jari siren kirjoitti:
Listalta puuttuu häiriintyneiden (kuten tämä piltti) hajoilu joka yleensä vie ketjut harhateille alunperin:(
On surulista että moderaatori sallii täällä tämän tiltin häiriköinit:(
Toisella foorumilla yritti samaa liitin hänen tämän palstan käyttäjätiedot viestiin http://www.digicamera.net/keskus/search ... hor=tiltti ja seillä ylläpito lopetti alkuunsa hänen häiriköinin.
Jari kiltti, taisimme saada hieman erilaiset postit "tämän toisen forumin" ylläpidolta :)
Jokohan tämä olisi tarpeeksi henkilökohtaista jotta moderaattorit aloittaisivat jäähyvaroitukset.
Kuvasta sen verran että se on nuhjuinen.
Jaa no häiriköintisi loppui kuitenkin alkuunsa:)
On kumalista että jonkun osalistuminen foorumiin sisältää 99% toiseen foorumilaiseen liityviä häiriö viestejä, vielä kumallisempaa on että se katsotaan läpi sormien.
Mistä leinee vainosi saanut alkunsa? Liekö vain kyse pahasta meilenhäiriöstä kyse?
Säälittää tuolaiset, mutta toisaalta takana on varmaan joku henkilökohtainen trakedia ja pitäisi ymmärtää?
Se että kuvasta ei pidä on ok, mutta tyyli miten se ilmoitetaan pitäisi olla tasapuolinen jokaisen foorumilaisen kohdalla.
Se että henkilökohtaisen suoran tai peitellyn kettuilun liittäminen sallitaan on hyvinpitkälle foorumin henkeä alentava tekijä.
Uskon että osa näistä muutamasta valio häiriköstä tekee sen kun olettaa sen olevan kohdallani salittua kun kirjoitan provosoivasti välillä ja osa silkasta kaunasta.
Minua on kieletty kommentoimasta parin foorumilaisen kirjoituksia tai kuvia mitenkään ja se on mielestäni ok.
Jos ylläpito huomautaisi näitä muutamaa joilla on selvästi tarkoitus vain häiriköidä tai kostaa jotain mistä ovat pahoitaneet mielensä, niin uskon vakaasti että foorumi olisi parempi hengeltään.
Mitä tähän kuvaan/piirokseen tulee, niin kyseessä on harjoitus josta hain mielipiteitä, se että siitä ei yleisesti pidetty on arvokas tieto, mutta ei se mielestäni oikeuta ketään liitämään mitään vihjailuita sen tekijästä.
Tuo lista on toteutunut osittain joskus, mutta se on aina lähtenyt siitä että on sallittu/toteutunut henkilöön menevää ketuilua tai tyyliltään sopimatontoa arvostelua ja siihen on vastattu.
Väitän että 90% foorumilaisista ei hyvällä katso henkilöön menevää vainoa, vaikka se välillä on kovin viihdyttävää?
jari siren kirjoitti:Liekö vain kyse pahasta meilenhäiriöstä kyse?
Miksi, Jari, olet määritellyt minut muutaman kerran vaksiksi? Liekö vain kyse pahasta meilenhäiriöstä kyse?
Vaksi en tunne mielenhäiriösi määrää, olen vain päätellyt että kaikki ei ole ihan kondiksessa kohdallasi.
Tilannetajusi näytää olevan hieman rikki, kuten tämäkin osalistumisesi kertoo:(
jari siren kirjoitti:
Tilannetajusi näytää olevan hieman rikki
Rikoin sen tahallani ja ostin tilalle katukuvaajalle välttämättömän tilannehallintavalmiuden.
No niin tai näin mutta saataa olla hyvä miettiä vaksinkin omia vaikuttimiaan välillä.
Mitä vaksi sanaan tulee, niin se syntyi puhtaasti jonkun tarpeesta luoda päinvastainen imago.
jari siren kirjoitti:...On kumalista että jonkun osalistuminen foorumiin sisältää 99% toiseen foorumilaiseen liityviä häiriö viestejä, vielä kumallisempaa on että se katsotaan läpi sormien...
Mielestäni on vähintäänkin yhtälailla kummallista että 99% foorumin "häiriötilanteista" yksi ja sama nimimerkki on tilanteen ytimessä. Mietipä sitä... Vai onko Jartsa kysymys vain siitä että toisille sattuu ja tapahtuu enemmän kuin toisille? Foorumista riippumatta?
Tuota "vainoajan" viittaa olet tarjoillut jo sen verran monelle, meitsi mukaanluettuna, että mokoma "arvonimi" on kärsinyt jonkinmoisesta inflaatiosta puhumattakaan "kolme pientä porsasta" -ilmiöstä.
jari siren kirjoitti:Yleisesti turhat riidat voisi ylläpito vältää puutumalla selvään vainoamiseen, minun tapauksessa riittäisi 5-10 yveettä asian omaisille?
jari siren kirjoitti:...On kumalista että jonkun osalistuminen foorumiin sisältää 99% toiseen foorumilaiseen liityviä häiriö viestejä, vielä kumallisempaa on että se katsotaan läpi sormien...
