Räpellys+päivtetty

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
jari siren
Viesti:

Re: <vapaavalintainen aihe>

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Vemppu kirjoitti:
jari siren kirjoitti:
Vemppu kirjoitti: Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...

Mutta oikeasti; oletko ikinä miettinyt miksi juuri sinuun tällainen harmittava "vainoaminen" tuntuisi kohdistuvan? Jatkuvaa itkemistä aiheesta mutta tuossakaan viestissäsi et oikeastaan tehnyt muuta kuin opastit ylläpitoa sen suhteen miten esim. minun nickiä pitäisi kohdella ja epäilet minun kärsivän jonkinmoisista henkisen tason ongelmista. Nostat mielenterveyspohjaiset ongelmat toistuvasti esille aivan kuin aihepiiri olisi sinulle kovinkin tuttu? Haluaisitko kertoa siitä tarkemmin tai edes perustella miksi arvelet esimerkiksi minun kärsivän mielenterveydellisistä ongelmista?

Tiedätkö mitä Jartsa; minulla ei ole millään toisella foorumilla kenenkään toisen nimimerkin/henkilön kanssa ollut minkäänlaista "ongelmaa". Mites sinulla? Onko elosi muiden nimimerkkien ja foorumien kanssa ollut auvoisempaa tai parempaa? Ai muillakin foorumeilla sulla on ollut "säätöä"? Nooh, sekin varmaan on minun ja muiden kaltaisteni häiriköiden ja vainojien vika joita sikiää täältä DC.netistä maailmalle...
Minulla ei ole sinun lisäksesi kuin muutaman tyypin kanssa mitään ongelmia.
Miksi ihmettelen mielenterveyttäsi?
En aivan varmasti olen sen kanssa yksin oletko oikeasti niin harhainen että et ymmärrä kirjoitustesi pahansuopaisuutta ja tarvetta panetella minua?
En jaksa/halua ruveta panettelemaan takaisin, se ei vain kiinosta enään, joten en näe muuta järkevää ratkaisua asiaan kuin että Matti kieltäisi sinulta vainoamisen.
Kun lukee viestisi minulle ei tarvitse suurta ymmärrystä että huomaanen sopimattomiksi?
Et halua panetella mutta panettelet kuitenkin? Tosin pystymättä (tässäkään yhteydessä) perustelemaan kirjoittamaasi millään tavalla.

Uskallan olla varma että ne ongelmat joihin omissa kirjoituksissasi viittailet ovat jossain ihan muualla kuin täällä minulla. Lieneekö sinulla tavoite projisoida omia ongelmiasi minun kauttani prosessoitavaksi ja pois hoidettavaksi? Ainoa asiaan liittyvä "henkilökohtainen" ongelmani lienee vastustuskyvyttömyyteni näille koukuille :-( Siitä voi tosin onneksi parantua ilman punaisia tai sinisiä pillereitä. Viimeistään jahka ylläpito bannaa minut toivettesi mukaisesti niin sittenhän se helpottaa. Tosin vain minulla koska sinulle löytyy varmasti uusia "kavereita" joiden kanssa rundia voi heittää...
En mä mitään bannia ole kenelekkään vaatimassa, mutta joku kohtuus henkilökohtaisuuksillakin olisi hyvä olla.
Kyllä minuakin ärsyttää noiden kahden henkilön kirjoitukset mihin minua on kieletty kommentoimasta, mutta ymmärrän Matin vaikuttimet kieltämisen suhteen, kyselen vain tasapuolisuuden nimissä puutumista selaisten henkilöiden toimintaan jotka ilmeisesti ei itse kykene itseään halitsemaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Starday
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Starday »

jari siren kirjoitti:Foorumin säänöissä kieletään henkilöön meneminen ja ihmettelen miksi se sallitaan joidenkin kohdalla?
Jos joku ei ymmärrä mikä on henkilöön menemistä niin yläpito voisi häntä siitä valistaa.
Ei kai sitä ylläpidon tarvitse selittää:
jari siren kirjoitti:On oikeasti vaikea tietää on kyse pahansuopaisuudesta vain vain persoonalisuushäiriöstä?
;-)
Kaiken maailman törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä, mut ei ne oo ku hemmetinmoisia sössöjä vaan...
http://www.youtube.com/user/Starday02
tiltti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiltti »

<asiallinen/asiaton kommentti jarin "ihan vaan räpellyksestä" tai kroppikuvasta joka "nyt on vaa tällanen kun en jaksanu bla bla bla">

check

<n-1 kpl samanlaisia vastauksia>

check

<uusi, muokattu kuva jossa on curvesit säädetty ja kroppia tiukennettu - * tai terävöitystä muutettu - ilman että mitään merkittävää parannusta kuitenkaan tapahtuu>

check

<n kpl kommentteja joissa todetaan sama asia>

check

<quote + jarin kommentti siitä miten kommentoijien pitäisi mennä takaisin lastentarhaan ja miten kommentit pitäisi hakea asiantuntijoilta eikä mistään digitaalisesta teiniraadista>

check (lisähuomautuksena että henkilökohtaisuuksiin mentiin taas aivan suoraan)

<n kpl paskanjauhantaa ja keskustelua siitä miksi kuvia sitten ylipäätään laitetaan näytille kun kommentit eivät kuitenkaan kelpaa>

puolittainen check

<muutama kommentti jarin puolesta ja siitä miten epäkypsää ja tavista väkeä täällä tosiaan on>

check

<jarin "lupaus" jättää forumi taas ja siirtyä muualle jossa ymmärretään asioita eikä jauheta tätä samaa *sensuroitu*>

tätä odotellessa. on lähinnä viitattu muihin forumeihin.

<mahdollinen ylläpidon huomautus lopettaa ketju "hyvissä ajoin">

kuin myös.

Tarkoitukseni ei ollut henkilökohtainen hyökkäys Jaria kohtaan, vaan saltikovin sanoin akateeminen idiotismi ja nostradamusmainen ennakointi siitä, mitä ketjuun on luvassa.

Myönnettäköön oma puhallukseni tuulimyllyyn. Puhalletaan myös ketjun poistamisen puolesta.
jari siren
Viesti:

Jos nyt on niin että ylläpito ei katso tarpeeliseksi puutua tilanteeseen, niin osalistumiseni käy mahdottomaksi ( mikä leinee joidenkin tarkoituskin) kun ei vain huvita aina painia.
Vemppu

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

jari siren kirjoitti: En mä mitään bannia ole kenelekkään vaatimassa, mutta joku kohtuus henkilökohtaisuuksillakin olisi hyvä olla.
Kyllä minuakin ärsyttää noiden kahden henkilön kirjoitukset mihin minua on kieletty kommentoimasta, mutta ymmärrän Matin vaikuttimet kieltämisen suhteen, kyselen vain tasapuolisuuden nimissä puutumista selaisten henkilöiden toimintaan jotka ilmeisesti ei itse kykene itseään halitsemaan.
Tuumipa kuule muuta...

ps: olenko toinen noista jota sinun ei ole sallittua kommentoida?

Edit:
jari siren kirjoitti:Jos nyt on niin että ylläpito ei katso tarpeeliseksi puutua tilanteeseen, niin osalistumiseni käy mahdottomaksi ( mikä leinee joidenkin tarkoituskin) kun ei vain huvita aina painia.
Marttyyriudenko kautta maine nousuun????
Viimeksi muokannut Vemppu, Syys 24, 2007 12 : 59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jari siren
Viesti:

Vemppu kirjoitti:
jari siren kirjoitti: En mä mitään bannia ole kenelekkään vaatimassa, mutta joku kohtuus henkilökohtaisuuksillakin olisi hyvä olla.
Tuumipa kuule muuta...

ps: olenko toinen noista jota sinun ei ole sallittua kommentoida?
Et ole.
jari siren
Viesti:

Ei ketjun poistamiseen ole mielestäni mitään syytä, voin mainiosti keskustella tilanteesta.
Tässä on hyvä paikka arvioida mikä on sopivaa ja mikä ei?
raineri

Viesti Kirjoittaja raineri »

Tosta kuvastasi . Oletko kokeillut sellaista , että väännät kuvaa vielä enempi grafiikan suuntaan, voisi toimia tässä kuvassa.
jari siren
Viesti:

raineri kirjoitti:Tosta kuvastasi . Oletko kokeillut sellaista , että väännät kuvaa vielä enempi grafiikan suuntaan, voisi toimia tässä kuvassa.
Niin kuin miten?
Jotain täläistäkö?
Kuva
X_ray

Viesti Kirjoittaja X_ray »

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Mitä jos oltaisi joskus ihan hiljaa ?
reksi

Viesti Kirjoittaja reksi »

jari siren kirjoitti: Niin kyisyin yveellä hävettääkö 60v. akateemisesti koulutettua miestä?
Junassa tarjoilukärryn työntäjä huomasi raollaan olevasta kameralaukustani 70-200mm f/2.8 IS -putken ja 40D:n: "Ooooh! Oletko ammattilainen!?" Pientä hävetystä tunsin, oli kuin sepalus olisi jäänyt auki. Kondutööri pysähtyi siihen sitten kuulolle yllättävän kiinnostuneen näköisenä, ja selvisi, että hän on digikameranettiläisiä! Yritän muistaa pitää vetskan kiinni, jotta ei tarvitse hävetä muiden työmatkalaisten kuullen.
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

reksi kirjoitti:Kondutööri pysähtyi siihen sitten kuulolle yllättävän kiinnostuneen näköisenä, ja selvisi, että hän on digikameranettiläisiä!
Mutta ei tunnistanut sinua Vaksiksi, joten ei ole mitään hätää?
Viimeksi muokannut adele, Syys 24, 2007 16 : 11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
jari siren
Viesti:

