1g.fi

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
Vastaa Viestiin
Mr Andy

1g.fi

Viesti Kirjoittaja Mr Andy »

Olen aikeissa laittaa kuviani nettiin. Nämä sivut näyttävät yksinkertaisilta ja helppokäyttöisiltä, ilman mitään höpöhöpösotkuja. En siis halua ruveta tekemään omia kotisivuja vaan toimivan yksinkertaisen paikan johon voi laittaa kuvia hyvännäköisesti esille. Onko kellään hyvää/huonoa sanottavaa näistä sivuista?

Muistelisin että joku joskus puhui että jollain sivuilla oli ihmisten salasanasuojattuja kansioita muuttunut itsestään suojaamattomiksi ja näinollen kaikkien nähtäväksi.. Oliko ne nämä sivut vai jotkut muut?

-A-
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
A1

Re: 1g.fi

Viesti Kirjoittaja A1 »

Mr Andy kirjoitti: Muistelisin että joku joskus puhui että jollain sivuilla oli ihmisten salasanasuojattuja kansioita muuttunut itsestään suojaamattomiksi ja näinollen kaikkien nähtäväksi.. Oliko ne nämä sivut vai jotkut muut?

-A-
En tiedä, mutta... elä laita nettiin mitään mitä et halua julkisuuteen. Kyllähän nuo salasanasuojaukset ja oman nettisivun oikeuksien määritykset normaalisti toimivat. Vaan mikään ei ole satavarmaa, ei varsinkaan netissä.
tuomooik

Viesti Kirjoittaja tuomooik »

Täysin asiaton sivuhuomautus..

Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
Nyt kun sinne saa vielä musiikitkin laitettua, niin pystyy työkoneella kuuntelemaan omaa musiikkiaan näppärästi. Eli sangen suositeltava palvelu.
mtala

Viesti Kirjoittaja mtala »

tuomooik kirjoitti:Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
No olipa järkyttävää näin kuluttajana havaita, että galleriatila on ilmoittamatta nostettu vallan mahottomaksi. Millä minä nyt sen täytän? Kyllä nyt on mentävä tilaamaan nopeammin kuvaava kamera, jotta saa jäljellä olevan tilan edes 49 gigaan. Juuri kun ehti tottua siihen, että digikuvaus on ilmaista, niin edessä on seuraava läksy: tallennus on puoli-ilmaista.

Mtala
PAP

Viesti Kirjoittaja PAP »

mtala kirjoitti:
tuomooik kirjoitti:Mutta ilokseni huomasin eilen, että tuon nebulan palvelun tila on kymmenkertaistunut ja on nyt jo 50 gigaa.. Tuohon 24 euron vuosihintaan alkaa olla jo aika halpaa tilaa.
No olipa järkyttävää näin kuluttajana havaita, että galleriatila on ilmoittamatta nostettu vallan mahottomaksi. Millä minä nyt sen täytän? Kyllä nyt on mentävä tilaamaan nopeammin kuvaava kamera, jotta saa jäljellä olevan tilan edes 49 gigaan. Juuri kun ehti tottua siihen, että digikuvaus on ilmaista, niin edessä on seuraava läksy: tallennus on puoli-ilmaista.

Mtala
Tuon laajennuksen yhteydessä tuotiin uutena toimintona mp3-toisto http-audiostreamina; ts. voit siirtää viisuja serverille josta toisto onnistuu sitten selaimella.
GIX-600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIX-600 »

Hävisipä muuten galleriasta seuraavan kuvan painike (kun on selaamassa kuvia). Ja niin näyttäs käyneen joillekkin muillekkin???????

Ja kuvien tekniset tiedot on näköjään lähteneet litomaan?
GIX-600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIX-600 »

No nyt taas toimii. Taitaa olla jotkut sepitykset menossa.
Rooperi

Viesti Kirjoittaja Rooperi »

Mistäs te tuon 24€/vuosi hinnan nykäisitte? Sivut antavat seuraavan hinnan:"Galleria maksaa vain 5 euroa kuukaudessa. Saat 50 gigatavua levytilaa kuvillesi sekä oman osoitteen."
block

Viesti Kirjoittaja block »

Voimassa on toistaiseksi kampanjatarjous jonka hinta on 24€/vuosi, kun taas normaalilla 5€/kk hinnalla maksat vuodesta yhteensä 60€.
maXmauku

Viesti Kirjoittaja maXmauku »

Mitenkä kun minulla on voimassa tuo marraskuuhun 2008 asti, niin tuolta voi ostaa lisäaikaa. Siis minä saan tuolla 24/vuosi ostaa sitä vaikka 5 vuotta? Mutta kannattaakohan ostella? Voipi tulla vielä parempia tarjouksia.
mokoma

Viesti Kirjoittaja mokoma »

maXmauku kirjoitti:Mitenkä kun minulla on voimassa tuo marraskuuhun 2008 asti, niin tuolta voi ostaa lisäaikaa. Siis minä saan tuolla 24/vuosi ostaa sitä vaikka 5 vuotta? Mutta kannattaakohan ostella? Voipi tulla vielä parempia tarjouksia.
Kirjaudut sisään -> hallintapaneeli -> menet sivun alaosaan -> 1G-asetuksissa on alimmaisena 'Osta lisäaikaa'.

Itselläni on parin vuoden kiinnitys ko. palveluun. Kannattavuudesta vaikea mitään sanoa. Minulla ei ainakaan ole mitään hajua siitä miten vapaat kädet nebulalla on muuttaa kuvat.fi-palvelua kesken tilausjakson (liikennöintirajoitukset, bannerit jne.).
Vastaa Viestiin