D80 ja akkukesto

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
rockstar

D80 ja akkukesto

Viesti Kirjoittaja rockstar »

Mites monta kuvaa olette yhdellä D80:n vakioakulla saaneet. Manuska ja netti kertovat hurjista 600-1000 kuvan määristä. Nimimerkki Janmi on nokittanut peräti 1600 kuvan määrällä.

Me paikallisen D80-klubin pojat olemme saaneet akullisella sellaiset 300-400 kuvaa, JPG normaali, ei salamaa, AF-A käytössä, sulkija puolivälissä aika paljon ja iki-ihana VR myös päällä paljon.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
seppot

Viesti Kirjoittaja seppot »

Minä jaksoin kirjata ensi alkuun noita akunkestoja noin kymmenen latauksen verran ja samoihin lukemiin jäi kuin tuon teidän poppoon kuvaukset. Käsittääkseni nyt akku riittäisi kauemmin kun tulee räprättyä kameraa vähemmin, mutta nyt kun on kaksi akkua niin heti kun palkit vähenee niin vaihdan ladatun tilalle jos olen lähdössä kuvailemaan vaikka vara-akku tulisikin mukaan. Aika paljon tulee vielä kurkittua miten histogrammi sattuu kohdilleen eli parantamisen varaa on.
--
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

Mulla menee pitkälti yli 400 kuvan VR:ää ja salamaa läiskytellen. Ihan toista luokaa tuo Akun kesto kuin D200:lla. Vara-akku on todellakin vain vara-akku. Pakkaseen en oo viä päässy kunnolla että tiätäisin paljonko D80 kykenee.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Rc-auto kisoja kun kuvasin kesällä, niin tuli otettua n. 1000 kuvaa yhdellä latauksella AF-S putkella ja kamerassa AF-C melkein koko ajan päällä. Kamerassa oli virta päällä lähes koko päivän ja välillä tuli siirreltyä kuvia kamerasta koneelle. Päivän päätteeksi oli akussa edelleen virtaa (en tosin tiedä kuinka paljon). Koskaan en ole kokeillut kuinka monta kuvaa maksimissaan voin akullisella ottaa.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
mvuori

Re: D80 ja akkukesto

Viesti Kirjoittaja mvuori »

rockstar kirjoitti:Me paikallisen D80-klubin pojat olemme saaneet akullisella sellaiset 300-400 kuvaa, JPG normaali, ei salamaa, AF-A käytössä, sulkija puolivälissä aika paljon ja iki-ihana VR myös päällä paljon.
VR ilmeisesti vie virtaa aika tavalla, ja jos laukaisin on puolivälissä aika paljon, VR tekee aika paljon töitä. Voisitte huviksenne kokeilla ilman VR:ää.
Matti Vuori
janmi

Viesti Kirjoittaja janmi »

Vr:ää käyttäen olen tosiaan jäänyt noin 1000 kuvaan, mutta ihan tavallisilla objektiiveilla tuo 1500 kuvaa on aika yleinen määrä yhdellä akulla. Alle 500 kuvaa kuulostaa siis ainakin minun korviini todella vähältä...

Myös Lenmarin tarvikeakulla pääsen yli 1000 kuvan määrään.
Lehto

Viesti Kirjoittaja Lehto »

Onko kellään tietoa kuvamääristä akkukahvalla ja 2 originaaliakulla?
Rullat

Viesti Kirjoittaja Rullat »

Se on tuplamäärä
Vastaa Viestiin