fuji 401 ja 303
-
fuji 401 ja 303
onkos kellän kokemuksia moisista kameroista
ko ois tarkotusta laittaa kameraa ja noikin ois vaihtoehtona..
ko ois tarkotusta laittaa kameraa ja noikin ois vaihtoehtona..
-
A303
Lyhyen käyttökokemuksen perusteella se ainakin (A303) olevan ihan näppärä peli? En vaan ole ennen käyttänyt digiä joten ei ole mitään mihin verrata käyttöä.
Kuvat on teräviä. Käyttö helppoa, mutta virtaa kuluu, että kannattaakin hankkia ladattavat paristot.
Itse en saanut kameraa USB-piuhalla tietokoneeseeni, mutta ostin Fujin xD-kortinlukijan.
Olen odotellut, että tulisi kevät jotta viitsi alkaa liikkumaan sen kameran kanssa ulkona:)
Kuvat on teräviä. Käyttö helppoa, mutta virtaa kuluu, että kannattaakin hankkia ladattavat paristot.
Itse en saanut kameraa USB-piuhalla tietokoneeseeni, mutta ostin Fujin xD-kortinlukijan.
Olen odotellut, että tulisi kevät jotta viitsi alkaa liikkumaan sen kameran kanssa ulkona:)
-
-
Ihan ok kamera. Virta riittää ihan hyvin kun malttaa ostaa kunnon akut. Ainoa "vika" on se että siinä ei ole manuaali asetuksia ollenkaan. Mutta siitä on tullut uusi versio uudella kennolla ja manuaali säädöillä. http://www.dpreview.com/news/0303/03031 ... ixa310.asp
-
-
jeps tuli sitten ostettua toi 401 muutama kk sitten.. ihan tyytyväinen olen ollut moiseen laitteeseen, sopivan pieni mukana pidettäväksi, ja yksi juttu mikä on maininnan arvonen verrattuna esim ixukseen niin akkua ei tartte irrottaa ku lataa, silloin kun sitä ladata pitää(kestää hyvin).
topfoto kauppas nyt sitte 601 mallia 337€ tai jotain, ei paha vaikkakin vanha malli jo
topfoto kauppas nyt sitte 601 mallia 337€ tai jotain, ei paha vaikkakin vanha malli jo