Kuinka kuvat automaattisesti WinXp:hen

Arkisto-ohjelmia, selausohjelmia, kuva-albumeja webbiin tekeviä
mite

Kuinka kuvat automaattisesti WinXp:hen

Viesti Kirjoittaja mite »

Kuinka WinXp:llä saa kuvat siirrettyä suoraan "siirtopäivän" -kansioon, niin ettei Wintoosa kysy mitään kun kameran kytkee kaapeliin kiinni, vaan siirtää & tuhoaa kuvat ja kuvien nimeksi tulee kameran "IMG_xxxx" -tiedostonimi.
Asensin juuri Xp:n uudelleen enkä enää muista kuinka toi onnistui. Kamera on Canon A60 ja ton vakio Scanner And Camera Wizardin kyllä saan toimiin, mutten muista/keksi kuinka ton saa säädettyä täysautomaatiksi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mite

Viesti Kirjoittaja mite »

Itse itselleni vastaten.

Resurssinhallinnassa "kamera-asema" oikeella hiirennapilla properties ja events-välilehti.
rgbmode

kuvat kamerasta?

Viesti Kirjoittaja rgbmode »

mite kirjoitti:Itse itselleni vastaten.

Resurssinhallinnassa "kamera-asema" oikeella hiirennapilla properties ja events-välilehti.

Hmm..
"kamera asema" / properties, minulla näkyy vain välilehdet General, Autoplay, Tools, Hardware ja Sharing.

Esim. näin kokeilin: Autoplay->Pictures-> "Copy pictures to a folder on my computer using MS Scanner and camera wizard".
Mutta kun "kamera-asema" (memory stick, USB) yhdistetään, tuo XP:n wizard ei käynnisty, enkä tiedä miten sen voi muutenkaan käynnistää. Apuva. :)

Voin kyllä liitännällä normaalisti raahata kuvia edestakaisin kameran ja pc:n välillä, ja deletoida manuaalisesti memory stickiltä. Olisi hyvä kuitenkin löyttää tähän automatiikkaa. Hyvä myös jos olisi optio vaihtoehtoisesti valita thumbnaileista mitä siirretään.
Osaako joku muu ilmainen ohjelma vaihtoehtoisesti tehdä nämä temput?
rgbmode

Viesti Kirjoittaja rgbmode »

Minäkin tässä sitten itselleni vastaten, kun muita Winfows XP:n velhon käyttäjiä ei varmaan olekaan ;-)

Ihan kivasti tässä pärjällään XnViewilläkin, manuaaliseen tyyliin..
Vastaa Viestiin