Latua! (180 kt)
-
- Viesti:
-
Aikas siisti ja seesteinen talvikuva... pikkasen lumi jäällä on tumma, mutta niinpä on taivaskin, josta se sitä sävyä ottaa...
Simo
www.wildkite.net
Simo
www.wildkite.net
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Itse olisin luultavasti ottanut kuvan matalempaa ja ehkä jopa ottanut enemmän jäätä kuvaan. Tuolle kuvalle kuitenkin tekisin kyseisen rajauksen. Noh, mielipiteitä on moniaJuhaM kirjoitti:Jos tuosta rajaa jäätä pois niin syvyysvaikutelma häviää. Nyt se on kiva.Shax kirjoitti:Hieno kuva, itse olisin kylläkin rajannut osan jäästä pois (n 1/3)
-
kuvan tunnelma muuttuu aikalailla kun rajaa jään aluetta pienemmäksi (helppo kokeilla vierityspalkilla). omat mielipiteet on hyviä, jäi vain kiinnostamaan että miten kuva olisi mielestäsi parempi tai erilainen jos se olisi rajattu kuten ehdotit?Shax kirjoitti:Hieno kuva, itse olisin kylläkin rajannut osan jäästä pois (n 1/3)
seppo raami
-
- Viesti:
-
Joo olisi voinut toimia niinkin.Shax kirjoitti:Itse olisin luultavasti ottanut kuvan matalempaa ja ehkä jopa ottanut enemmän jäätä kuvaan. Tuolle kuvalle kuitenkin tekisin kyseisen rajauksen. Noh, mielipiteitä on moniaJuhaM kirjoitti:Jos tuosta rajaa jäätä pois niin syvyysvaikutelma häviää. Nyt se on kiva.Shax kirjoitti:Hieno kuva, itse olisin kylläkin rajannut osan jäästä pois (n 1/3)