Canon 10D MKII
-
- Viesti:
Canon 10D MKII
Ja tietty se tuli heti kun olen kameran ostanut :-(
http://forums.dpreview.com/forums/read. ... ge=7668508
-
- Viesti:
Re: Canon 10D MKII
Nyt vaan 10D myyntiin ja odottelemaan, että 10D MKII:n tulee kauppoihin?mikko kirjoitti:Ja tietty se tuli heti kun olen kameran ostanut :-(
-
- Viesti:
Kyllä kannatti odottaa! Nyt vaan jännitetään saadaanko markkinoille erilaisia EF-S objektiiveja. Sellainen 18-70mm 2.8 aukolla olis kiva. Ja vaikkapa joku 12-40mm zoomi laajakulma miehille(minulle). Ja ehkäpä sitä tarttis Tamronilta sellasen 24-135mm ,2.8-4.0 aukolla. Sen hinta voi olla vaikka 350e. Sen jälkeen harva enää täysi kokoista kennoa tarvitseekaan. Säästyy ihmeesti rahaa. Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
-
mitenköhän japanilaiset foorumit eroaa amerikkalaisista/kansainvälisistä huhujen saralla? kokeillaas suomalaisen uskottavuutta:
10Dmk2
6.8mpix
6fps, burst 24
suppors EF-S II
titanium construction
ETTL II
Spot Meter
kaverin setä on Canonin tuotekehittelyosaston apulaisjohtaja, kuulin häneltä.
Nyt joku voi pistää copy/pastella dpreview.com:iin.
10Dmk2
6.8mpix
6fps, burst 24
suppors EF-S II
titanium construction
ETTL II
Spot Meter
kaverin setä on Canonin tuotekehittelyosaston apulaisjohtaja, kuulin häneltä.
Nyt joku voi pistää copy/pastella dpreview.com:iin.
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Joona ja Pulkka voivat mennä leikkimään tänne www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=5257
-
No mutta tottakai, käskystä! Pitkään sinun spekulointejasi ja hypetystäsi seuranneena, en voi muuta sanoa kuin heitä voltti.mikko kirjoitti:Joona ja Pulkka voivat mennä leikkimään tänne www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=5257
-
Kyllä oli taas pomminvarmaa tietoa =)mikko kirjoitti:Ja tietty se tuli heti kun olen kameran ostanut :-(
-
En nyt väitä etteikö kyseinen huhu voisi pitää paikkaansa, mutta kun katsoo 1D:n seuraajasta tulleita ns. virallisia huhuja, joita tuli ties kuinka paljon ja se paikkaansa pitävä huhu vasta n. pari viikkoa ennen pdf:ien vuotoa, niin kyllä noita huhuja 10D:n seuraajasta saatte ihmetellä vielä mielin määrin, ja seulo siitä sitten se oikea.
-
Pysytään aiheessa
Juu, kyllähän spekulointi on kivaa, mutta parempi olisi pysyä päivän polttavissa aiheissa.
Voitaisiin keskustella esim siitä, että ostiko Mikko todella digin.
Voitaisiin keskustella esim siitä, että ostiko Mikko todella digin.
