Entäs samsung 815 pro sitten?

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
axel

Entäs samsung 815 pro sitten?

Viesti Kirjoittaja axel »

..Tämän kysymyksen esitti kauppias alan liikkeessä, kun nikonin d40x kameraa olin katsomassa, enkä ole vielä aivan varma mitä haluan.. Vähän "laadukkaampaa" kuvausta haluaisin kuin, kuvausta pelkällä pokkarilla. Onko ko. kamera minkälainen, onko kellään kokemuksia?? mietityttää super-zoomin tehokkuus ja kameran paino arveluttaa (910g akulla!!) Elikkä onko ihan susi vehje vai vakavasti harkittava, lähes järkkäri tasoa?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Myisi hyllyynunohtuneen halvalla?

Tuolta lopppukomentit:

http://www.dpreview.com/reviews/samsung ... page16.asp

tai vaikka koko juttu:
http://www.dpreview.com/reviews/samsungpro815/

Minä pysyisin alkup. ajatuksessa.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
TTH1

Viesti Kirjoittaja TTH1 »

Ei ei mitään Samsungia. Hyvä zoomi ja hyvä näyttö ja siihen ne hyvät ominaisuudet jäävätkin. Kyllä jos Pro 815 ja D40X on viivalla, niin on varma että D40x vie. Kannattaa vielä katsoa EOS 400D, Olympus E-510 ja Pentax K10D. Suurin piirtein sama hintaluokka, 10 megapikseliä ja E-510:ssä ja K10D:ssä on kuvanvakain.
Foveon X3
Flickri
JPQ

Viesti Kirjoittaja JPQ »

Minä varmaan ottaisin näistä (alkuperäis kysyjän + ehdotuksen) verrokeista itse Pentaxin Nikon olis muuten mutta niin rajoittunut ja olympuksen 4:3 kuvat ei tunnu itselle sopivilta. tuo Samsung on osin ristiriitaisia tunteita kuvillaan herättävä jotain kivempaa kuin vanhassa canon powershot pro1 pokkarissani
äkkiä siistimmät kulmat kuvissa ja jotain muutakin mutta sitten CA tyylin laajassa päässä virheitä paikassa jossa niitä tulee kait vaikeammin noita mallikuvia katsoen ja kumpikin on osoituksia ei enään pokkaria mulle.
Vastaa Viestiin