Canon cash back ja hakemusten käsittelyaika.
-
Canon cash back ja hakemusten käsittelyaika.
Laitoin itse hakemukseni objektiivista heti ostopäivänä toukokuun vikalla viikolle eikä vieläkään ole rahoja näkynyt.
Miten nopeasti muilla on palautukset kotiutuneet ?
Harmittaa toisaalta, kun sinne joutuu laittamaan orkkisviivakoodit sen hakemuksen kanssa. On mulla toki kopiot ja kuitti, mutta jos ei rupee hynää kohta kuulumaan alkaa hermot mennä.
150€, en jätä roikkumaan.
Miten nopeasti muilla on palautukset kotiutuneet ?
Harmittaa toisaalta, kun sinne joutuu laittamaan orkkisviivakoodit sen hakemuksen kanssa. On mulla toki kopiot ja kuitti, mutta jos ei rupee hynää kohta kuulumaan alkaa hermot mennä.
150€, en jätä roikkumaan.
-
- Viesti:
Tuntuu kestävän. Laitoin yhden hakemuksen kesäkuun alkupäivinä ja toisen pari viikkoa sitten, yksi vahvistussähköposti on tullut mutta en tiedä kumpaa se koskee. Palautusta 2x150e, enpä jätä minäkään roikkumaan...
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb
-
Itsellä on "vain" 80€ palautusta, mutta rahahan sekin on.
Lähetin kirjeen kolme viikkoa takaperin ja en ole saanut edes vahvistusta. Lähetin heille kyselyn tästä ja vastauksena tuli:
Due to an overwhelming response to the promotion we are currently processing a large amount of applications.
Please check back with us in the next 10 to 15 days and I will be glad to research this for you.
I apologise for this delay
Että tällaista. No kyllähän nyt tarjousajan lopussa sitä ruuhkaa tulee, mutta kun se on jo lähetetty kolme viikkoa takaperin. Olikohan silloinkin jo ruuhkaa? Mene ja tiedä. Katsellaan nyt pari viikkoa.[/i]
Lähetin kirjeen kolme viikkoa takaperin ja en ole saanut edes vahvistusta. Lähetin heille kyselyn tästä ja vastauksena tuli:
Due to an overwhelming response to the promotion we are currently processing a large amount of applications.
Please check back with us in the next 10 to 15 days and I will be glad to research this for you.
I apologise for this delay
Että tällaista. No kyllähän nyt tarjousajan lopussa sitä ruuhkaa tulee, mutta kun se on jo lähetetty kolme viikkoa takaperin. Olikohan silloinkin jo ruuhkaa? Mene ja tiedä. Katsellaan nyt pari viikkoa.[/i]
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Koska noissa kaupoissa on palvelua, ja silloin itse tuote tuppaa maksamaan sen 150e enemmän, kuin jossain internetpuljussa, joka vaan myy tukusta eteenpäin.nmrl kirjoitti:Miksei tätäki voisi toteuttaa vain yksinkertaisesti sillälailla että tuotteen oston yhteydessä myyjä antaa esim 150 suuruisen summan alennusta tuotteesta ja ottaa tuotteen numerot sun muut ylös ja myyjä lunastaa cash back rahat itse. Sehän jos joku olisi asiakaspalvelua!
Niin ja oma Cashback on vissiin ollut reissussa jo 1.5kk. Eipä ole näkynyt.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
-
- Viesti:
Nyt on molemmat palautukset tulleet tilillle, kyllä siinä 7 viikkoa kesti.harrin kirjoitti:Tuntuu kestävän. Laitoin yhden hakemuksen kesäkuun alkupäivinä ja toisen pari viikkoa sitten, yksi vahvistussähköposti on tullut mutta en tiedä kumpaa se koskee. Palautusta 2x150e, enpä jätä minäkään roikkumaan...
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb
-
-