Pikselilehti lopettanut toimintansa vai?
-
Pikselilehti lopettanut toimintansa vai?
Kellään tietoa missä mennään kun reiluun viikkoon ei ole puhelimiin eikä sähköposteihin vastattu? Tänään olis laskun eräpäivä mutta väärän osoitteen takia en rupea sitä maksamaan. Rupeaa epäilyttämään että onko koko lehteä enää olemassa.
-
- Viesti:
Vuoden 1. numero lähti viime viikolla painoon ja tulee kauppoihin ja tilaajille ihan aikatulun mukaisesti.
Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula ja siitä pahoittelut kaikille jotka ovat yrittäneet saada puhelimella yhteyttä niin ettei se ole onnistunut. Sähköpostit kyllä luetaan ja niihin vastataankin, joskin joskus hieman viiveellä.
Enempää en aiheesta osaa sanoakaan kun se ei minun toimenkuvaani kuulu, mutta välitän terveiset eteenpäin toimistolle kun käyn siellä huomenna.
Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula ja siitä pahoittelut kaikille jotka ovat yrittäneet saada puhelimella yhteyttä niin ettei se ole onnistunut. Sähköpostit kyllä luetaan ja niihin vastataankin, joskin joskus hieman viiveellä.
Enempää en aiheesta osaa sanoakaan kun se ei minun toimenkuvaani kuulu, mutta välitän terveiset eteenpäin toimistolle kun käyn siellä huomenna.
http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
-
Äläkää nyt alako maalailemmaan tuommoisia piruja seinille ku menin viime viikolla maksamaan tilauslaskun...
Eikös Olli R viitannut jossain toisessa säikeessä tulevan numeron artikkeliin (en vain muista mitä), joten kaipa sieltä on lehti kuiteski tulossa...
Edit: myöhästyin.... Unohdetaan... Bye gone vai kuinkas se menikään...
Eikös Olli R viitannut jossain toisessa säikeessä tulevan numeron artikkeliin (en vain muista mitä), joten kaipa sieltä on lehti kuiteski tulossa...
Edit: myöhästyin.... Unohdetaan... Bye gone vai kuinkas se menikään...
-
Tainnut jäädä tuo sähköpostinkin lukeminen vähiin, kun pari kertaa tekemäni osoitteenmuutos ei näköjään vieläkään ole mennyt perille.barcoder kirjoitti:Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula ja siitä pahoittelut kaikille jotka ovat yrittäneet saada puhelimella yhteyttä niin ettei se ole onnistunut. Sähköpostit kyllä luetaan ja niihin vastataankin, joskin joskus hieman viiveellä.
Huomenna lähtee tulikiven katkuinen puhelu asiakaspalveluun.
-
- Viesti:
Jos haluat lähettää vaikka sähköpostia, voidaan koettaa selvittää.LaRha kirjoitti:Ja täällä yksi uusi tilaaja on odotellut ensimmäistä lehteään jo jonkin aikaa... :|
olli.rinne@pikseli.fi
-
Eihän tämä kaikki keskustelu tietysti tänne foorumille kuuluisi, mutta...: Vuodenvaihteen seutuvilla laitoin sähköpostia Pikselin toimitukselle. Vielä ei ole vastausta kuulunut. Samoin olen yrittänyt useamman kerran soittaa ja perua tilaukseni. Ei näköjään onnistu semmoinen.
Liian vaikeaa on yhteyden saaminen. Jättää pahan maun koko lehdestä.
Liian vaikeaa on yhteyden saaminen. Jättää pahan maun koko lehdestä.
-
- Viesti:
Kun Pikseli aloitti, pidin sitä markkinoiden piristäjänä. Ajattelin antaa sille reilun mahdollisuuden ja siksi päätin, että ihan heti en siihen tutustu. Lehdillä on kuitenkin oma etsikkoaikansa, jolloin se etsii oman muotonsa ja mallinsa. "Lastentaudit" pitää saada pois.