X_ray kirjoitti:Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Mitä jos oltaisi joskus ihan hiljaa ?
Täh?
Tämä on sitä harhaisuutta jota tämä X_raykin kuvittelee että provoisoivan kirjoituksen esitäjään saa hyökätä siinä paikalla henkilöön ja sen jälkeenkin aina kun huvittaa:D
Tosin täällä on selainen kuvitelma että kun ylläpito ei puutu niin saa ja on ihan ok kuikutella jokaisen kuvan/mielipiteen kohdalla josta kehtaa sanoa. Huvitavaa on se että joidenkin kuvien kohdalla useimmat ymmärtää pysyä hiljaa odottaen kuvaa joka voidaan jotenkin kyseenaliastaa, sitten selaisen kohdalla kysellään että luulenko osaavani kuvata, miksi sitä ei kysellä jokaisen kuvan kohdalla?
En mieleläni miellä itsenäni mitenkään kiusatuksi, mutta selaista koulukiusaamisen/joukolla maassapotkimisen meinikiä on jatkuvasti nähtävissä, missä porukka luusereita kuviteleen olevansa enemistöä kun teitä on viisi, muut katselee vierestä ihmetellen.
Täällä on säänöt ja ihmettelen miksi joudun nähdäkseni ainoana olemaan niiden ulkopuolella, kyllä yvee tulee heti jos itse menen jotain ikävää sanomaan jonkun toisen kuvaan.
reksi

jari siren kirjoitti:koulukiusaamisen/joukolla maassapotkimisen meinikiä on jatkuvasti nähtävissä,
No niin, Jartsa. Nousepas ylös siitä lätäköstä ja niistä nenä.

- Vaksi
kafa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kafa »

Asiahan ei tietysti minulle mitenkään kuulu...tämän parin viikon "tuttavuuden" varsinkin luontokuvaushöpötyksen" jälkeen muodostui
minulle käsitys että muutaman kuukauden tai jopa vuoden kuvausharrastamisen kokemuksella koet olevasi samalla viivalla
kymmeniä vuosia harrastaneiden tai ammattilaisten kanssa...ei hjyvä.
Jos haluaa poikkipuoliseksi vastarannankiiskiksi niin se on ihan hyvä
ja kannatettava ajatus, mutta nöyryys kannattaa pitää mielessä.
Jotenkin tuntuisi myös järkevältä ensin harjoitella ihan perusjuttuja...eikä lähteä soitellen sotaan uhoamaan...ja tairetta tekemään...
Voi olla että olen ihan väärässä?
jari siren
Viesti:

kafa kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle mitenkään kuulu...tämän parin viikon "tuttavuuden" varsinkin luontokuvaushöpötyksen" jälkeen muodostui
minulle käsitys että muutaman kuukauden tai jopa vuoden kuvausharrastamisen kokemuksella koet olevasi samalla viivalla
kymmeniä vuosia harrastaneiden tai ammattilaisten kanssa...ei hjyvä.
Jos haluaa poikkipuoliseksi vastarannankiiskiksi niin se on ihan hyvä
ja kannatettava ajatus, mutta nöyryys kannattaa pitää mielessä.
Jotenkin tuntuisi myös järkevältä ensin harjoitella ihan perusjuttuja...eikä lähteä soitellen sotaan uhoamaan...ja tairetta tekemään...
Voi olla että olen ihan väärässä?
Niin?
Olen harrastanut kuvausta vuodesta 85.
Myyn kuukausitain useita kuvia lehtiin skoyn palvelusta, näyttelyni sai lehdistössä hyvän vastaanoton ja vaasassa sille haluttiin jatkoaikaa.
Se että olen vastarannakiiski oikeutaa käymään henkilööni jatkuvasti, kun se on foorumin säänöissä kieletty?
kafa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kafa »

kafa kirjoitti: Voi olla että olen ihan väärässä?
reksi

jari siren kirjoitti:... olen vastarannakiiski ...
Vastarannanvalas rimmaisi paremmin.

- Vastarannan vaksi
jari siren
Viesti:

reksi kirjoitti:
jari siren kirjoitti:... olen vastarannakiiski ...
Vastarannanvalas rimmaisi paremmin.

- Vastarannan vaksi
Onko sinulla harhaluulo että olist jotenkin hauska?
Onko sinusta sopivaa viitata ylipainooni?
En minäkään mainitse mitään sinun ulkonäöstäsi.
En oikein ymmärrä kun olet yrittänyt luoda imagoa fiksusta reksistä kirjalisuuslainauksinenn väliilä oikeissa paikoissa, mutta sitten näytät tuon naurettavan typerän puolesi käytäytymällä ala-arvoisesti:(
Vastaa Viestiin