TFT Näyttö haussa lue tarkemmin
-
TFT Näyttö haussa lue tarkemmin
Vaatimukset: 19tuumaa
Väri mieluiten: musta
Hyvä väritoisto ilman muuta.
Vaikein ehto sen olisi löydyttävä omista syistäni tietoaseman valikoimista.
Väri mieluiten: musta
Hyvä väritoisto ilman muuta.
Vaikein ehto sen olisi löydyttävä omista syistäni tietoaseman valikoimista.
-
JPQ kirjoitti:…olisi löydyttävä omista syistäni tietoaseman valikoimista.
Kannattaa ehkä mennä Tietoaseman verkkosivuille ja kaventaa valikoimaa listaamalla monitorit hintajärjestyksessä.JPQ kirjoitti:…hinta vois olla ehkä max. 400-500e.
Jos tavaran pitää olla varastossa, vaihtoehdot hintahaarukan yläpäässä ovat:
• LS19HAPASQ Samsung 19" TFT 940FN, 2xDVI, Pivot, 8ms, hopea 408€
• LS19VDPXBQ Samsung 19" TFT SyncMaster 970P, DVI, Pivot, 6ms, musta 425€
• S1931SAK EIZO 19" TFT FlexScan S1931SAK musta VGA/DVI, 8ms, ArcSwing 437€
Jos saa olla 20" varastosta löytyy myös:
• LS22MEWSFV Samsung 22" Wide TFT SyncMaster 226BW, DVI&VGA, 3000:1, 2ms, musta 425€
• ET.F16WE.B02 Acer 24" Wide TFT, AL2416WB, 5ms, VGA, hopea/musta 487€
Poistomyynnissä näyttäisi olevan jo lähtöhinnaltaan halvemmat:
• Helsingissä 22" Wide TFT L226WTQ-SF, 3000:1, DVI&VGA, 2ms, hopea/musta, LG, PST-L226WTQ-SF, poistohinta: 339.15 (ennen 399€)
• Kaarinassa 22" TFT VX2235wm, 5ms, Viewsonic PST2-VX2235WM, poistohinta: 313.65€ (ennen 369€)
-
-
- Viesti:
Mulla on Eizon S1931, kalibrointi sunmuut onnistui hienosti (Gretac One-eye2), kaikki netin harmaakiila-testitaulut sunmuut toistuu niinkuin pitääkin....mutta näyttö on ryökäleen kirkas kun sitä yrittää sovittaa labbisten tuottamiin koppareihin. En tykkää.
Syssymmällä kun kuvien tilausruuhkasta selviää niin täytyy koittaa parannuskeinoa etsiä.
Syssymmällä kun kuvien tilausruuhkasta selviää niin täytyy koittaa parannuskeinoa etsiä.
-
Jos kyseessä ei ole valmistajan tai kauppiaan antama lakisääteistä virhevastuuta laajentava takuu, poistomyyntituotteiden ei ole lupaa olla yhtään huonompia kuin muidenkaan, eli niissä ei saa olla yhtään enempää pikseleitä kuin muissakaan.JPQ kirjoitti:ps. poistomyynti juttuihin ei saa pikseli takuuta jo semmonen ongelma.
Matti Vuori
-
-
;-) Kaikin mokomin, mutta voisi luulla että noin syin olisit tämän salolaisfirman nimenomaan jättänyt ulkopuolelle.JPQ kirjoitti:Riippuu ihmisestä miten mikäkin juttu haittaa ja kun minusta toi on kusetusta että kallista valmistaa ilman niitä. On sitä muutkin ostopaikkaa rajanneet.OskuK kirjoitti:Josko yhdellä mustalla pisteellä on mitään merkitystä näytön käytössä...
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Minkä ihmeen takia? tähän mennessä olen heistä vain positiivista kuullut.OskuK kirjoitti:;-) Kaikin mokomin, mutta voisi luulla että noin syin olisit tämän salolaisfirman nimenomaan jättänyt ulkopuolelle.JPQ kirjoitti:Riippuu ihmisestä miten mikäkin juttu haittaa ja kun minusta toi on kusetusta että kallista valmistaa ilman niitä. On sitä muutkin ostopaikkaa rajanneet.OskuK kirjoitti:Josko yhdellä mustalla pisteellä on mitään merkitystä näytön käytössä...
-
Et voi tinkiä ehjästä näytöstä. Alennusta saat vain takuuttomasta laitteesta. Erittäin reilua?JPQ kirjoitti:Minkä ihmeen takia? tähän mennessä olen heistä vain positiivista kuullut.OskuK kirjoitti:;-) Kaikin mokomin, mutta voisi luulla että noin syin olisit tämän salolaisfirman nimenomaan jättänyt ulkopuolelle.JPQ kirjoitti: Riippuu ihmisestä miten mikäkin juttu haittaa ja kun minusta toi on kusetusta että kallista valmistaa ilman niitä. On sitä muutkin ostopaikkaa rajanneet.