No, odotinpa sitten muutaman numeron. Aluksi sitä kritisoitiin kohtuullisen rankasti. Päätin odottaa vielä hetken, ettei sattuma (siis yksittäinen huonompi numero) antaisi minulle huonoa kuvaa lehdestä. Ja edelleen tuota kritiikkiä on ollut liikaa. En ole vieläkään avannut ensimmäistäkään pikseliä. Odotan, että tuollaiset "harrastelijamaisuudet" katoavat ja lehti löytää linjansa. Voisitteko vaikka lähettää minulle sähköpostia sitten, kun on sopiva aika tutustua siihen lehteen?
No, odotinpa sitten muutaman numeron. Aluksi sitä kritisoitiin kohtuullisen rankasti. Päätin odottaa vielä hetken, ettei sattuma (siis yksittäinen huonompi numero) antaisi minulle huonoa kuvaa lehdestä. Ja edelleen tuota kritiikkiä on ollut liikaa. En ole vieläkään avannut ensimmäistäkään pikseliä. Odotan, että tuollaiset "harrastelijamaisuudet" katoavat ja lehti löytää linjansa. Voisitteko vaikka lähettää minulle sähköpostia sitten, kun on sopiva aika tutustua siihen lehteen?
-
Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?
-
- Viesti:
Aika lailla yleinen tapa kaikissa palveluissa (puhelin, internet, lehdet jne...). Uusia asiakkaita huokutellaan jos millaisilla alennuksilla ja lisäeduilla, ja vanhat asiakkaat saavat maksaa vanhoja kovempia hintoja.kunijo-1 kirjoitti:Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
- Viesti:
-
Anteeksi OT:Ukkoni on DNA liittymämyyjä ja sanoo Soneran vanhimpien ja kalliiden liittymien omistajien olevan sellaisia "olen täysin tyytyväinen tähän liittymään, se toimii ihan hyvin", vaikka mieheni tarjoaa vaihtoehtoa, joka säästäisi useitä kymppejä.Santtu kirjoitti:Aika lailla yleinen tapa kaikissa palveluissa (puhelin, internet, lehdet jne...). Uusia asiakkaita huokutellaan jos millaisilla alennuksilla ja lisäeduilla, ja vanhat asiakkaat saavat maksaa vanhoja kovempia hintoja.kunijo-1 kirjoitti:Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?
Yhdelläkin oli puhelinlasku sanomansa mukaan 200e, mutta ei siltikään vaihtanut halvempaan liittymään. Mikäs siinä on maksattaa vanhoilla asiakkailla, jos ne on niin pässejä, että eivät vaihda halvempaa, edes oman palveluntarjoajansa sisällä.
Canon 7D. Canon 135mm f/2.0 L, 50mm f/1.8, Sigma 70-200 mm f/2.8.
-
- Viesti:
Niin tämähän on juuri se firma, joka jokunen vuosi sitten panttasi "järjestelmävirheen" tai milloin minkäkin syyn vuoksi asiakkaittensa laskuja yli puoli vuotta. Lopulta kaikki laskut puolen vuoden ajalta rämähti kerralla tiskiin, samalla eräpäivällä.Australia kirjoitti:Anteeksi OT:Ukkoni on DNA liittymämyyjä...
Ainakin minä maksan hiukan enemmän, jotta edes sellainen perusasia kuin laskutus toimii. Kyllä siinä DNA saa tarjota vaikka ilmaisia puheluja enkä silti kajoa kyseiseen puljuun enää tikullakaan. Todella epämääräistä toimintaa.
"Kaverini on autokaupassa töissä. Pihaan ajelee jannuja mersuilla ja kaverini koittaa tarjota heille ihan hyvää Ladaa. Eivät vaan tajua pässit vaihtaa, vaikka säästäisivät tonneja!" Kö? Joskus asia oli näin. En tosin ole Soneran edesottamuksia seurannut enää vuosiin nimenomaan kalliiden hintojan vuoksi. Parilla muulla operaattorilla palvelu on myös hyvää ja hinnat huomattavasti edullisemmat. Mutta en silti ihmettele, mikseivät ko. asiakkaat vaihda DNA:han.ja sanoo Soneran vanhimpien ja kalliiden liittymien omistajien olevan sellaisia "olen täysin tyytyväinen tähän liittymään, se toimii ihan hyvin", vaikka mieheni tarjoaa vaihtoehtoa, joka säästäisi useitä kymppejä.
Anteeksi tosiaan OT.
-Markus
Fotoni.org
Fotoni.org
-
- Viesti:
-