Onko kellään tietoa mikä kierrekoko on kameran jalustakiinnikkeessä?
Myydäänkö jossakin pelkkää ruuvia?
Silmämääräisesti katsottuna ei normaalia rautakauppatavaraa.
t.a
Kameran jalustakiinnikkeen kierre?
-
- Viesti:
Mitotus on standardi. Kaikkien jalustojen pitäs olla yhteensopivia kameroiden kanssa.
Toisaalta mulla on kyllä yks vanha Sliks jalusta siinä on sellanen pultti, että ei käy mun G3:seen, mutta käy muihin kameroihin. Pultti ei mene terpeeksi syvälle kameran jalustakierteeseen vaikka varaa ois. Toisaalta taas uusien jalkojen pultiti on yhteensopivia ton kanssa. En oikein tiedä missä on vika, mutta ei se haittaakkaan, kun mulla on ohut kumilätkä kameran ja pika clipsin välissä niin se on sopiva
Toisaalta mulla on kyllä yks vanha Sliks jalusta siinä on sellanen pultti, että ei käy mun G3:seen, mutta käy muihin kameroihin. Pultti ei mene terpeeksi syvälle kameran jalustakierteeseen vaikka varaa ois. Toisaalta taas uusien jalkojen pultiti on yhteensopivia ton kanssa. En oikein tiedä missä on vika, mutta ei se haittaakkaan, kun mulla on ohut kumilätkä kameran ja pika clipsin välissä niin se on sopiva
Elämän pieniä yksityiskohtia:
Sinun nenäsi ja korvasi eivät koskaan lopeta kasvamista.
Sinun nenäsi ja korvasi eivät koskaan lopeta kasvamista.
-
- Site Admin
- Viesti:
-
Jos tarvitset pelkän ruuvin, niin autotarvikeliikkeestä luulisi löytyvän varsinkin amerikkalaisia osia myyvät liikkeet. Itselläni sattui olemaan tallissa ruuveja sekä muttereita pussillinen, joista tein oman kiinnikkeen. Ainakin omatekemä käy pariin kameraan ja videokameraan. Ota kamera mukaan liikkeeseen ja sovita.