fuji 401 ja 303

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
arzi

fuji 401 ja 303

Viesti Kirjoittaja arzi »

onkos kellän kokemuksia moisista kameroista
ko ois tarkotusta laittaa kameraa ja noikin ois vaihtoehtona..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jaheka

Viesti Kirjoittaja jaheka »

Joo tosiaan olis kiva kuulla A303-kameran käyttökokemuksista kun itsekkin olen ajatellut ostaa kyseisin kameran..
Klik

A303

Viesti Kirjoittaja Klik »

Lyhyen käyttökokemuksen perusteella se ainakin (A303) olevan ihan näppärä peli? En vaan ole ennen käyttänyt digiä joten ei ole mitään mihin verrata käyttöä.

Kuvat on teräviä. Käyttö helppoa, mutta virtaa kuluu, että kannattaakin hankkia ladattavat paristot.

Itse en saanut kameraa USB-piuhalla tietokoneeseeni, mutta ostin Fujin xD-kortinlukijan.

Olen odotellut, että tulisi kevät jotta viitsi alkaa liikkumaan sen kameran kanssa ulkona:)
jaheka

Viesti Kirjoittaja jaheka »

Vähän olen kerennyt jo tutustumaan kameraan ja ensi vaikutelma on ihan hyvä, eka kamera on kans että vaikea verrata muihin... Itse olen lukenut jostain että kameralla on suht'pieni virran kulutus mut en tiedä sitte. ostin päivällä 4 kpl 2000mAh akkua ja laturin että eikö noi ny hetken kestä..
Klik

Viesti Kirjoittaja Klik »

Tuo kuviensiirtohan kamerasta koneelle sitä virtaa eniten vie? Tuskin se muuten mikään virtasyöppö normaalissa käytössä on?
JuhaM

Viesti Kirjoittaja JuhaM »

Ihan ok kamera. Virta riittää ihan hyvin kun malttaa ostaa kunnon akut. Ainoa "vika" on se että siinä ei ole manuaali asetuksia ollenkaan. Mutta siitä on tullut uusi versio uudella kennolla ja manuaali säädöillä. http://www.dpreview.com/news/0303/03031 ... ixa310.asp
pettil

Viesti Kirjoittaja pettil »

F401 käyttökokemuksia 3 kuukauden ajalta.
plussaa
-kuvat hyviä, jopa lumella suorassa auringonvalossa
-akku kestää hyvin kuvata
-kamera riittävän pieni, jotta kulkee mukana
miinusta
-korkea hankintahinta suhteessa pikseleiden määrään
-smartmedia tallennus (max.128Mb)
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

Kunnollisilla alkaliparistoilla (siis Duracellit) virta riittää aika hyvin. Kuvat terävyydeltään ok. Väritasapaino hyvä. FUJI Digilabbiskauppiailla alkanut kampanja hintaan 399 e. Siis A 303. Ei ole paha hinta 3 Milj.pikkelsistä?
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

Niin tota pääs unohtuun. Se A 310 on uutta tulevaa sarjaa jossa on Super CCD neljättä sukupolvea. Saattaa olla sika kallis.
arzi

Viesti Kirjoittaja arzi »

jeps tuli sitten ostettua toi 401 muutama kk sitten.. ihan tyytyväinen olen ollut moiseen laitteeseen, sopivan pieni mukana pidettäväksi, ja yksi juttu mikä on maininnan arvonen verrattuna esim ixukseen niin akkua ei tartte irrottaa ku lataa, silloin kun sitä ladata pitää(kestää hyvin).
topfoto kauppas nyt sitte 601 mallia 337€ tai jotain, ei paha vaikkakin vanha malli jo
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

eesau kirjoitti:Se A 310 on uutta tulevaa sarjaa jossa on Super CCD neljättä sukupolvea. Saattaa olla sika kallis.
Fujifilm Fuji A310:n hinta on saksassa 315 euroa.
petriv nm

Viesti Kirjoittaja petriv nm »

Minkälaista videokuvaa tolla FinePix f401 zoomilla saa? voisko kukaa pistää tänne jonku videon vaik molemmilla kuvanlaaduilla? Toimiiks toi miten webbikamerana?
Vastaa Viestiin