Mielestäni on vähintäänkin yhtälailla kummallista että 99% foorumin "häiriötilanteista" yksi ja sama nimimerkki on tilanteen ytimessä. Mietipä sitä... Vai onko Jartsa kysymys vain siitä että toisille sattuu ja tapahtuu enemmän kuin toisille? Foorumista riippumatta?
Tuota "vainoajan" viittaa olet tarjoillut jo sen verran monelle, meitsi mukaanluettuna, että mokoma "arvonimi" on kärsinyt jonkinmoisesta inflaatiosta puhumattakaan "kolme pientä porsasta" -ilmiöstä.
jari siren kirjoitti:Yleisesti turhat riidat voisi ylläpito vältää puutumalla selvään vainoamiseen, minun tapauksessa riittäisi 5-10 yveettä asian omaisille?
Riidat??
---------------------
Kuvasta; --
No vemppu on yksi niistä muutamasta vainoajasta jolle ylläpidon olisi hyvä antaa ohjeistus sopivasta käytäytymisestä foorumilla.
On oikeasti vaikea tietää on kyse pahansuopaisuudesta vain vain persoonalisuushäiriöstä?
Edit eiköhän kohta nua pari muutakin ilmoitaudu?
Oikeasti olen totaalisen kylästynyt tälläiseen.
Riidat??
---------------------
Kuvasta; --
No vemppu on yksi niistä muutamasta vainoajasta jolle ylläpidon olisi hyvä antaa ohjeistus sopivasta käytäytymisestä foorumilla.
On oikeasti vaikea tietää on kyse pahansuopaisuudesta vain vain persoonalisuushäiriöstä?
Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...
Mutta oikeasti; oletko ikinä miettinyt miksi juuri sinuun tällainen harmittava "vainoaminen" tuntuisi kohdistuvan? Jatkuvaa itkemistä aiheesta mutta tuossakaan viestissäsi et oikeastaan tehnyt muuta kuin opastit ylläpitoa sen suhteen miten esim. minun nickiä pitäisi kohdella ja epäilet minun kärsivän jonkinmoisista henkisen tason ongelmista. Nostat mielenterveyspohjaiset ongelmat toistuvasti esille aivan kuin aihepiiri olisi sinulle kovinkin tuttu? Haluaisitko kertoa siitä tarkemmin tai edes perustella miksi arvelet esimerkiksi minun kärsivän mielenterveydellisistä ongelmista?
Tiedätkö mitä Jartsa; minulla ei ole millään toisella foorumilla kenenkään toisen nimimerkin/henkilön kanssa ollut minkäänlaista "ongelmaa". Mites sinulla? Onko elosi muiden nimimerkkien ja foorumien kanssa ollut auvoisempaa tai parempaa? Ai muillakin foorumeilla sulla on ollut "säätöä"? Nooh, sekin varmaan on minun ja muiden kaltaisteni häiriköiden ja vainojien vika joita sikiää täältä DC.netistä maailmalle...
Vemppu kirjoitti:
Riidat??
---------------------
Kuvasta; --
Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...
Mutta oikeasti; oletko ikinä miettinyt miksi juuri sinuun tällainen harmittava "vainoaminen" tuntuisi kohdistuvan? Jatkuvaa itkemistä aiheesta mutta tuossakaan viestissäsi et oikeastaan tehnyt muuta kuin opastit ylläpitoa sen suhteen miten esim. minun nickiä pitäisi kohdella ja epäilet minun kärsivän jonkinmoisista henkisen tason ongelmista. Nostat mielenterveyspohjaiset ongelmat toistuvasti esille aivan kuin aihepiiri olisi sinulle kovinkin tuttu? Haluaisitko kertoa siitä tarkemmin tai edes perustella miksi arvelet esimerkiksi minun kärsivän mielenterveydellisistä ongelmista?
Tiedätkö mitä Jartsa; minulla ei ole millään toisella foorumilla kenenkään toisen nimimerkin/henkilön kanssa ollut minkäänlaista "ongelmaa". Mites sinulla? Onko elosi muiden nimimerkkien ja foorumien kanssa ollut auvoisempaa tai parempaa? Ai muillakin foorumeilla sulla on ollut "säätöä"? Nooh, sekin varmaan on minun ja muiden kaltaisteni häiriköiden ja vainojien vika joita sikiää täältä DC.netistä maailmalle...
Minulla ei ole sinun lisäksesi kuin muutaman tyypin kanssa mitään ongelmia.
Miksi ihmettelen mielenterveyttäsi?
En aivan varmasti olen sen kanssa yksin oletko oikeasti niin harhainen että et ymmärrä kirjoitustesi pahansuopaisuutta ja tarvetta panetella minua?
En jaksa/halua ruveta panettelemaan takaisin, se ei vain kiinosta enään, joten en näe muuta järkevää ratkaisua asiaan kuin että Matti kieltäisi sinulta vainoamisen.
