Tipe kirjoitti:
Mietippä millaista hulabaloota vedettiin Pentaxin K10 ympärillä.
Jep, mietippä mistä lähtökohdasta se on 'parannettu' versio...
1DmkIIN on taatusti vielä top-2:ssa vaikka 1DmkIII ilmestyykin, mitä tulee noihin 'allroundereihin' kokonaisominaisuuksiltaan =)
Tipe kirjoitti: Jep, mietippä mistä lähtökohdasta se on 'parannettu' versio...
1DmkIIN on taatusti vielä top-2:ssa vaikka 1DmkIII ilmestyykin, mitä tulee noihin 'allroundereihin' kokonaisominaisuuksiltaan =)
Juu-u , mutta meikä + moni muukaan ei tartu koskaan tuon hintaluokan ilmestyksiin joten mitä merkitystä sillä on? RR:kin on olemassa eikä moni sellaisella siitä huolimatta aja. Jos sinä kykenet niin happy to You , mutta tässä nyt ylivoimaisesti suurin osa porukkaa on aidosti ostokiinnostunut alemman tason rungoista.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
ilves kirjoitti:Mutta olisi ollut reilumpaa, jos vaikka kaupungit olisi olleet esim.
Helsinki, Jyväskylä, Vaasa ja Oulu.
Vielä reilumpaa olisi jokaisen kameran ostavan pääsevän räätälöidyille ja yksityisille koulutuksille. Ei kuitenkaan realistista. Eiköhän "ilmainen" salama ole jo melkoinen kädenojennus?
Hemmetin kätevä kooltaan ainakin näyttäisi olevan se salama, jos oikein ymmärsin niin sen saa suunnattua myös ylöspäin. Kuitenkaan sitä ei pysty pyörittämään, mutta tuo ylöspäinkin kääntö on jo aika paljon. Orjana ei ilmeisesti voi käyttää? Itselle kelpaisi jos saisi kaupanpäälliseksi, kulkisi taskussa huomaamatta.
Oulun ja Ylivieskan J. Kärkkäisellä myydään nyt Nikon D40 kameraa sellaisena pakettina, johon kittiputken lisäksi tulee 55-200 mm putki. Ja tuo salamalaite tosiaan kaupan päälle. Hinta koko hoidolle 795 e. Itse hyödynsin kyseisen tarjouksen.
Tipe kirjoitti:
Voisin miltei lyödä vuosipalkan vetoa, että jos Ferrari tekisi 'kansanmallin' hintaluokkaan 30-40k€ niin se olisi myydyin auto luokassaan heti.... riippumatta siitä miten hyvä/huono se olisi.
Ne tekee paljon halvempiakin, mutta laittavat niihin vain eri tarrat. Ja Ferrarihan on huono ;-)
Tipe kirjoitti:
Voisin miltei lyödä vuosipalkan vetoa, että jos Ferrari tekisi 'kansanmallin' hintaluokkaan 30-40k€ niin se olisi myydyin auto luokassaan heti.... riippumatta siitä miten hyvä/huono se olisi.
Ne tekee paljon halvempiakin, mutta laittavat niihin vain eri tarrat. Ja Ferrarihan on huono ;-)
Joo - Fiat on jo legenda vioissa.
"1988 Fiatin osuus nousi jo 90 %:iin Ferrarista." - siinä sitä autoo Tipelle! Osta heti Fiat! Saanko mää tituleerata Canonia fiatiks?
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
bobotti kirjoitti:
Joo - Fiat on jo legenda vioissa.
Saanko mää tituleerata Canonia fiatiks?
Et, Nikonia saat.
Ostin Fer..Fiiun samoihin aikoihin kuin työkaveri Volvonsa ja takuukäynnit ovat Stilossa Volvoon suhteessa 1-16, joten legendat elävät ;-)
Tipe kirjoitti:
Voisin miltei lyödä vuosipalkan vetoa, että jos Ferrari tekisi 'kansanmallin' hintaluokkaan 30-40k€ niin se olisi myydyin auto luokassaan heti.... riippumatta siitä miten hyvä/huono se olisi.
Ne tekee paljon halvempiakin, mutta laittavat niihin vain eri tarrat. Ja Ferrarihan on huono ;-)
Joo - Fiat on jo legenda vioissa.
"1988 Fiatin osuus nousi jo 90 %:iin Ferrarista." - siinä sitä autoo Tipelle! Osta heti Fiat! Saanko mää tituleerata Canonia fiatiks?
...ja mikä parasta, Fiat ei enää omista läheskään tuota määrää, vaikka onkin suurin yksittäinen omistaja.
Fiathan nyt on ollut lähes selvitystilassa jo monta vuotta. GM:n apurahat pakko-ostodiilistä luiskahtamisesta jelppasi vähän, mutta 2 miljardia taalaa ei kuitenkaan 7 miljardin veloissa kauheasti tuntunut. (hetken näytti siltä että GM:n on pakko vanhan sopimuksen nojalla ostaa Fiat velkoineen. tämä taas olisi ollut täsykatastrofi jo nyt tuottavuus ongelmissa taistelevalle GM:lle) uutta yhteistyökumppania pahiten velkaantuneelle emomerkille on jo etsitty monta vuotta, mutta tuloksetta. Ilmeisesti olisi tarkoitus saada pääyhtiö kannattamaan jättämällä raskaskonepuoli, Maserati, Ferrari ja Alfa-Romeo henkiin. Myyntilistalle päätyisi siis Fiat (noin 6 miljardia taalaa velkaa) ja totaalisen kuollut Lancia.
noh, tämä tästä off topicista... jatkakaa. Menen takaisin tuonne Olympuskäyttäjien alueelle trollaamasta. ;)
Nappe1 kirjoitti:
Fiathan nyt on ollut lähes selvitystilassa jo monta vuotta.
Koko Italian valtio on jo ollut selvitystilassa 40 vuotta , mutta kas kun on se hämärä puoli joka vetää vertoja EU:n budjetillekkin eli 100 miljardia juuroa arvioitu liikevaihto. En ole niinkään varma , että meneekö Fiat.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D