JAlbum ja smart upload

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
ttimonen

JAlbum ja smart upload

Viesti Kirjoittaja ttimonen »

Lisäsin siis kuvakansioon uuden kansion ja käytin toimintoa "make album", en siis tehnyt kokonaan uudelleen. Sitten kokeilin uploadata kuvat mutta alkoi siirtämään niitä kaikkia. Otin pois raksin ruudusta kohdasta "smart upload/always upload pages" ja sen jälkeen painoin smart upload. Mikä minulla meni vikaan? Aikaisemmin siirtänyt kaiken tavaran uudelleen FTP:llä mutta modeemikäytössä tuo smart upload kuulostaa houkuttelevalta.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

Minä luulen, että se smart upload siirtää ensimmäisellä kerralla kaikki ja myöhemmin, jos päivität tuota albumia, muuttuneet tiedostot. En tiedä, miten se vertaa mutta muutaman kerran yhden kaksi kuvaa albumiin lisättyäni olen huomannut, että lisäykset siirtyvät todella nopeasti.
ttimonen

Kokeilin sitä ja se siirsi kaikki kuvat. Sen jälkeen tein uuden kansion ja kokeilin uudelleen ja taas alkoi siirto alusta.
Mikähän minulla on väärin kun tuo smart-upload ei toimi?
mvuori

Viesti Kirjoittaja mvuori »

ttimonen kirjoitti:Kokeilin sitä ja se siirsi kaikki kuvat. Sen jälkeen tein uuden kansion ja kokeilin uudelleen ja taas alkoi siirto alusta.
Mikähän minulla on väärin kun tuo smart-upload ei toimi?
Ongelma voi olla käyttämässäsi FTP-palvelimessa, joka ei kerro JAlbumin kysyessä tiedostojen päiväyksiä - tai lainkaan tiedostojen tietoja. Tällöin JAlbum luulee, että tiedostoja ei ole tai niiden päiväys on vanha. Tällaisia palvelimia on joillakin ilmaistilan tarjoajilla. Voi olla niinkin, että palvelin palauttaa päiväystiedon jossain erikoisessa formaatissa, jota JAlbum ei ymmärrä.
Matti Vuori
ttimonen

Palvelimena on Mikrobitti.
No, ei auta kuin poistaa aina vanhat ja lisätä uudet tilalle.
Vastaa Viestiin