Canon cash back ja hakemusten käsittelyaika.

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Vastaa Viestiin
Cobrafun

Canon cash back ja hakemusten käsittelyaika.

Viesti Kirjoittaja Cobrafun »

Laitoin itse hakemukseni objektiivista heti ostopäivänä toukokuun vikalla viikolle eikä vieläkään ole rahoja näkynyt.

Miten nopeasti muilla on palautukset kotiutuneet ?

Harmittaa toisaalta, kun sinne joutuu laittamaan orkkisviivakoodit sen hakemuksen kanssa. On mulla toki kopiot ja kuitti, mutta jos ei rupee hynää kohta kuulumaan alkaa hermot mennä.

150€, en jätä roikkumaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
harrin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrin »

Tuntuu kestävän. Laitoin yhden hakemuksen kesäkuun alkupäivinä ja toisen pari viikkoa sitten, yksi vahvistussähköposti on tullut mutta en tiedä kumpaa se koskee. Palautusta 2x150e, enpä jätä minäkään roikkumaan...
Alpha A

Viesti Kirjoittaja Alpha A »

Itsellä on "vain" 80€ palautusta, mutta rahahan sekin on.

Lähetin kirjeen kolme viikkoa takaperin ja en ole saanut edes vahvistusta. Lähetin heille kyselyn tästä ja vastauksena tuli:

Due to an overwhelming response to the promotion we are currently processing a large amount of applications.

Please check back with us in the next 10 to 15 days and I will be glad to research this for you.

I apologise for this delay

Että tällaista. No kyllähän nyt tarjousajan lopussa sitä ruuhkaa tulee, mutta kun se on jo lähetetty kolme viikkoa takaperin. Olikohan silloinkin jo ruuhkaa? Mene ja tiedä. Katsellaan nyt pari viikkoa.[/i]
Aali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aali »

Laitoin paperit sisään joskus tuokokuun loppupuolella ja rahat oli tilillä kesäkuun puolenvälin jälkeen. Siinä välissä tuli tuo vahvistusmaili.
Cobrafun

Viesti Kirjoittaja Cobrafun »

Itse sain rahat eilen eli aika tarkkaan 6 viikkoa hakemuksen lähettämisestä. Tosin tiedustelin asiaa kahteen kertaan suomen canonilta.
Bosse

Viesti Kirjoittaja Bosse »

Viimeisimpien cashbackien saamiseen kului 5 viikkoa. Eilen siis näkyivät tilillä.
- B.
johaukka

Viesti Kirjoittaja johaukka »

Sain Rajalasta CashBackin(150€) suoraan lapaan :)
nmrl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nmrl »

Miksei tätäki voisi toteuttaa vain yksinkertaisesti sillälailla että tuotteen oston yhteydessä myyjä antaa esim 150 suuruisen summan alennusta tuotteesta ja ottaa tuotteen numerot sun muut ylös ja myyjä lunastaa cash back rahat itse. Sehän jos joku olisi asiakaspalvelua!
jp

Viesti Kirjoittaja jp »

Noin 4 viikossa tuli rahojen palautus. Postitin paperit kesäkuun alussa.
dille

Viesti Kirjoittaja dille »

nmrl kirjoitti:Miksei tätäki voisi toteuttaa vain yksinkertaisesti sillälailla että tuotteen oston yhteydessä myyjä antaa esim 150 suuruisen summan alennusta tuotteesta ja ottaa tuotteen numerot sun muut ylös ja myyjä lunastaa cash back rahat itse. Sehän jos joku olisi asiakaspalvelua!
Koska noissa kaupoissa on palvelua, ja silloin itse tuote tuppaa maksamaan sen 150e enemmän, kuin jossain internetpuljussa, joka vaan myy tukusta eteenpäin.

Niin ja oma Cashback on vissiin ollut reissussa jo 1.5kk. Eipä ole näkynyt.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
harrin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrin »

harrin kirjoitti:Tuntuu kestävän. Laitoin yhden hakemuksen kesäkuun alkupäivinä ja toisen pari viikkoa sitten, yksi vahvistussähköposti on tullut mutta en tiedä kumpaa se koskee. Palautusta 2x150e, enpä jätä minäkään roikkumaan...
Nyt on molemmat palautukset tulleet tilillle, kyllä siinä 7 viikkoa kesti.
Alpha A

Viesti Kirjoittaja Alpha A »

Rahat olikin tullut jo tilille. Olin huolimattomasti tuhlannut niitä, kun olen muutenkin huolimaton raha-asioissa :) Harmittaa hieman. Olisi ollut tarkoitus laittaa tuo 80€ "kameratarvikebudjettiin". No tuo ylimääräinen raha kului pienimuotoisen loman aikana. Hyväänhän se meni silti.
Ramchester

Viesti Kirjoittaja Ramchester »

--
Viimeksi muokannut Ramchester, Kesä 14, 2010 13 : 40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jou-k

Viesti Kirjoittaja jou-k »

Ai niin sellasta pitäis olla tulossa. Juhannuksen nurkilla laitoin laput postiin eikä ole vielä rahoja näkynyt eikä minkäänlaista ilmoakaan ole tullut. Pitäsköhän kurkata tilille jos ne on sinne jonnekin väliin ujutettu ... 80€ se vaan on mutta saishan sillä sit suotimet kustannettua
911

Viesti Kirjoittaja 911 »

Parissa viikossa sähköpostivahvistuksen jälkeen olivat rahat tilillä
Vastaa Viestiin