Kuvia kortille tietokoneelta

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
gast
Viesti:

Kuvia kortille tietokoneelta

Viesti Kirjoittaja gast »

Semmosta rupesin tässä miettimään että onko mahdollista siirtää koneelta kuvia kameran muistikortille?
Minulla ei ole käytössä kortinlukijaa (vielä), sen avulla se vissin ainakin on mahdollista. Kamerana on 400D ja käyttis osx.

Ajatuksena on ottaa mukaan jotain kuvia kun menen kylään ja voin sitten kytkeä kameran telkkariin ja näyttää sillä kuvia.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Juuh, onnistuuhan tuo Canoninkin softilla. Muistelisin vain ettei kuvia saa olla käsitelty yhtään mitenkään.
IlkkaS.

Viesti Kirjoittaja IlkkaS. »

Ei tuolla pitäisi olla väliä, EeKe. Kamera muistikortteineen toimii ihan samanlaisena massamuistiyksikkönä kuin usbitikku, mp3 jne. Eli näyttää telkun kautta kaikki ne tiedostoformaatit, joita kameran firmis ymmärtää.
gast
Viesti:

täytyy kyllä nyt myöntää etten onnistu vaikka olen yrittänyt useamman kerran ja jopa lukenu ohjekirjaakin :D et jos vähän vinkkiä joku vois antaa, olis kiva...

kiitos
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

gast kirjoitti:täytyy kyllä nyt myöntää etten onnistu vaikka olen yrittänyt useamman kerran ja jopa lukenu ohjekirjaakin :D et jos vähän vinkkiä joku vois antaa, olis kiva...

kiitos
Polta DVD:lle jos on soitin televisiossa.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
gast
Viesti:

Loistava idea toi dvd homma, kylläpäs olen pässi kun en hoksannu, pitää vaan toivoa että vieraalla on dvd :D
kiitos kohan!
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

gast kirjoitti:Loistava idea toi dvd homma, kylläpäs olen pässi kun en hoksannu, pitää vaan toivoa että vieraalla on dvd :D
kiitos kohan!

Ota oma DVD-soitin (toistin?:) mukaan ;)
Tai kysy etukäteen onko ja mikäli on niin polta varmuuden vuoksi + sekä - formaatti. Ah, tekniikka helpottaa elämää.. Läppärillähän voisi myös hoitaa homman.
Vastaa Viestiin