Kuvat albumiin, suosittelen
-
Kuvat albumiin, suosittelen
Laitan tähän muutamia juttuja omasta albumistani jos vaikka jollekkin olisi hyödyksi.
Sain tänään postista omani, jonka tilasin Colormailerista ja oli nimeltään medium album 40
http://photobooks.colormailer.com/
Toimitus kesti 5 päivää eli sunnuntaina laitoin menemään ja tänään perjantaina tuli.Erittäin nopeaa.
Kuvan laadusta sen verran että kyllä ainakin minulle kelpasi (ja vaimolle joka on pro noissa kuvahommissa).
Softa oli erittäin helppo käyttää ja kaiken kaikkiaan albumin luonti ja lähettäminen oli tehty oikein asiakasystävälliseksi.Erillaisia templeitteja oli monia, joten varmasti löytyi itselle sopiva kuvasommittelu tyyli.
Yksi pieni miinus tulee siitä että sivujen sidonta vie noin 1cm, joten tekstin tai kuvan sommittelussa tai paremminkin sen sijoittelussa kannattaa ottaa se huomioon.Itselläni tuli siihen yksi pieni virhe.
Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä ja laadukas albumi ainakin minun mielestäni.Tosin en kylläkään ole kokeillut muita.
On varmasti muitakin jotka tekevät hyvää jälkeä, mutta itse tilaan seuraavan vuosikirjan myös em.paikasta.
Suosittelen
Sain tänään postista omani, jonka tilasin Colormailerista ja oli nimeltään medium album 40
http://photobooks.colormailer.com/
Toimitus kesti 5 päivää eli sunnuntaina laitoin menemään ja tänään perjantaina tuli.Erittäin nopeaa.
Kuvan laadusta sen verran että kyllä ainakin minulle kelpasi (ja vaimolle joka on pro noissa kuvahommissa).
Softa oli erittäin helppo käyttää ja kaiken kaikkiaan albumin luonti ja lähettäminen oli tehty oikein asiakasystävälliseksi.Erillaisia templeitteja oli monia, joten varmasti löytyi itselle sopiva kuvasommittelu tyyli.
Yksi pieni miinus tulee siitä että sivujen sidonta vie noin 1cm, joten tekstin tai kuvan sommittelussa tai paremminkin sen sijoittelussa kannattaa ottaa se huomioon.Itselläni tuli siihen yksi pieni virhe.
Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä ja laadukas albumi ainakin minun mielestäni.Tosin en kylläkään ole kokeillut muita.
On varmasti muitakin jotka tekevät hyvää jälkeä, mutta itse tilaan seuraavan vuosikirjan myös em.paikasta.
Suosittelen
......................................
-
-
Moikka.
Asentelin äsken tuon softan (Designer) ja kyllä se näyttää saksankielinen olevan. Asennusvalikossa oli kyllä saksa ja englanti, mutta itse ohjelmasta en, ainakaan vielä, ole löytänyt englantia.
Näyttää tosiaan selkeältä ja helppokäyttöiseltä. Täytynee tehdä koetilaus kun rekisteröintikin juuri tuli postilaatikkoon. :)
Vielen Dank für Ihre Anmeldung! Sie erhalten eine E-Mail mit Ihren Zugangsdaten.
edit: tiedot tuli ja siinä kehotettiin muuttamaan salasana heti kun menee firman sivuille.
Tiedot löytyvät hienosti huonommallakin saksalla ja salasana vaihtuu sujuvasti.
Die Daten wurden gespeichert... Babel Fish-käännös.. The data were stored.
Asentelin äsken tuon softan (Designer) ja kyllä se näyttää saksankielinen olevan. Asennusvalikossa oli kyllä saksa ja englanti, mutta itse ohjelmasta en, ainakaan vielä, ole löytänyt englantia.
Näyttää tosiaan selkeältä ja helppokäyttöiseltä. Täytynee tehdä koetilaus kun rekisteröintikin juuri tuli postilaatikkoon. :)
Vielen Dank für Ihre Anmeldung! Sie erhalten eine E-Mail mit Ihren Zugangsdaten.
edit: tiedot tuli ja siinä kehotettiin muuttamaan salasana heti kun menee firman sivuille.
Tiedot löytyvät hienosti huonommallakin saksalla ja salasana vaihtuu sujuvasti.
Die Daten wurden gespeichert... Babel Fish-käännös.. The data were stored.
-
Onko se tuo versio mikä on kuvankaappauksessa? Voi olla että otin väärän version koska tuon päivitysohjelma väittää ettei ole uudempaa.kanonian kirjoitti:Kyllä ophjelmasta olemassa englanninkielinen versio. Kysy vaikka heiltä ihan englanniksia. Päivitin itse versioon 2, joka toimii ihan hyvin englanniksi myös.....
Sorry jos kuva on iso. Opettelin tuossa samalla Picasa:n käyttämistä ja kuvan siirtoa. :)
-
-
ich bin ein berliner - olen berliininmunkki
Niin meille jotka saksaa eivät ihan natiiviina spiikkaa, niin
Datei - Einstellunge Bearbeiten - Sprache
Ja sieltä englanti päälle ja ohjelman uudelleenkäynnistys
Datei - Einstellunge Bearbeiten - Sprache
Ja sieltä englanti päälle ja ohjelman uudelleenkäynnistys
-
Fotobuch.de näyttää toimivan Mac koneissa myös ja siitä plussa. Colormailerista en löytänyt sitä ominaisuutta.petrus kirjoitti:... enkä ole vielä Fotobuch.de:tä parempaa vielä löytänyt.
-
- Viesti: