Pentax Optio WP

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
gordonisti

Pentax Optio WP

Viesti Kirjoittaja gordonisti »

Olen yrittänyt selvittää jostakin, kuinka nopeasti ko. kamera "herää käyttökuntoon" ja millainen viive on laukaisinta painettaessa kuvanottoon. Onko jollakulla kokemuksia?

Tarkoitus on hankkia tuollainen vyölle aina mukana kulkevaksi vaativiin olosuhteisiin. Nopeudella ja sarjakuvausominaisuuksilla on myös suuri painokerroin. Toisena vaihtoehtona on Olympus µ 820/830.

Kuvaan digijärkkärillä ja kokemukset aikaisemmista digipokkareista on niin huonot, että niitä ei oikein edes jaksa pitää mukana. Viive on niin turhasen pitkä, että hiemankaan nopeammista tilanteista jää auttamattomasti jälkeen. Valitettavasti järkkäriä ei voi aina raahata mukana!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
gordonisti

Viesti Kirjoittaja gordonisti »

Vastaanpa itse itselleni, kun kerran sain vinkin...

Faktaa löytyy osoitteesta
http://www.cnet.com.au/digitalcameras/c ... 701,00.htm
KeijoK
Viesti:

Re: Pentax Optio WP

Viesti Kirjoittaja KeijoK »

gordonisti kirjoitti:Olen yrittänyt selvittää jostakin, kuinka nopeasti ko. kamera "herää käyttökuntoon" ja millainen viive on laukaisinta painettaessa kuvanottoon. Onko jollakulla kokemuksia?
Mullon tuo Optio WP10 -malli eli käsittääkseni hiukan tuoreempi kuin mihin tuo linkkisi osoittaa.
Käyttökunnossa virtapapin painamisen jälkeen noin sekunnissa. Kuvan otto, jos tarkennus on lukittu, tapahtuu suht. nopeaan laukaisunapin painamisen jälkeen. Viivettä on havaittavissa verrattuna järkkäriin mutta mielestäni kuitenkin ihan OK (eli ei ainakaan minulle häiritsevän suuri).
Vastaa Viestiin