Laakerit laakerit....
-
- Viesti:
Re: Laakerit laakerit....
Joku ledivalo?
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Noin 50 tuikkua. Siis kaikissa kuvissa on sama juttu.
Suosittelen kokeileen, fiiliskuviin kunttilän valo toimii helvetin
hyvin, olen ennenkin käyttänyt, tulee vaan niin pirun kuuma.
Eli noin 20 tuikkua ihan vierekkäin x 2 tai 3 ja sitten pellipalalla tai peilillä vielä vähän voi ohjata valoa, kynttilän valossa on se hyvä puoli, että kaikista varjo/valo linjoista tulee tosi pehmeitä, kun liekki elää koko ajan.. + valkotasapaino on muunnettavissa tosi monipuolisesti jälkeenpäin....
Suosittelen kokeileen, fiiliskuviin kunttilän valo toimii helvetin
hyvin, olen ennenkin käyttänyt, tulee vaan niin pirun kuuma.
Eli noin 20 tuikkua ihan vierekkäin x 2 tai 3 ja sitten pellipalalla tai peilillä vielä vähän voi ohjata valoa, kynttilän valossa on se hyvä puoli, että kaikista varjo/valo linjoista tulee tosi pehmeitä, kun liekki elää koko ajan.. + valkotasapaino on muunnettavissa tosi monipuolisesti jälkeenpäin....
-
- Viesti:
-
Lisäksi tokihan tuikut lämmittää mutta tekeehän niin oikeat studiovalotkin kait?teze kirjoitti:Eikö ole hienoa että olen pystynyt luomaan jo oman tyylin..
Teze tyyli :)
Laskin muuten eilen että tätä teze tyyli kuvaa on julkaistu suomessa viimeiden vuoden aikana melkein 4000 kuvaa...
aika kova määrä, yllätyin itsekkin...
-
- Viesti:
-
Luulin "Teze tyylin" tarkoittaneen sitä, että kaikki kuvat tuodaan näytille :)dille kirjoitti:Hauska idea, ja kivaa matskua. Perus-tezemäisyydet näistä löytyy, mutta mukavaa nähdä asioita, mitä ei ole edes itse miettinyt.
Kuvista näkee, että valoa on ollut niukasti tai sitten on tarkoituksella käytetty suurta aukkoa.
Joissain kohdin olisin käyttänyt pienempää aukkoa tai sitten valinnut tarkennuspisteen hieman taaempaa, jolloin ei tulisi niin voimakasta "Front Focus" tuntua.
..aku
-
- Viesti: