Netanttilan toimitus virhe

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
telegram

Viesti Kirjoittaja telegram »

Tapiol2003 kirjoitti:Amerikkalaisia oikeussarjoja on näköjään seurattu. Kukluttajan ja jälleemyyjän ristiriitoja käsittelevät viestiketjut päätyvät hyvin usein jo muutaman puheenvuoron jälkeen oikeuskäsittelyyn ja se mahdollisiin vaihtoehtoihin.

Luullaanko näillä palstoilla todellaikin, että oikeuslaitoksella ei ole tähdellisempääkin tekemistä kuin pähkiä puuttuvan/myöhässä olevan/tms. pikkusalaman kohtaloa? -( Edes kuvitteellisena esimerkkinä.)
Eniten ihmetyttää se asenne, että jos joku pikkufiba sattuu, ollaan jo viemässä asiaa käräjille / kuluttajariitalautakuntaan / tasavallan presidentille tms. ennen kuin viitsitään edes ottaa yhteyttä myyjään. Virheitä ja erheitä sattuu, ei niissä mistään suuresta kusetuksesta ja oikeusriidan tarpeesta ole yleensä kyse.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

telegram kirjoitti:
Tapiol2003 kirjoitti:Amerikkalaisia oikeussarjoja on näköjään seurattu. Kukluttajan ja jälleemyyjän ristiriitoja käsittelevät viestiketjut päätyvät hyvin usein jo muutaman puheenvuoron jälkeen oikeuskäsittelyyn ja se mahdollisiin vaihtoehtoihin.

Luullaanko näillä palstoilla todellaikin, että oikeuslaitoksella ei ole tähdellisempääkin tekemistä kuin pähkiä puuttuvan/myöhässä olevan/tms. pikkusalaman kohtaloa? -( Edes kuvitteellisena esimerkkinä.)
Eniten ihmetyttää se asenne, että jos joku pikkufiba sattuu, ollaan jo viemässä asiaa käräjille / kuluttajariitalautakuntaan / tasavallan presidentille tms. ennen kuin viitsitään edes ottaa yhteyttä myyjään. Virheitä ja erheitä sattuu, ei niissä mistään suuresta kusetuksesta ja oikeusriidan tarpeesta ole yleensä kyse.
Ihan samalla tapaa myyjäliikeet luistelevat hyvin hanakasti kuluttajasuojalain pykälistä ja puhuvat täyttä ***** kuluttajalle. Hyvin pian näkee missä mennään eli myyjäliike/tukkuri vetkuttelee kaikilla mahdollsilla tavoilla joten suoraan vaan eteenpäin jos tyydyttävää ratkaisua ei tule. Reklamaatio-Kuluttjaasiamies - lautakunta-oikeus.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
J4n1

Viesti Kirjoittaja J4n1 »

telegram kirjoitti:

Itse lähetin reklamaatiota netanttilan suuntaan varsin informatiivisien viestin kera. Mukana oli liitetiedosto heidän sivuiltaan luvatusta salamasta, niin kuin myös linkki kyseiseen tarjoukseen (kyllä vain, kyseinen tarjous oli edelleen voimassa nettisivuilla, vaikka he olivat minulle henkilökohtaisesti ilmoittaneet, että salaman saatavuus on "ei saatavilla"). Toimitetun tilaukseni ja kotiosoitteeni välissä luulisi kumminkin olevan enemmän tahoja, kuin minun sähköpostitse netanttilalle lähettämässäni reklamaatiossani. Ilmeisesti heillä on ollut kiireitä lukea palautteita, tai ei ole kiinnostusta muuttaa tarjousta. Mikäs siinä. Varmaan he toivovat, että mahdollisimman moni tilaa, eikä koskaan tule haikailemaan "tarjouksen" perään. Omalla kohdallani nimenomaan salaman kaupanpäälle tuleminen käänsi päätökseni tilata kyseisestä puljusta. Jos salamaa ei olisi tullut kaupanpäällisinä, olisin tilannut jostain muualta. Halvemmalla kun olisin päässyt. Samanarvoinen kamera kun ei ole samanarvoinen, jos toisessa paikassa saa "Salaman kaupan päälle", vaikka ostohinnat olisivat erisuuruiset ilman salamaa myyvälle. Eihän?

Itse ainakin haluan pitää kiinni siitä, mitä minulle on luvattu ja mitä olen tilannut. En tosin usko, että "käräjille" asti olisin vienyt jutun. Olisin vain perunut reklamaationi jälkeen kaupan, koska minulle ei ole toimitettu tuotetta/tuotteita, jotka olen tilannut.

Salamaa en ole vieläkään saanut. Pitäisiköhän vaatia tuo 180€ ihan käteisenä tilille, kun ei mitään näytä tapahtuvan.
Out of shit a flower grows
J4n1

Viesti Kirjoittaja J4n1 »

Eilen oli tullut NetAnttila.comista viestä, että saaneet salamalaitteita lisää, ja että postittavat minulle pikaisesti omani. Saas nähdä mitä tapahtuu. Tämän lauantain muistotilaisuuteen ei varmaan ehdi, mutta elättelen toivoa yllä.

edit: Tulihan se salama sieltä.
Out of shit a flower grows
Vastaa Viestiin