ACDSee Pro 2 kuvanhallintaohjelma on saapunut

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
Slavikfi
Viesti:

Lista hakusanoista!

Viesti Kirjoittaja Slavikfi »

Nukitsuke kirjoitti:
Slavikfi kirjoitti:Hakusanat löyty ja niitä voi lisätä yksitellen tai valita vaikka koko kansio ja lisätä kaikin kuvin hakusanat kerralla. Voi tallenta hakusanat ryhmät jotta seuravan kerran niitä ei tarvitse eriksen lisätä samanlaisin kuvin. Lisätty vielä kaksi kuva hakusana ikkunat. http://slavik.fi/acdseepro2/
Joo, sanat löytyy kyllä. Mistä löytyy lista, josta voi ruksia sanoja sisältävät kuvat näytölle?

Onko kaikilla luki-häiriö? en kaipaa listaa josta ne sanat laitetaan kuviin, vaan sitä kuinka niiden sanojen avulla haetaan sanoja sisältävät kuvat näyttöön. Sitä ei löydy

Moi,

Olen laatinut pikaohjet miten saa lista hakusanoista näkyvin.

Tarvi ainostan 8 vaihetta ja saa kaikien kuvien hakusanoista listan.

Ohjet in täällä http://slavik.fi/cms/index.php?option=c ... &Itemid=63
Valokuvaaja Vjatseslav Robtsenkov

Kuvat Helsingista ja muualta.

S l a v i k . fi ... K u v a t a n k k i . c o m ... C M S
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
halvmi

Viesti Kirjoittaja halvmi »

UnskiV kirjoitti:Onks toi aina niin, että jos jokin ohjelma ei ole aivan samanlainen kuin muun, niin se on huono, huonompi, huonoin.

ACDSeen haku on niin monipuolinen kuin käyttäjä sen haluaa olevan. Hakuun voi tallettaa minkälaisia hakusysteemejä ja sanakompinaatioita tahansa. Voi olla osia eri hakusanoista, kokonaisia ja osia sekaisin. Kaikki käytetyt haut tallentuvat hakulistaan myöhempää käyttöä varten.

Jos tuo sitten tekee ohjelmassta huonon, niin tehköön.

Minä moittisin ACDSeetä sen kauppapolitiikan takia. Olen ostanut yhden version täyspakettina, mutta minkäänlaiseen päivitykseen ei ole oikeutta. Mitään versioissa olevaa bugia ei korjata, vaan aina tehdään uusi versionumero ja sitä myydään täydestä hinnasta vanhoillle asiakkaille. Käytän vitosta, olen kokeillut uudempia, en ostanut, koska vitonen on hyvä. Ysiversio olisi ollut ostamisen arvoinen, silloin kun sitä myytiin 29 tollaria kipale. En vain piruuksissanikaan ostanut.
Ei se siitä huonoa tee, mutta iView on vain niin nerokas systeemi että sille ei oikein mikään pysty pistämään kampoihin, jos ei apinoi sen innovaatioita. Aika monissa kuvia arkistoivissa ohjelmissa on päädytty lainaamaan iViewin ideoita tavalla tai toisella osin mukautettuna. Kuitenkaan se ettei ohjelma ole kuin iVIew ei tee siitä ohjelmasta varsinaisesti huonoa.
Toistaiseksi fujifani, macin fanittamisinto on alkanut jo hiipua;-)
reput

Viesti Kirjoittaja reput »

Eikä näyttäisi edelleenkään olevan mitään verkkokäytön mahdollistavaa toimintoa. Yhteinen tietokanta useammalle koneelle, edes yksi kerrallaan editoitava, mutta ei.
reput

Viesti Kirjoittaja reput »

UnskiV kirjoitti:
Minä moittisin ACDSeetä sen kauppapolitiikan takia. Olen ostanut yhden version täyspakettina, mutta minkäänlaiseen päivitykseen ei ole oikeutta. Mitään versioissa olevaa bugia ei korjata, vaan aina tehdään uusi versionumero ja sitä myydään täydestä hinnasta vanhoillle asiakkaille. Käytän vitosta, olen kokeillut uudempia, en ostanut, koska vitonen on hyvä. Ysiversio olisi ollut ostamisen arvoinen, silloin kun sitä myytiin 29 tollaria kipale. En vain piruuksissanikaan ostanut.
Tuo kauppapolitiikka on muuttunut. Itselläni on versio 9.0 ja nyt tupsahti mailiin tarjous päivityksestä 10.0 versioon. Hintana on vaivaiset 20€. En pitänyt pahan hintaisena joten päivitin.
Vastaa Viestiin