Pari kuvaa laitoin tuonne, kritiikkiä kestetään kyllä ;)
http://www.kolumbus.fi/jtc1/
Digikuvia kotoa ja maailmalta
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
esiinpano voisi olla katsojaystävällisempi, sivut ovat vähäeleisyydessään tyylikkäät, mutta ikävä katsoa pieniä kuvia. musta tausta/valkoinen kehys ja punaiset käsipainikkkeket ei ainakaan minun silmissä tunnu hyvältä.
galleria on hajanainen, kuvat tuntuvat jotenkin 'näytteiltä' ja jää kaipaamaan yhteinäisempää tai keskittyneempää sarjaa. kuvia voisi olla reilusti enemmän (ehkä eri sarjoina)-
plussaa saa kuvat, ne ovat hienoja. en tiedä kuinka paljon tai missä puitteissa näitä on kuvattu, mutta minä pidän persoonallisesta otteesta. minun favorite on yökuva oksaverkkoineen, pidän myös sarjan viimeisestä levykannesta.
galleria on hajanainen, kuvat tuntuvat jotenkin 'näytteiltä' ja jää kaipaamaan yhteinäisempää tai keskittyneempää sarjaa. kuvia voisi olla reilusti enemmän (ehkä eri sarjoina)-
plussaa saa kuvat, ne ovat hienoja. en tiedä kuinka paljon tai missä puitteissa näitä on kuvattu, mutta minä pidän persoonallisesta otteesta. minun favorite on yökuva oksaverkkoineen, pidän myös sarjan viimeisestä levykannesta.
seppo raami
-
- Viesti:
Jep, ulkoasua tosiaan voisi parannella. Joukkoon valittu omaa silmää miellyttävät, ja lisää kuvia toivottavasti tulee ajan myötä.raamise kirjoitti:esiinpano voisi olla katsojaystävällisempi, sivut ovat vähäeleisyydessään tyylikkäät, mutta ikävä katsoa pieniä kuvia. musta tausta/valkoinen kehys ja punaiset käsipainikkkeket ei ainakaan minun silmissä tunnu hyvältä.
Suurin osa kuvattu Nikon Coolpix 2500:lla, jonka ylivoimainen etu on, että se mahtuu taskuun, eli on aina mukana.
'Kahden pullon hinnalla täällä saa yhden ilmaiseksi' - Luulajalainen
viinanostaja Tornion Alkossa (HS 3.3.04)