-
Ei voi muuta kuin nauraa.mikko kirjoitti:Ja tietty se tuli heti kun olen kameran ostanut :-(
-
- Viesti:
Sukua Mikolle?juha_m kirjoitti:Kyllä kannatti odottaa! Nyt vaan jännitetään saadaanko markkinoille erilaisia EF-S objektiiveja. Sellainen 18-70mm 2.8 aukolla olis kiva. Ja vaikkapa joku 12-40mm zoomi laajakulma miehille(minulle). Ja ehkäpä sitä tarttis Tamronilta sellasen 24-135mm ,2.8-4.0 aukolla. Sen hinta voi olla vaikka 350e. Sen jälkeen harva enää täysi kokoista kennoa tarvitseekaan. Säästyy ihmeesti rahaa. Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
-
joko niin, tai sarkasmi puskee läpi, paha mennä sanoo...tareone kirjoitti:Sukua Mikolle?juha_m kirjoitti:Kyllä kannatti odottaa! Nyt vaan jännitetään saadaanko markkinoille erilaisia EF-S objektiiveja. Sellainen 18-70mm 2.8 aukolla olis kiva. Ja vaikkapa joku 12-40mm zoomi laajakulma miehille(minulle). Ja ehkäpä sitä tarttis Tamronilta sellasen 24-135mm ,2.8-4.0 aukolla. Sen hinta voi olla vaikka 350e. Sen jälkeen harva enää täysi kokoista kennoa tarvitseekaan. Säästyy ihmeesti rahaa. Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
-
Ei ihan vielä
Olen ehdottomasti samaa mieltä - ellei sitten silloin huhuilla jo seuraavaa, esim 1Ds II -ultimaaliota, jossa on 25 miljardia pikkelssiä ja hintaa vain tonni!Jukka kirjoitti:Eiköhän se ala vasta kun kamera vaihdetaan mkII malliin ensin...juha_m kirjoitti: Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
-
- Viesti:
Jaaha, kun ei ole mitään asiaa, niin sitten arvioidaan ja arvostellaan muiden keskustelijoiden persoonaa ym. juoruämmä meinikiä. Huono homma että täällä foorumilla on turhan niukasti asiallista keskustelua ja varsinainen keskustelu alkaa hukkumaan tyhjänjauhajien aiheuttamaan "kohinaan". Jos täällä ei voi keskustella niin ehkä täällä voi pitää vähän hauskaa.tareone kirjoitti:Sukua Mikolle?juha_m kirjoitti:Kyllä kannatti odottaa! Nyt vaan jännitetään saadaanko markkinoille erilaisia EF-S objektiiveja. Sellainen 18-70mm 2.8 aukolla olis kiva. Ja vaikkapa joku 12-40mm zoomi laajakulma miehille(minulle). Ja ehkäpä sitä tarttis Tamronilta sellasen 24-135mm ,2.8-4.0 aukolla. Sen hinta voi olla vaikka 350e. Sen jälkeen harva enää täysi kokoista kennoa tarvitseekaan. Säästyy ihmeesti rahaa. Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
-
- Viesti:
Ihmettelen, että nostat harrastamasi tyhjänjauhannan, spekuloinnin, fleimauksen ja profetoinnin muun paskanpuhumisen yläpuolelle.juha_m kirjoitti:Jaaha, kun ei ole mitään asiaa, niin sitten arvioidaan ja arvostellaan muiden keskustelijoiden persoonaa ym. juoruämmä meinikiä. Huono homma että täällä foorumilla on turhan niukasti asiallista keskustelua ja varsinainen keskustelu alkaa hukkumaan tyhjänjauhajien aiheuttamaan "kohinaan". Jos täällä ei voi keskustella niin ehkä täällä voi pitää vähän hauskaa.tareone kirjoitti:Sukua Mikolle?juha_m kirjoitti:Kyllä kannatti odottaa! Nyt vaan jännitetään saadaanko markkinoille erilaisia EF-S objektiiveja. Sellainen 18-70mm 2.8 aukolla olis kiva. Ja vaikkapa joku 12-40mm zoomi laajakulma miehille(minulle). Ja ehkäpä sitä tarttis Tamronilta sellasen 24-135mm ,2.8-4.0 aukolla. Sen hinta voi olla vaikka 350e. Sen jälkeen harva enää täysi kokoista kennoa tarvitseekaan. Säästyy ihmeesti rahaa. Niin sitten valokuvaus voi toden teolla alkaa.
No ehkäpä tälle foorumille on oikeasti käynyt niin, ettei täältä löydy mitään mielenkiintoista enää, koska kaikki on jo käyty moneenkertaan läpi, paitsi itse tuote eli valokuva. Pelkkää speksiä speksin perään. Jäljellä on tietysti myös eräiden harjoittama spekulointi ja tulevien mallien jännääminen, joka ei voisi vähempää kiinnostaa, jolloin tulee ehkä harjoitettua turhia kevennyksiä.