Mistä EF 50m/1.8?
-
- Viesti:
Mistä EF 50m/1.8?
Kaikki kamerakaupat myyvät ei oota, ainakin helsingissä!
Mikä on ettei tehtaat puske noita tarvikkeita tarpeeksi. Onko suurilla kamera valmistajilla jokin salaliitto käynnissä???
Mikä on ettei tehtaat puske noita tarvikkeita tarpeeksi. Onko suurilla kamera valmistajilla jokin salaliitto käynnissä???
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: Mistä EF 50m/1.8?
Heh, joo. Ongelmana on se, että tosta tulee 80mm lasi digijärkkärillä. Passaa mainiosti mm. muotokuvaukseen ja tuolla hinnalla on kysyntä varsin kova.OsLe kirjoitti:Kaikki kamerakaupat myyvät ei oota, ainakin helsingissä!
AC-Fotosta tilattuna meni 10 päivää niille saada lasi, ja siihen sitten se postimatka tänne, eli 7 päivää päälle. Sieltä saat ainakin, mutta noin halpaa ei kannattane ainoastaan tilata sieltä. Muuten tulee postikulujen osuus turhan suureksi laskun loppusummasta.
.Wagner
Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
-
Re: Mistä EF 50m/1.8?
On.OsLe kirjoitti: Onko suurilla kameravalmistajilla jokin salaliitto käynnissä???
-
- Viesti:
Stockmannilta löytyy kyseisiä laseja....stadin stokkalta.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jos nyt oikein muistan, niin hinta oli jossan 530 euron kieppeissä Stockalla. Jos siis muistan oikein.PeSa kirjoitti:Mikä on suolainen hinta tuolle pötkylälle?wagner kirjoitti:Kolmisen viikkoa sitten oli vaan sitä 50/1.4:sta hyllyssä ja todella suolainen hinta kyljessä. Mutta onhan se toki Stockmann.
Pena
.Wagner
-
- Viesti:
-
Se oli joku 540€, kun itse kävin katsomassa. Ostin sitten Technikdirektiltä noin 340€ hintaan ei-oo:n, jonka kerkesin valitettavasti jo maksamaankin.PeSa kirjoitti:Mikä on suolainen hinta tuolle pötkylälle?wagner kirjoitti:Kolmisen viikkoa sitten oli vaan sitä 50/1.4:sta hyllyssä ja todella suolainen hinta kyljessä. Mutta onhan se toki Stockmann.
Pena
Elikkä: Saksasta tilatessa KANNATTAA erikseen kysyä saatavuus. Vaikka sivuilla olisikin ko. laite, ei niitä välttämättä ole yrityksestä huolimatta kuukausiin liikkeessä nähty.
-
- Viesti:
Tuokin olisi melkein kannattanut ostaa Akibasta. Itse hain tuon suoraan hyllystä ja hinta näyttää nyt olevan 390€. Eipä juuri halvemmaksi tule saksasta tilata kun postikulut lisätään hintaan.PekkaM kirjoitti:Se oli joku 540€, kun itse kävin katsomassa. Ostin sitten Technikdirektiltä noin 340€ hintaan ei-oo:n, jonka kerkesin valitettavasti jo maksamaankin.
Elikkä: Saksasta tilatessa KANNATTAA erikseen kysyä saatavuus. Vaikka sivuilla olisikin ko. laite, ei niitä välttämättä ole yrityksestä huolimatta kuukausiin liikkeessä nähty.
Minä olen ostanut kaikki objektiivit tuolta ja aina olen ne saanut korkeintaan päivän viiveellä tilauksesta. Viime torstaina hain Canonin 17-40 f/4L:n suoraan hyllystä ja hinta oli suurinpiirtein sama kuin saksan hinta+postikulut.
-
Olisi kannattanut, kun olisin arvannut... Maksaisikohan tuo TD rahat takaisin jos pyytäisi...jruots kirjoitti:Tuokin olisi melkein kannattanut ostaa Akibasta. Itse hain tuon suoraan hyllystä ja hinta näyttää nyt olevan 390€. Eipä juuri halvemmaksi tule saksasta tilata kun postikulut lisätään hintaan.
Minä olen ostanut kaikki objektiivit tuolta ja aina olen ne saanut korkeintaan päivän viiveellä tilauksesta. Viime torstaina hain Canonin 17-40 f/4L:n suoraan hyllystä ja hinta oli suurinpiirtein sama kuin saksan hinta+postikulut.
Tilasin viimeviikolla Canonin 70-200 f/4L:n itse Akibasta, arvelivat tuollaista viikkoa-kahta maksimissaan. Saa nyt nähdä, on vähän optimismi kateissa näissä asioissa, mutta toivotaan. f/2.8 olisi ollut hyllyssä, mutta en pystynyt perustelemaan itselleni sen hintaista peliä.
-
- Viesti:
Jep. Tosin kavereidenki kautta saatujen havaintojen perusteella noissakin on sitten eroja. Kun siis tiedustelee saatavuutta. Pakko todeta, että omalla kohdalla AC-Foto ei taaskaan pettänyt. Kertoivat kysellessäni toimitusajan heille ja se piti.PekkaM kirjoitti:Elikkä: Saksasta tilatessa KANNATTAA erikseen kysyä saatavuus. Vaikka sivuilla olisikin ko. laite, ei niitä välttämättä ole yrityksestä huolimatta kuukausiin liikkeessä nähty.
Posti sitten saikkasi täällä. On muuten uskomattoman hankalaa Munkkivuoressa asioida postissa jos ei satu olemaan pakettikorttia mukana (yrittää siis saada paketti ulos sillä seurantakoodilla ja henkkareilla ...
Samaa ongelmaa ei ollut mm. Lauttasaaressa.
.Wagner
-