S80:lle korvaaja

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
SetTainte

S80:lle korvaaja

Viesti Kirjoittaja SetTainte »

Olen jälleen onnistunut pistämään kamerani kännissä paskaksi, joten uuden hankinta on tullut ajankohtaiseksi.

Vuodesta 2005 minua on palvellut Canonin S80, johon olin erittäin tyytyväinen. Nyt oon vaan vähän hukassa, minkä ostaisin sen tilalle.

Vaatimuksia olisi mm. tukeva rakenne - mielellään metallikotelo.
Laajakulmainen objektiivi eli 28-x mm
Optinen kuvanvakain.
Paljon megapikseleitä.
Mahduttava taskuun.

En uskoisi, että vaatiukseni olisivat kovin kummoisia, mutta jostain syystä en vaan ole Canonilta tai muilta valmistajilta onnistunut oikeen sopivaa kameraa tarkoitukseeni löytämään =(

Onko kehitys jottenkin pysähtynyt? S80 tuli sentään myyntiin 2 vuotta sitten...
Oisko ehdotuksia?
Canon S95, Lenovo X220t
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

S 90 tulee epämääräisen "lyhyen" odottelun jälkeen, odota sitä. Siinä lienee myös kuvanvakaaja. Tai osta uusi S 80, ei se edelleenkään ole huono.

Canonin omasta sarjasta löytyy myös uudet hyvät vakaaja-Ixukset, eikö niistä löydy mieleistä? Parhaat 600- sarjaiset ovat myös erinomaisia.
--------
Aves!
SetTainte

Viesti Kirjoittaja SetTainte »

Sakke_K kirjoitti:S 90 tulee epämääräisen "lyhyen" odottelun jälkeen, odota sitä. Siinä lienee myös kuvanvakaaja. Tai osta uusi S 80, ei se edelleenkään ole huono.

Canonin omasta sarjasta löytyy myös uudet hyvät vakaaja-Ixukset, eikö niistä löydy mieleistä? Parhaat 600- sarjaiset ovat myös erinomaisia.
Ainoostaan yhessä Ixuksessa on kuvanvakaaja ja 28 mm laajakulma. Siinä puolestaan on "vain" 7 Mpixeliä...

Vai olenko missannut jotain?

edit: Noissa A-sarjalaisissa ei näyttäis olevan missään kuvavakaajaa ja prosessorikin on vielä Digic II :(
Canon S95, Lenovo X220t
juhnises

Viesti Kirjoittaja juhnises »

Kuinkas isoja printtejä ajattelit naputella jos 7mpx ei piisaa?
Vastaa Viestiin