Kun lukee viestisi minulle ei tarvitse suurta ymmärrystä että huomaanen sopimattomiksi?
Tämä muuttuu tylsäksi jos sen perusteet avataan ja tiedostetaan. Kyseessä on konfliktihakuinen käyttäytyminen. Kuoren sisällä on masennus, tyhjyyden tunne, kaoottisuus ja identiteettihäiriö.
Vemppu kirjoitti:Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...
Mistä minulle nyt pitäisi banni rapsahtaa?
Kirjoitaako kukaan täysipäinen tuolaista? Eikö tuo että olisit itse valmis uhrautumaan kunhan saat minua vahigoitettua ole todiste vaikuttimistasi?
reksi kirjoitti:Tämä muuttuu tylsäksi jos sen perusteet avataan ja tiedostetaan. Kyseessä on konfliktihakuinen käyttäytyminen. Kuoren sisällä on masennus, tyhjyyden tunne, kaoottisuus ja identiteettihäiriö.
reksi kirjoitti:Tämä muuttuu tylsäksi jos sen perusteet avataan ja tiedostetaan. Kyseessä on konfliktihakuinen käyttäytyminen. Kuoren sisällä on masennus, tyhjyyden tunne, kaoottisuus ja identiteettihäiriö.
Siis tuossako vaikuttimesi?
Kiitos Jari YV:stä. Jään tässä odottamaan sitä, osuiko kalikka muihinkin koiriin.
Oikeasti tämä on ikävää, minulla on kuitenkin mielenkiintoa keskustella ja jopa väitellä valokuvauksesta ja valokuvista.
Vaikka itse lopetan provosoinnin kuten olen viimeaikoina tehnyt niin jotkut ei vain voin antaa olla.
Foorumin säänöissä kieletään henkilöön meneminen ja ihmettelen miksi se sallitaan joidenkin kohdalla?
Jos joku ei ymmärrä mikä on henkilöön menemistä niin yläpito voisi häntä siitä valistaa.
Uskon suurimman osan olevan samaa mieltä kanssani tästä?
jari siren kirjoitti:
Minulla ei ole sinun lisäksesi kuin muutaman tyypin kanssa mitään ongelmia.
Miksi ihmettelen mielenterveyttäsi?
En aivan varmasti olen sen kanssa yksin oletko oikeasti niin harhainen että et ymmärrä kirjoitustesi pahansuopaisuutta ja tarvetta panetella minua?
En jaksa/halua ruveta panettelemaan takaisin, se ei vain kiinosta enään, joten en näe muuta järkevää ratkaisua asiaan kuin että Matti kieltäisi sinulta vainoamisen.
Kun lukee viestisi minulle ei tarvitse suurta ymmärrystä että huomaanen sopimattomiksi?
Et halua panetella mutta panettelet kuitenkin? Tosin pystymättä (tässäkään yhteydessä) perustelemaan kirjoittamaasi millään tavalla.
Uskallan olla varma että ne ongelmat joihin omissa kirjoituksissasi viittailet ovat jossain ihan muualla kuin täällä minulla. Lieneekö sinulla tavoite projisoida omia ongelmiasi minun kauttani prosessoitavaksi ja pois hoidettavaksi? Ainoa asiaan liittyvä "henkilökohtainen" ongelmani lienee vastustuskyvyttömyyteni näille koukuille :-( Siitä voi tosin onneksi parantua ilman punaisia tai sinisiä pillereitä. Viimeistään jahka ylläpito bannaa minut toivettesi mukaisesti niin sittenhän se helpottaa. Tosin vain minulla koska sinulle löytyy varmasti uusia "kavereita" joiden kanssa rundia voi heittää...
jari siren kirjoitti:
Vemppu kirjoitti:Mitä otan kuukauden bannit välittömästi kun samaan syssyyn bannit pamahtaa sullekin...
Mistä minulle nyt pitäisi banni rapsahtaa?
Kirjoitaako kukaan täysipäinen tuolaista? Eikö tuo että olisit itse valmis uhrautumaan kunhan saat minua vahigoitettua ole todiste vaikuttimistasi?
Mikä kohta sinussa vahingoittuu jos bannia paukahtaisi? Minä en koe meneväni mistään kohtaa rikki vaikka bannia tulisikin. Tosin minulla ei ole bannaamisesta kokemusta niinkuin sinulla on. Eli ilmeisesti kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedät jotain särkyvän jos bannia rysähtäisi.
Olet oikeassa siinä että et ole ansainnut bannia. Päinvastoin; dc.netin "vuoden keskustelija" arvonimi ja 3vuoden apuraha olisi vähintä mitä sinulle tulisi tarjoilla.
Viimeksi muokannut Vemppu, Syys 24, 2007 12 : 53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siis tuossako vaikuttimesi?
Kiitos Jari YV:stä. Jään tässä odottamaan sitä, osuiko kalikka muihinkin koiriin.
Niin kyisyin yveellä hävettääkö 60v. akateemisesti koulutettua miestä?