Waldo's Peoplen Waldo:
-
Makunsa kullakin eihän tuo ehkä jollain tapaa reilua ehkä ole mutta komentoitaisiin alkuperäis juttua jos mahdollista.OskuK kirjoitti:Et voi tinkiä ehjästä näytöstä. Alennusta saat vain takuuttomasta laitteesta. Erittäin reilua?JPQ kirjoitti:Minkä ihmeen takia? tähän mennessä olen heistä vain positiivista kuullut.OskuK kirjoitti: ;-) Kaikin mokomin, mutta voisi luulla että noin syin olisit tämän salolaisfirman nimenomaan jättänyt ulkopuolelle.
-
Onhan se. Aika metkaa etten löydä kysymyksestäsi mitään uutta kommentoimatonta, vaikka luen sen tarkemmin. Osta Eizo, semmoinen miullakin on. Tosin ostin suoraan tehtaalta, tarjouksesta. Ei varmaan olisi kannattanut. Vaikka mikäs Tietoasemassa, ihan kiva salolaisliike. Itsekin paljon kauppaa niiden kanssa käynyt. Et taida kyllä ehdoillasi saada kuin 1280x1024 tarkkuuden mikä on tässä hommassa kovin vähän.JPQ kirjoitti: ..mutta komentoitaisiin alkuperäisjuttua, jos mahdollista.
Waldo's Peoplen Waldo:
-
Isompi tarkkuus on mun silmille liikaa sanoisin ja jo tilasyistä 20-22OskuK kirjoitti:Onhan se. Aika metkaa etten löydä kysymyksestäsi mitään uutta kommentoimatonta, vaikka luen sen tarkemmin. Osta Eizo, semmoinen miullakin on. Tosin ostin suoraan tehtaalta, tarjouksesta. Ei varmaan olisi kannattanut. Vaikka mikäs Tietoasemassa, ihan kiva salolaisliike. Itsekin paljon kauppaa niiden kanssa käynyt. Et taida kyllä ehdoillasi saada kuin 1280x1024 tarkkuuden mikä on tässä hommassa kovin vähän.JPQ kirjoitti: ..mutta komentoitaisiin alkuperäisjuttua, jos mahdollista.
tuumaiset ei tuu kyseeseen. PS. ja vuosia olen tullut toimeen 1024x768
tilankin kanssa.
-
- Viesti:
-
Mulla on Eizon L778, jonka ostin ruottin eizolta 2005 mallien poistomyynnistä. Hinta oli kotiin tuotuna 316€. Jos jonkun tuollasen vanhemman, mutta suht. laadukkaan näytön jostain poistomyynnistä löytää niin lienee hyvä vaihtoehto. Ja mikäli noita viallisia pikseleitä pelkää, niin kannattaa ottaa selvää millä valmistajilla on niiden suhteen takuu ja millä ei. Esim. Eizolla on ymmärtääkseni takuu noiden suhteen.
Kävin kaupoissa ennen ostoa hieman testailemassa näyttöjä ja yllättävän monilla oli vaikeuksia ihan perus harmaakiila testitaulujen kanssa. Tämän Eizon tosin ostin sitten sikana säkissä, mutta tyytyväinen olen ollut. Kaikki testit menee läpi helposti. Kirkkautta haluaisin ehkä hieman vielä pudottaa, mutta sitten ei enää menekkään harmaakiila testi läpi.
Kävin kaupoissa ennen ostoa hieman testailemassa näyttöjä ja yllättävän monilla oli vaikeuksia ihan perus harmaakiila testitaulujen kanssa. Tämän Eizon tosin ostin sitten sikana säkissä, mutta tyytyväinen olen ollut. Kaikki testit menee läpi helposti. Kirkkautta haluaisin ehkä hieman vielä pudottaa, mutta sitten ei enää menekkään harmaakiila testi läpi.
-
- Viesti:
Mulla ja Eizolla on sama ongelma....Gretakki antoi ymmärtää kalibroinnin yhteydessä että huoneen yleisvalaistus on liian pimeä ja lämminsävyinen, joten kunhan kiireiltä ehdin pitäis tutkia onko valaistuksen parantamisella jotain mahdollisuuksia paremman lopputuloksen saamiseksi.Pexi kirjoitti: Kirkkautta haluaisin ehkä hieman vielä pudottaa, mutta sitten ei enää menekkään harmaakiila testi läpi.