Valokuvataiteen ASIANTUNTIA

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Huomaa tosiaan että olet herkästi valmis muuttamaan näitä pänkkäpäisiä mielipiteitäsi ihan muutaman vasta-argumentin jälkeen. Varsinkin kun "keskustelu" on ehkä vasta kahdeksas aloittamasi samasta asiasta? ;-)
Äläkä väitä, että kukaan olisi sinua kieltämässä -päinvastoin: toitotus on opintojen äimä ;-D

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

OskuK kirjoitti:Huomaa tosiaan että olet herkästi valmis muuttamaan näitä pänkkäpäisiä mielipiteitäsi ihan muutaman vasta-argumentin jälkeen. Varsinkin kun "keskustelu" on ehkä vasta kahdeksas aloittamasi samasta asiasta? ;-)
Äläkä väitä, että kukaan olisi sinua kieltämässä -päinvastoin: toitotus on opintojen äimä ;-D
No huvinsa kullakin, minä huvitten näin ja sinulla on tuo sinun oma huvisi.
OskuK

jari siren kirjoitti:
OskuK kirjoitti:Huomaa tosiaan että olet herkästi valmis muuttamaan näitä pänkkäpäisiä mielipiteitäsi ihan muutaman vasta-argumentin jälkeen. Varsinkin kun "keskustelu" on ehkä vasta kahdeksas aloittamasi samasta asiasta? ;-)
Eikä loppua näy, kieltämättä. ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

jari siren
Viesti:

OskuK kirjoitti:
jari siren kirjoitti:
Eikä loppua näy, kieltämättä. ;-)
Toistat kieltämättä itseäsi vuodesta ja aiheesta toiseen:D
jari siren
Viesti:

saltikov kirjoitti:Miten minuulla on semmoinen kutina että kuvajaa osaa lukea kuvaa mutta tekstin laita on sitten niin ja näin - järkiään kaikki piilomerkitykset jäävät piiloon. Jarza, kokeileppa esittää asia kuvana.
Pelkään pahoin että menee sarjassaan helmiä sioille, kuvaaja joka ei ymmärrä että valokuvaus on enemmän äly kuin väline laji, tuskin tajuaa selvääkään vertausta tai ymmärrä sitä oikein.
Pelkään pahoin että kysesti kuvaa komentoitaisiin kuka luulet olevasi:D
jari siren
Viesti:

Itse aihe on niin herkullinen että siihen on kiva palata ja erinäiköisten hatarien vastaargumenttin jälkee voi taas repiä auki, ehkäpä edes jonkun silmät aukeaa?
Usko on ihmisen paljastava ominaisuus ja sillä on helppo vältellä omaa vastuutaan tai kykyä ymmärtää.
Joku voi uskoa että planeetojen asenot hallitsee tapahtumia ja toinen taideinstituution kykyyn arvoitaa taidetta.

Huvista käy myös kerta toisensa jälkeen nähdä ihmisten ajatelun ohuus, toiveiden muokaavuus ja tältäpohjalta itsensä asettelu tikapuilla korkeammalle.
OskuK

saltikov kirjoitti:Miten minuulla on semmoinen kutina että kuvajaa osaa lukea kuvaa mutta tekstin laita on sitten niin ja näin - järkiään kaikki piilomerkitykset jäävät piiloon. Jarza, kokeileppa esittää asia kuvana.
Koitapa itse joskus sanoa jotain, auttaisikos se?

Waldo's Peoplen Waldo:

OskuK

jari siren kirjoitti:Itse aihe on niin herkullinen että siihen on kiva palata ja erinäiköisten hatarien vastaargumenttin jälkee voi taas repiä auki, ehkäpä edes jonkun silmät aukeaa?
Usko on ihmisen paljastava ominaisuus ja sillä on helppo vältellä omaa vastuutaan tai kykyä ymmärtää.
Joku voi uskoa että planeetojen asenot hallitsee tapahtumia ja toinen taideinstituution kykyyn arvoitaa taidetta.

Huvista käy myös kerta toisensa jälkeen nähdä ihmisten ajatelun ohuus, toiveiden muokaavuus ja tältäpohjalta itsensä asettelu tikapuilla korkeammalle.
;-)

Huomaan miten asetat itsesi nöyrästi muita alemmas, joustavana ja kehittyvänä persoonallisuutena ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

reksi

Viesti Kirjoittaja reksi »

jari siren kirjoitti:kuvaaja joka ei ymmärrä että valokuvaus on enemmän äly kuin väline laji, tuskin tajuaa selvääkään vertausta tai ymmärrä sitä oikein.
Siis äly*X > väline*X

Mielestäni tuo on epätosi X:n kaikilla arvoilla. Laskinko väärin?
jari siren
Viesti:

reksi kirjoitti:
jari siren kirjoitti:kuvaaja joka ei ymmärrä että valokuvaus on enemmän äly kuin väline laji, tuskin tajuaa selvääkään vertausta tai ymmärrä sitä oikein.
Siis äly*X > väline*X

Niin ongelmasi on ilmeisesti väärin lasku?
kafa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kafa »

reksi kirjoitti:
Siis äly*X > väline*X

Laita ensin X:n tilalle canon ja sitten nikon ja vertaa ...
Sori...oli pakko
telegram

Viesti Kirjoittaja telegram »

reksi kirjoitti:
Siis äly*X > väline*X

Pitäis ensin määritellä muuttujat äly ja väline, että voisi sanoa suuntaan ja toiseen.
OskuK

Hieno päivä ja tällä roikutaan puhumassa näennäisiä. Ei kuvaaminen olisi mitään?
Itse tein ilmakuvauskeikan, itse asiassa kaksi -ja ilmaisia digikuvia tuli 339kpl. ;-)

Waldo's Peoplen Waldo:

veshut

Viesti Kirjoittaja veshut »

OskuK kirjoitti:Hieno päivä ja tällä roikutaan puhumassa näennäisiä. Ei kuvaaminen olisi mitään?
No just meinasin sanua samaa. Ilma ku morsian ja yhdet pänkkää mustaa valkoseks. =)
OskuK

veshut kirjoitti:
OskuK kirjoitti:Hieno päivä ja tällä roikutaan puhumassa näennäisiä. Ei kuvaaminen olisi mitään?
No just meinasin sanua samaa. Ilma ku morsian ja yhdet pänkkää mustaa valkoseks. =)
Da. Mä lähden taas, välillä kaffetta ja akkuja ladattiin, ja purettiin kuva koneelle.

Waldo's Peoplen Waldo:

reksi

Viesti Kirjoittaja reksi »

Etkö osaa kävellä ja syödä purkkaa samalla?

Täällä paistaa aurinko parvekkeelle, hain eilen postista paketin gradient-suodattimia ja jo 2 h olen täällä niiden kanssa nysvännyt.
Vastaa Viestiin