Tuning

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
nieppi

Tuning

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Koska autokuvat on aina POP niin minäkin kävin kuvaamassa hienosti tuunattua autoa...

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ensenada

Viesti Kirjoittaja Ensenada »

Ihastuttava bokeh. Holgalla?
herkko

Viesti Kirjoittaja herkko »

Kaikkialla muualla on hienoa bokehia ja vinjetointia paitsi tuunatussa kohdassa, joka on postimerkin kokoiselta alalta terävä. Nieppi tässä on yritystä!
nieppi

Noo mun Holga rupes tekee melko miellyttävää jälkeä senjälkeen kun porakoneella hieman suurensin aukkoa. Aukon pienentäminen onkin sit jo hankalampaa...
aaro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aaro »

nieppi kirjoitti:Noo mun Holga rupes tekee melko miellyttävää jälkeä senjälkeen kun porakoneella hieman suurensin aukkoa. Aukon pienentäminen onkin sit jo hankalampaa...
Osuko se pora vahingossa tuohon keulaan;-)
!!! Sorry, I don't use blurr filter in my camera, film or digital. I use sd Quattro, SD15, SD14 and DP1, DP2, dp2Q, SD1M...;-)
Kyllä pöllö tietää
janila

Viesti Kirjoittaja janila »

herkko kirjoitti:Kaikkialla muualla on hienoa bokehia ja vinjetointia paitsi tuunatussa kohdassa, joka on postimerkin kokoiselta alalta terävä. Nieppi tässä on yritystä!
Voitko näyttää että mistä kohti se on terävä? Mun kokemukseni latistuu kun en löydä sitä.
Nikon D80, Sigma 30mm f/1.4, Sigma 70-200mm f/2.8, Samyang 8mm f/3.5, Nikon SB-600, Velbon CF-630 + Manfrotto 486RC2, Manfrotto 679B + 484RC2, Tamrac Expedition 5, Lowepro Nova Mini AW. Aperture 3.
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

janila kirjoitti:
herkko kirjoitti:Kaikkialla muualla on hienoa bokehia ja vinjetointia paitsi tuunatussa kohdassa, joka on postimerkin kokoiselta alalta terävä. Nieppi tässä on yritystä!
Voitko näyttää että mistä kohti se on terävä? Mun kokemukseni latistuu kun en löydä sitä.
Se on just toi lytätty kohta eikä mikään muu. Ihmettelen juuri , että miten se on saatu aikaan. Syväterävyys on tasomainen kaistale , mutta missä se kulkee ruohossa? Tosta puskurin tuplavarjosta mietsikelen , että onko fuskattu photarilla. Tuplavarjo=aikaero=aarinko liikuu taivaalla. Voisi jopa väittää , että oikealla alhaalla on ruohossa katkolinja.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
Kuvis

Viesti Kirjoittaja Kuvis »

nieppi kirjoitti:Noo mun Holga rupes tekee melko miellyttävää jälkeä senjälkeen kun porakoneella hieman suurensin aukkoa. Aukon pienentäminen onkin sit jo hankalampaa...
Millanen aukkosysteemi tossa on, jos siihen reikiä porailet? Kiinteäkö vai?
Kuvis

bobotti kirjoitti: Se on just toi lytätty kohta eikä mikään muu. Ihmettelen juuri , että miten se on saatu aikaan. Syväterävyys on tasomainen kaistale , mutta missä se kulkee ruohossa? Tosta puskurin tuplavarjosta mietsikelen , että onko fuskattu photarilla. Tuplavarjo=aikaero=aarinko liikuu taivaalla. Voisi jopa väittää , että oikealla alhaalla on ruohossa katkolinja.
Linssi voi olla vinossa(+ kuvakulma), mikä tekee minusta vähän ton tyylistä jälkeä syväterävyydelle.

"tuplavarjo" voi myös tulla siitä, että se porattu reikä on vinossa.
nieppi

bobotti kirjoitti:Syväterävyys on tasomainen kaistale , mutta missä se kulkee ruohossa?
No Holgan reunapiirto on himpunverran pehmeämpää kuin mihin digi-ihmeet ovat nykyään tottuneet ;D

Holga on aina tehnyt tuota tuplaa oikeaan alareunaan kuten tässäkin

Kuva

Mutta tuon porauksen jälkeen tuo tupla-alue on kyllä kasvanut melkoisesti.
Hely

Viesti Kirjoittaja Hely »

Ei näist saa mitään selvää. Ihan huonoja kuvia
Kuningas kohkausta jo vuodesta 2005
Täys typerys vuodesta 2006
jaskau

Viesti Kirjoittaja jaskau »

Hely kirjoitti:Ei näist saa mitään selvää. Ihan huonoja kuvia
Katkera lahna päästi taas pahanhajuisen kuplan suustaan...
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

nieppi kirjoitti:
No Holgan reunapiirto on himpunverran pehmeämpää kuin mihin digi-ihmeet ovat nykyään tottuneet ;D
Täytyy myöntää , että Holga kykenee sellaiseen mihin nämä digi-ihmeet eivät kykene.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
Kuvis

bobotti kirjoitti: Täytyy myöntää , että Holga kykenee sellaiseen mihin nämä digi-ihmeet eivät kykene.
Juu, ei edes pahimmat suttu linssit.
Vastaa Viestiin