Eniten ihmetyttää se asenne, että jos joku pikkufiba sattuu, ollaan jo viemässä asiaa käräjille / kuluttajariitalautakuntaan / tasavallan presidentille tms. ennen kuin viitsitään edes ottaa yhteyttä myyjään. Virheitä ja erheitä sattuu, ei niissä mistään suuresta kusetuksesta ja oikeusriidan tarpeesta ole yleensä kyse.Tapiol2003 kirjoitti:Amerikkalaisia oikeussarjoja on näköjään seurattu. Kukluttajan ja jälleemyyjän ristiriitoja käsittelevät viestiketjut päätyvät hyvin usein jo muutaman puheenvuoron jälkeen oikeuskäsittelyyn ja se mahdollisiin vaihtoehtoihin.
Luullaanko näillä palstoilla todellaikin, että oikeuslaitoksella ei ole tähdellisempääkin tekemistä kuin pähkiä puuttuvan/myöhässä olevan/tms. pikkusalaman kohtaloa? -( Edes kuvitteellisena esimerkkinä.)
Netanttilan toimitus virhe
-
- Viestit: 1455
- Liittynyt: Tammi 15, 2007 18 : 13
-
- Viestit: 13412
- Liittynyt: Joulu 12, 2005 4 : 51
Ihan samalla tapaa myyjäliikeet luistelevat hyvin hanakasti kuluttajasuojalain pykälistä ja puhuvat täyttä ***** kuluttajalle. Hyvin pian näkee missä mennään eli myyjäliike/tukkuri vetkuttelee kaikilla mahdollsilla tavoilla joten suoraan vaan eteenpäin jos tyydyttävää ratkaisua ei tule. Reklamaatio-Kuluttjaasiamies - lautakunta-oikeus.telegram kirjoitti:Eniten ihmetyttää se asenne, että jos joku pikkufiba sattuu, ollaan jo viemässä asiaa käräjille / kuluttajariitalautakuntaan / tasavallan presidentille tms. ennen kuin viitsitään edes ottaa yhteyttä myyjään. Virheitä ja erheitä sattuu, ei niissä mistään suuresta kusetuksesta ja oikeusriidan tarpeesta ole yleensä kyse.Tapiol2003 kirjoitti:Amerikkalaisia oikeussarjoja on näköjään seurattu. Kukluttajan ja jälleemyyjän ristiriitoja käsittelevät viestiketjut päätyvät hyvin usein jo muutaman puheenvuoron jälkeen oikeuskäsittelyyn ja se mahdollisiin vaihtoehtoihin.
Luullaanko näillä palstoilla todellaikin, että oikeuslaitoksella ei ole tähdellisempääkin tekemistä kuin pähkiä puuttuvan/myöhässä olevan/tms. pikkusalaman kohtaloa? -( Edes kuvitteellisena esimerkkinä.)
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: Elo 17, 2007 18 : 49
- Paikkakunta: Turku
Itse lähetin reklamaatiota netanttilan suuntaan varsin informatiivisien viestin kera. Mukana oli liitetiedosto heidän sivuiltaan luvatusta salamasta, niin kuin myös linkki kyseiseen tarjoukseen (kyllä vain, kyseinen tarjous oli edelleen voimassa nettisivuilla, vaikka he olivat minulle henkilökohtaisesti ilmoittaneet, että salaman saatavuus on "ei saatavilla"). Toimitetun tilaukseni ja kotiosoitteeni välissä luulisi kumminkin olevan enemmän tahoja, kuin minun sähköpostitse netanttilalle lähettämässäni reklamaatiossani. Ilmeisesti heillä on ollut kiireitä lukea palautteita, tai ei ole kiinnostusta muuttaa tarjousta. Mikäs siinä. Varmaan he toivovat, että mahdollisimman moni tilaa, eikä koskaan tule haikailemaan "tarjouksen" perään. Omalla kohdallani nimenomaan salaman kaupanpäälle tuleminen käänsi päätökseni tilata kyseisestä puljusta. Jos salamaa ei olisi tullut kaupanpäällisinä, olisin tilannut jostain muualta. Halvemmalla kun olisin päässyt. Samanarvoinen kamera kun ei ole samanarvoinen, jos toisessa paikassa saa "Salaman kaupan päälle", vaikka ostohinnat olisivat erisuuruiset ilman salamaa myyvälle. Eihän?telegram kirjoitti:Eniten ihmetyttää se asenne, että jos joku pikkufiba sattuu, ollaan jo viemässä asiaa käräjille / kuluttajariitalautakuntaan / tasavallan presidentille tms. ennen kuin viitsitään edes ottaa yhteyttä myyjään. Virheitä ja erheitä sattuu, ei niissä mistään suuresta kusetuksesta ja oikeusriidan tarpeesta ole yleensä kyse.Tapiol2003 kirjoitti:Amerikkalaisia oikeussarjoja on näköjään seurattu. Kukluttajan ja jälleemyyjän ristiriitoja käsittelevät viestiketjut päätyvät hyvin usein jo muutaman puheenvuoron jälkeen oikeuskäsittelyyn ja se mahdollisiin vaihtoehtoihin.
Luullaanko näillä palstoilla todellaikin, että oikeuslaitoksella ei ole tähdellisempääkin tekemistä kuin pähkiä puuttuvan/myöhässä olevan/tms. pikkusalaman kohtaloa? -( Edes kuvitteellisena esimerkkinä.)
Itse ainakin haluan pitää kiinni siitä, mitä minulle on luvattu ja mitä olen tilannut. En tosin usko, että "käräjille" asti olisin vienyt jutun. Olisin vain perunut reklamaationi jälkeen kaupan, koska minulle ei ole toimitettu tuotetta/tuotteita, jotka olen tilannut.
Salamaa en ole vieläkään saanut. Pitäisiköhän vaatia tuo 180€ ihan käteisenä tilille, kun ei mitään näytä tapahtuvan.
Out of shit a flower grows
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: Elo 17, 2007 18 : 49
- Paikkakunta: Turku