paras d80-hinta
-
paras d80-hinta
lyhyesti ja ytimekkäästi onko anttilassa tällä hetkellä paras tarjous d80-rungosta (+salama ja muistikortti 799)? ja saako sitä kodin ykkösestä vai onko hinta pelkästään nettikaupasta?
-
Ei tietenkään ole, koska huomenna se on jossain muualla halvempi ;-)
Hei, ihan totta. Koko setin hinta muodostuu vasta pitemmän ajan kuluessa riippuen objektiivivalinnoista ja siitä hankitko mahdollisesti SB 800 saaman (tai monta salamaa). Jokainen osaa itse haarukoida nettiä mitä tulee hintaseurantaa ja satunnaisiin tarjouksiin.
Digikamera on tuote, jossa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta voi olla varma vain yhdestä asiasta. Joku muu myy kohta sen joka tapauksessa jossain halvemmalla kuin itse sen ostin. Face it!
Hei, ihan totta. Koko setin hinta muodostuu vasta pitemmän ajan kuluessa riippuen objektiivivalinnoista ja siitä hankitko mahdollisesti SB 800 saaman (tai monta salamaa). Jokainen osaa itse haarukoida nettiä mitä tulee hintaseurantaa ja satunnaisiin tarjouksiin.
Digikamera on tuote, jossa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta voi olla varma vain yhdestä asiasta. Joku muu myy kohta sen joka tapauksessa jossain halvemmalla kuin itse sen ostin. Face it!
Less Is More
-
Re: paras d80-hinta
Nettihinta.phist kirjoitti:lyhyesti ja ytimekkäästi onko anttilassa tällä hetkellä paras tarjous d80-rungosta (+salama ja muistikortti 799)? ja saako sitä kodin ykkösestä vai onko hinta pelkästään nettikaupasta?
-
Netanttilan hinta on ylivoimaisesti halvin tiedossani oleva nettihinta D80-rungolle. Muualla pelkistä rungoista saa maksaa vähintään satasen enemmän.
Anttilasta D80:n ostaja saa kaupantekijäisiksi käypäisen muistikortin ja sitten vielä salaman, jolle voi olla käyttöä tai ei. Vaikka käyttöä ei olisikaan, jälleenmyyntiarvoa silläkin on.
Anttilasta D80:n ostaja saa kaupantekijäisiksi käypäisen muistikortin ja sitten vielä salaman, jolle voi olla käyttöä tai ei. Vaikka käyttöä ei olisikaan, jälleenmyyntiarvoa silläkin on.