Tarvitaanko holhontaa?
-
- Viesti:
Tarvitaanko holhontaa?
Tarvitseeko valokuvausta lailla rajoitaa?
Jos vaikka kuvaaminen ja julkaiseminen olisi täysin vapaata, niin näkyisikö netissä kotirauhaa rikkovia tai ihmisiä halventavasti esitäviä kuvia?
Viimeipäivien tapahtumista, pitäisikö saada aseen ostaminen saada täysin vapaaksi ja luotaa ihmisten harkintaan?
Ravintolasta saisi vaikka ostaa aseen yhtähelposti kuin drinkin, jos vaikka tulisi jotain erimielisyyttä?
Miksi viinaa ei saa tilata kuin pitzaa kotiinkuljetuksella 24/7?
Miksi alle 18v. ihminen ei saa päätää omista asioistaa?
Jos vaikka kuvaaminen ja julkaiseminen olisi täysin vapaata, niin näkyisikö netissä kotirauhaa rikkovia tai ihmisiä halventavasti esitäviä kuvia?
Viimeipäivien tapahtumista, pitäisikö saada aseen ostaminen saada täysin vapaaksi ja luotaa ihmisten harkintaan?
Ravintolasta saisi vaikka ostaa aseen yhtähelposti kuin drinkin, jos vaikka tulisi jotain erimielisyyttä?
Miksi viinaa ei saa tilata kuin pitzaa kotiinkuljetuksella 24/7?
Miksi alle 18v. ihminen ei saa päätää omista asioistaa?
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Joo on laitettu ja laitan turvavyön myös, enkä aja ylinopeutta.IlkkaS. kirjoitti:Vaihdapa, Jari, nastarenkaat alle. On liukasta.
On se muuten kumma kun ei saa ajaa kaupungissa 300kmh jos on hyvä auto ja kiire, ketä se haitaa kateelisiako?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Ensinnäkään, autosi todennäköisesti ei kulje 300 km/h. Toisekseen, autoni todennäköisesti saavuttaa suuremman huippunopeuden kuin sinun autosi (en muista olivatko tutkatut huiput 242 vai 252 km/h), johonka eli mihin huippunopeuteen itse olen ansioton. Kolmannekseen, ketä kiinnostaisi p-an vertaa saati mitä v-un väliä olisi.jari siren kirjoitti:On se muuten kumma kun ei saa ajaa kaupungissa 300kmh jos on hyvä auto ja kiire, ketä se haitaa kateelisiako?
Viime kädessä: en saata kuvitella kadehtijoitasi, kulkisi autosi vaikka to the moon and back around the bend fast as a bullet.
-
- Viesti:
Eh tuota oho/ huh huh.. niin kun mun auto ei kulje edes kahta sataa.
Ymmärsiköhän joku nyt heiman väärin?
Ymmärsiköhän joku nyt heiman väärin?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
En tiedä, mutta ainakin tämän
joku ymmärsi väärin.johonka eli mihin huippunopeuteen itse olen ansioton. Kolmannekseen, ketä kiinnostaisi p-an vertaa saati mitä v-un väliä olisi.
En voi keskustelun toistaiseksi kolmen osapuolen kahden puolesta tietää, kuka ymmärsi ja mitä. Saati väärin. Hey, man.jari siren kirjoitti:Ymmärsiköhän joku nyt heiman väärin?
-
- Viesti:
Ei näin voi sanoa.jari siren kirjoitti: Ymmärsiköhän joku nyt heiman väärin?
Silloin kun asianomainen ei ymmärtänyt ollenkaan.
Viimeksi muokannut asm, Marras 09, 2007 14 : 41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
-
- Viesti:
No sanotakoon hitaamille sitten että viestini tarkoitus ei ollut kehua että minulla olisi auto joka kulkisi 300kmh.
Sellaista ironiaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia oli yritys viljellä.
Sellaista ironiaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia oli yritys viljellä.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Siis niin kuin provo?bobotti kirjoitti:Kun tänne kaikki hörhöt saatiin kerättyä yhden provo-aiheen alle niin ilmoitaudumpa minäkin sitten joukoon mukaan ;D *bobotti=hörhö*
Mutta missä luuraa Spege?
Mielestäni aloitin keskustelun holhouksen tarpeelisuudesta, niin no voihan siitäkin provosoitua?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
-
Perustelepa, kiitos, millä fundamenteillasi minut julkisesti tituleeraat hörhöksi. Mitä tarkoitat käsitteellä hörhö? Onko se yhtä kuin saatanan sekopää?bobotti kirjoitti:Kun tänne kaikki hörhöt saatiin kerättyä yhden provo-aiheen alle niin ilmoitaudumpa minäkin sitten joukoon mukaan ;D *bobotti=hörhö*
Mikäli oikein muistan, olen tällä foorumilla ensisijaisesti pyrkinyt jakamaan fototeknistä tietouttani, sikäli kuin sitä minulla on (ollut). Jos yhtälailla oikein muistan, tätä ennen olen kommentoinut yhteen vaiko kahteen Jari Sirénin avaamaan keskusteluun. Rehellisyyden nimissä, en muista moneenko Sinun avaamaasi ketjuun olen kommentoinut.
