*Gone*

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
_Teemu_

Viesti Kirjoittaja _Teemu_ »

Todella hienoja kuvia! HDR puolta jos suosittelet, kokeile Photomatix Pro, se on aika miellyttävä/helppo käyttää. Sit se HDR tuotos photariin alkuperäisen kanssa layeriks ja maalailemaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Tipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tipe »

JPu kirjoitti:Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Eiku esille vaan, mä voin ladella täältä kirkko kerrallaan takaisin =)
JPu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPu »

Tipe kirjoitti:
JPu kirjoitti:Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Eiku esille vaan, mä voin ladella täältä kirkko kerrallaan takaisin =)
:)

Ei vielä, homma niin vaiheessa..
Jari Puranen
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

JPu kirjoitti:Varsin tyylikkäitä ovat!

Varsinkin kuva 2 ja jo mainitut kirjakuvat.

Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Voi Jpu sulla on näihin matkaa 1650km vaikka ei nää ees oo kovin kummosia, mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
IlariH

Viesti Kirjoittaja IlariH »

jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

jari siren kirjoitti:mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
Ai niinkun säkin teet vai? Kovin kummonen kuvaaja et oo, ja sun jutut on aika säälittäviä. Seuraavan kerran kun ahdistaa, koita olla painamatta sitä "Vastaa" nappia ja mene vaikka ulos kuvaamaan mielummin.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
JPu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPu »

jari siren kirjoitti:
JPu kirjoitti:Varsin tyylikkäitä ovat!

Varsinkin kuva 2 ja jo mainitut kirjakuvat.

Hauskaa kuulla, että Tipe tekee samanlaista satsia kun itse olen koko kesän näitä kiertänyt, siis kirkkoja kuvaamassa.Erialista kuvaa kuitenkin luonnollisesti, mutta mukava nähdä miten Timo näitä "näkee".. Mulla on aika monta jo kuvattuna, saa nähdä koska kyllästyy ja meneekö ne kaupaksi kuten oli ajatus..
Voi Jpu sulla on näihin matkaa 1650km vaikka ei nää ees oo kovin kummosia, mutta voisitko ystävällisesti kunioitaa osaavampia kuvaajia olematta kommentoimatta?
:)

Päinvastoin tuo menisi, mutta en taida jaksaa. Rakentele omaa karriääriäsi ihan niin kuin haluat.
Jari Puranen
Tipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tipe »

Voi poistaa tän kuvathreadin.
jari siren
Viesti:

IlariH kirjoitti:
Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...
Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

jari siren kirjoitti:
IlariH kirjoitti:
Olet, mutta tämäkin on huippu omalla tavallaan. Olet vaan niin jäljittelemättömän monipuolisesti törppö.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
jari siren
Viesti:

OskuK kirjoitti:
jari siren kirjoitti:
IlariH kirjoitti: Tässäpä oli varmasti hölmöin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut. Voi hyvä tavaton...
Olet, mutta tämäkin on huippu omalla tavallaan. Olet vaan niin jäljittelemättömän monipuolisesti törppö.
Kiitos.
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

saltikov kirjoitti:
Tipe kirjoitti:
adele kirjoitti: Entä onko Jumalaa näkynyt? Kuvia?
Ei oo näkyny, ootko sä nähny ? Taitais vaatia jotain kovempaa, kuin kahvia, että se vastaan tulisi.
Tai ehkä luonetta - eikös se oo jumala joka päättää kenelle ilmestyy?
Sikäli mielenkiintoinen keskustelu, että käytetään samaa sanaa mutta tukevasti eri merkityksessä. Adele kirjoitti isolla Jumala. Tämän käsitetään tarkoittavan "The Jumala". Kyse on siis erisnimen kaltaisesta käytöstä. Saltikov taas kirjoitti pienellä jumala. Tämän käsitetään tarkoittavan "a jumala". Se on siis yleisnimi joka käsittää minkä tahansa sellaisen entiteetin jonka joku laskee jumaluudeksi.

Täältä päin katsottuna tuo keskustelu on vähän kuin olisi juteltu jostain muusta aineettomasta entiteetistä melkein samoin ilmaisuin.
- Onko painovoimaa näkynyt?
- Ei oo. Taitais vaatia jotain kahvia kovempaa että näkyis.
- Tai otetta luontoon - eikös se oo luonto joka päättää miten luonnonvoimat ilmenee?
Tai toinen vaihtoehto:
- Onko hyvyyttä näkynyt?
- Ei oo. Taitais vaatia jotain kahvia vahvempaa että näkyis.
- Tai luonnetta - ei hyvyys kelle vain näyttäydy.

Toivotan kuitenkin oikein mielenkiintoista etsimistä jos asia kiinnostaa. Aihe lienee varsin vaikea valokuvata jo ihan senkin takia, että aiheen kohdalla on hyvin suuria erimielisyyksiä sen suhteen mihin kohtaan pitäisi tarkentaa, kuinka rajata ja ennen kaikkea siitä millaista suodatusta missäkin yhteydessä tarvitaan. Joidenkin lausuntojen mukaan jo aiheen havaitseminen vaatii nöyrtymisen, rehellisen itsereflektoinnin ja/tai egotrippailusta luopumisen kaltaisia harvinaisia erityistaitoja. Huhupuheet tosin väittävät että nuo kolme erityistaitoa voidaan joissain olosuhteissa tilapäisesti korvata myös tietyillä tilanteisilla ominaisuuksilla joista yleisin lienee "tästä-mä-en-kyllä-enää-selviä" ja toiseksi yleisin "mä-en-jaksa-enää".
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

jari siren kirjoitti:
IlariH kirjoitti:
Reps!

Huumorin kukka se on maailman ravitsevin rehu!
mvuori

Viesti Kirjoittaja mvuori »

jari siren kirjoitti:
IlariH kirjoitti:
(Anteeksi, mutta jonkun oli pakko kirjoittaa tämä, olkoon se minä)
Tässäpä oli varmasti fiksuin kommentti mitä JS on tänne kirjoittanut.
Matti Vuori
asm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asm »

OskuK kirjoitti:
jari siren kirjoitti: Olen varmasti kirjoittanut paljon hölmömpiäkin!
Jokaisella alalla on kiistämättömät mestarinsa. Ja sitten haastajat...
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
Peik

Viesti Kirjoittaja Peik »

Mitähän nyt mahdoin missata kun reilun viikon lapin keikan jälkeen taas netin ääressä?
Vastaa Viestiin