En mä mitään bannia ole kenelekkään vaatimassa, mutta joku kohtuus henkilökohtaisuuksillakin olisi hyvä olla.Vemppu kirjoitti:Et halua panetella mutta panettelet kuitenkin? Tosin pystymättä (tässäkään yhteydessä) perustelemaan kirjoittamaasi millään tavalla.jari siren kirjoitti:Minulla ei ole sinun lisäksesi kuin muutaman tyypin kanssa mitään ongelmia.Vemppu kirjoitti: Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...
Mutta oikeasti; oletko ikinä miettinyt miksi juuri sinuun tällainen harmittava "vainoaminen" tuntuisi kohdistuvan? Jatkuvaa itkemistä aiheesta mutta tuossakaan viestissäsi et oikeastaan tehnyt muuta kuin opastit ylläpitoa sen suhteen miten esim. minun nickiä pitäisi kohdella ja epäilet minun kärsivän jonkinmoisista henkisen tason ongelmista. Nostat mielenterveyspohjaiset ongelmat toistuvasti esille aivan kuin aihepiiri olisi sinulle kovinkin tuttu? Haluaisitko kertoa siitä tarkemmin tai edes perustella miksi arvelet esimerkiksi minun kärsivän mielenterveydellisistä ongelmista?
Tiedätkö mitä Jartsa; minulla ei ole millään toisella foorumilla kenenkään toisen nimimerkin/henkilön kanssa ollut minkäänlaista "ongelmaa". Mites sinulla? Onko elosi muiden nimimerkkien ja foorumien kanssa ollut auvoisempaa tai parempaa? Ai muillakin foorumeilla sulla on ollut "säätöä"? Nooh, sekin varmaan on minun ja muiden kaltaisteni häiriköiden ja vainojien vika joita sikiää täältä DC.netistä maailmalle...
Miksi ihmettelen mielenterveyttäsi?
En aivan varmasti olen sen kanssa yksin oletko oikeasti niin harhainen että et ymmärrä kirjoitustesi pahansuopaisuutta ja tarvetta panetella minua?
En jaksa/halua ruveta panettelemaan takaisin, se ei vain kiinosta enään, joten en näe muuta järkevää ratkaisua asiaan kuin että Matti kieltäisi sinulta vainoamisen.
Kun lukee viestisi minulle ei tarvitse suurta ymmärrystä että huomaanen sopimattomiksi?
Uskallan olla varma että ne ongelmat joihin omissa kirjoituksissasi viittailet ovat jossain ihan muualla kuin täällä minulla. Lieneekö sinulla tavoite projisoida omia ongelmiasi minun kauttani prosessoitavaksi ja pois hoidettavaksi? Ainoa asiaan liittyvä "henkilökohtainen" ongelmani lienee vastustuskyvyttömyyteni näille koukuille :-( Siitä voi tosin onneksi parantua ilman punaisia tai sinisiä pillereitä. Viimeistään jahka ylläpito bannaa minut toivettesi mukaisesti niin sittenhän se helpottaa. Tosin vain minulla koska sinulle löytyy varmasti uusia "kavereita" joiden kanssa rundia voi heittää...
Kyllä minuakin ärsyttää noiden kahden henkilön kirjoitukset mihin minua on kieletty kommentoimasta, mutta ymmärrän Matin vaikuttimet kieltämisen suhteen, kyselen vain tasapuolisuuden nimissä puutumista selaisten henkilöiden toimintaan jotka ilmeisesti ei itse kykene itseään halitsemaan.