveta tarttumaan kaikkii pieniin yksityiskohtiin! Ja ruvetkaa nyt tästäkin jauhamaan ja jättäkää toi mun kysymys kokonaan pois eikö ?
mutta voisiko joku sanoa, mitä mieltä tuosta oliko hyvä ostos vai ei !?
-
No ei kai se nyt niin paskakaan. Itse vaihtaisin ehkä nuo objektiivit vähän parempiin, mutta kyllähän noilla mainiosti silti voi kuvata.superdeer kirjoitti:
Niin ja HaETTIinko tässä nyt sitä että oliko hankinnalla hyvä hinta/laatusuhde, vai oliko ostos hyvä sinulle vai olisiko tuo kyseinen romuarsenaali hyvä juuri minulle?
-
- Viesti:
Re: Ostos
On se hyvä ostos. Sitten vaan valokuvaamaan ja miettimään, tuleeko hyviä kuvia. Jos kuvat miellyttävät, ostoksen hyvyys vahvistuu entisestään ja jos kuvat ovat huonoja, alat epäillä uudestaan.superdeer kirjoitti:Elikkä tuli ostettua paketti, missä on 400d kit kuvaatu vajaat 10 000 kuvaa+ sigma 70-300 apo, lowepro 3 laukku. hintaa tuli 545€. Oliko hyvä ostos? mielestäni ihan ?
Näin se menee kalliimmissakin piireissä ainakin joskus :).
PS. Kuvaa nyt hyvä ihminen uudella kamerallasi.
-
Superdeer: luulenpa, että olet ainoa ketä tietää, että oliko hyvä ostos. Se saattaa olla hyvä ostos, koska tuo kamera on portti uuteen valokuvausharrastukseen(olettaen, että et ole harrastanut sitä aiemmin). Se voi olla huono, koska ei se valokuvaaminen olekaan sinun juttu ja olisi sittenkin pitänyt käyttää rahat järkevämmin ja ostaa kotiteatteriin uudet kajarit. Valintojen maailma :/ Ja hintalaatusuhteen kannalta ajatellen... tiedät itse euron arvon ja pienellä räpläilyllä ja kokeilulla sen, että vastaako tuote rahan arvoa. Ja voihan se tietty olla niinkin, että vasta parin vuoden päästä tajuaa hankintansa arvon.
Mutta jos tosiaan mielipiteitä kaipailet, niin minun mielestä tuo setti on hyvä. Niillä saa hyviä kuvia. Tuosta kokoonpanosta on hyvä jatkaa eteenpäin jos on tarvis.
Mutta jos tosiaan mielipiteitä kaipailet, niin minun mielestä tuo setti on hyvä. Niillä saa hyviä kuvia. Tuosta kokoonpanosta on hyvä jatkaa eteenpäin jos on tarvis.