Niin, kiitos, ne hörhoksi tituleeraamisen kriteerit? Ja ymmärränkö mitään, jos ymmärrän, että topicin avaaja yrittää mm. lietsoa keskustelua Jokelan koulusurmista?
Ystävällisin terveisin,
Ilkka Suni
-
Saat kyllä itse perustella missä kohtaa minä leimasin kaikki ketjussa olevat hörhöksi? ;DIlkkaS. kirjoitti: Perustelepa, kiitos, millä fundamenteillasi minut julkisesti tituleeraat hörhöksi. Mitä tarkoitat käsitteellä hörhö? Onko se yhtä kuin saatanan sekopää?
Ei - hörhöllä ja tosikolla on vissi ero.Onko se yhtä kuin saatanan sekopää?
Mikäli minä oikein muistan radioamatööriajoilta saakka niin olet aina ollut kärkäs tarttumaan asioihin ja ihan asian vierestä. Muistatkos vielä sen kun pyysit että poistaisimme ne viestimämme asiat ketjusta jossa syyttelit minua vähän niistä ja näistä?Mikäli oikein muistan, olen tällä foorumilla ensisijaisesti pyrkinyt jakamaan fototeknistä tietouttani, sikäli kuin sitä minulla on (ollut).
Saat itse määrätä ne.Niin, kiitos, ne hörhoksi tituleeraamisen kriteerit?
Siitä tuskin syntyy asiallista keskustelua jos Pentti Linkola ja Hitler pääsevät vauhtiin. He olivat ne parit päätekijät tässäkin asiassa.Ja ymmärränkö mitään, jos ymmärrän, että topicin avaaja yrittää mm. lietsoa keskustelua Jokelan koulusurmista?
Vielä ystävällisemmin terveisin : Kari Hämäläinen.Ystävällisin terveisin,
Ilkka Suni
ps: miten viinan kotiinkuljetus nyt tähäm sitten myös liittyy?
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
- Viesti:
On tämä uskomaton mesta, tämä yksikin viitailee sielä sun täällä että minä olisin jotenkin sekaisin:D
Onko järki pohjaisen keskustelun holhoamisen tarpeesta aivan ylivoimaista?
Jos pää ei kestä niin voi kirjoitaa jotain tuohon minkä kameran ostasin tai miten kukistaa herkko ja huttunen, seilähän tämänkaltainen aivoriihin on ihan omiaa:D
Onko järki pohjaisen keskustelun holhoamisen tarpeesta aivan ylivoimaista?
Jos pää ei kestä niin voi kirjoitaa jotain tuohon minkä kameran ostasin tai miten kukistaa herkko ja huttunen, seilähän tämänkaltainen aivoriihin on ihan omiaa:D
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Sisälukutaitoni kenties heikentynyt, mutta lukenet ensimmäisen postauksesi tähän ketjuun.bobotti kirjoitti:Saat kyllä itse perustella missä kohtaa minä leimasin kaikki ketjussa olevat hörhöksi? ;D
Voit kääntää vatsasi vaikka ympäri ja olla sisäinen sankarisi, mutta ikäsikin huomioiden olisi syytä ymmärtää, koska boboteilla tai ei.Ei - hörhöllä ja tosikolla on vissi ero.
Valitan, en ole koskaan ollut radioamatööri, joten saat vierestä muistella aivan omiasi.Mikäli minä oikein muistan radioamatööriajoilta saakka niin olet aina ollut kärkäs tarttumaan asioihin ja ihan asian vierestä.
Kerro osoite, postitan peilin, palauta se ja lienen tietävämpi.Saat itse määrätä ne.
Nyt, kiitos, tarkennat. Kytketkö tai liitätkö minut mainitsemiisi tahoihin?Siitä tuskin syntyy asiallista keskustelua jos Pentti Linkola ja Hitler pääsevät vauhtiin. He olivat ne parit päätekijät tässäkin asiassa.
Viinoistasi en tiedä. Mutta soisin toivovani, että jos tai kun tällä keskustelufoorumilla joku taho valokuvaamisesta kysyy, käytät tietämyksesi ja viisautesi kykyjesi mukaiseen kysyjän opastamiseen.ps: miten viinan kotiinkuljetus nyt tähäm sitten myös liittyy?
Valokuvaus on laji, joka voi tehdä kadehdittavia sankareita, ketään vahingoittamatta. Topicin eli avauksen kontekstin huomioiden ymmärtänet keskittyä ikäisesi tavoin.
Viimeksi muokannut IlkkaS., Marras 09, 2007 16 : 11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
- Viesti: