1g.fi
-
1g.fi
Olen aikeissa laittaa kuviani nettiin. Nämä sivut näyttävät yksinkertaisilta ja helppokäyttöisiltä, ilman mitään höpöhöpösotkuja. En siis halua ruveta tekemään omia kotisivuja vaan toimivan yksinkertaisen paikan johon voi laittaa kuvia hyvännäköisesti esille. Onko kellään hyvää/huonoa sanottavaa näistä sivuista?
Muistelisin että joku joskus puhui että jollain sivuilla oli ihmisten salasanasuojattuja kansioita muuttunut itsestään suojaamattomiksi ja näinollen kaikkien nähtäväksi.. Oliko ne nämä sivut vai jotkut muut?
-A-
Muistelisin että joku joskus puhui että jollain sivuilla oli ihmisten salasanasuojattuja kansioita muuttunut itsestään suojaamattomiksi ja näinollen kaikkien nähtäväksi.. Oliko ne nämä sivut vai jotkut muut?
-A-
-
Re: 1g.fi
En tiedä, mutta... elä laita nettiin mitään mitä et halua julkisuuteen. Kyllähän nuo salasanasuojaukset ja oman nettisivun oikeuksien määritykset normaalisti toimivat. Vaan mikään ei ole satavarmaa, ei varsinkaan netissä.Mr Andy kirjoitti: Muistelisin että joku joskus puhui että jollain sivuilla oli ihmisten salasanasuojattuja kansioita muuttunut itsestään suojaamattomiksi ja näinollen kaikkien nähtäväksi.. Oliko ne nämä sivut vai jotkut muut?
-A-
-
Täysin asiaton sivuhuomautus..
Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
Nyt kun sinne saa vielä musiikitkin laitettua, niin pystyy työkoneella kuuntelemaan omaa musiikkiaan näppärästi. Eli sangen suositeltava palvelu.
Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
Nyt kun sinne saa vielä musiikitkin laitettua, niin pystyy työkoneella kuuntelemaan omaa musiikkiaan näppärästi. Eli sangen suositeltava palvelu.
-
No olipa järkyttävää näin kuluttajana havaita, että galleriatila on ilmoittamatta nostettu vallan mahottomaksi. Millä minä nyt sen täytän? Kyllä nyt on mentävä tilaamaan nopeammin kuvaava kamera, jotta saa jäljellä olevan tilan edes 49 gigaan. Juuri kun ehti tottua siihen, että digikuvaus on ilmaista, niin edessä on seuraava läksy: tallennus on puoli-ilmaista.tuomooik kirjoitti:Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
Mtala
-
Tuon laajennuksen yhteydessä tuotiin uutena toimintona mp3-toisto http-audiostreamina; ts. voit siirtää viisuja serverille josta toisto onnistuu sitten selaimella.mtala kirjoitti:No olipa järkyttävää näin kuluttajana havaita, että galleriatila on ilmoittamatta nostettu vallan mahottomaksi. Millä minä nyt sen täytän? Kyllä nyt on mentävä tilaamaan nopeammin kuvaava kamera, jotta saa jäljellä olevan tilan edes 49 gigaan. Juuri kun ehti tottua siihen, että digikuvaus on ilmaista, niin edessä on seuraava läksy: tallennus on puoli-ilmaista.tuomooik kirjoitti:Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
Mtala
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
-
Kirjaudut sisään -> hallintapaneeli -> menet sivun alaosaan -> 1G-asetuksissa on alimmaisena 'Osta lisäaikaa'.maXmauku kirjoitti:Mitenkä kun minulla on voimassa tuo marraskuuhun 2008 asti, niin tuolta voi ostaa lisäaikaa. Siis minä saan tuolla 24/vuosi ostaa sitä vaikka 5 vuotta? Mutta kannattaakohan ostella? Voipi tulla vielä parempia tarjouksia.
Itselläni on parin vuoden kiinnitys ko. palveluun. Kannattavuudesta vaikea mitään sanoa. Minulla ei ainakaan ole mitään hajua siitä miten vapaat kädet nebulalla on muuttaa kuvat.fi-palvelua kesken tilausjakson (liikennöintirajoitukset, bannerit jne.).