Mitkä ovat arvostettuja kuvatoimistoja?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

No ei kai kai jokaisen nyt kannata erikseen tarkistaa, jos nyt vaikka joku vain ilmoitaisi nähneensä.
Laitoin kun kerra tässä ketjussa minua väitetään valehtelijaksi:D
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Pexi

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Eiköhän lähes kaikki usko tarkistamattakin. Itse ainakin ihan vaan yleisestä uteliaisuudesta kävin katsomassa mitä kuvistasi sinne on ilmestynyt. Osaa noista en ollut ennen edes nähnyt. 290 kuvaa eka lähetyksellä läpi taitaa olla aika hyvä saavutus.

EDIT: Siis tyttö ja vispiläkuvat olivat ainakin mulle täysin uusia.
Viimeksi muokannut Pexi, Maalis 07, 2007 18 : 27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pexi

Viesti Kirjoittaja Pexi »

saltikov kirjoitti:
Pexi kirjoitti:Ja nyt vähän aikaa yleisimmät haut tuolla sivulla on "Jari Siren" ja "Siren Jari".
Voi räkä - onneksi olen idiootti, ei tartte tarkistaa kun muut sen tekevät - ja palauteen puuute asiasta on karua luettavaa. Tosin kaikkea ei ehkä pidä ostaa minkä jari kuvaa ja joku kirjoittaa - eli säävaraus.
Itse en tosiaan ollut "tarkistamassa". Enkä usko, että kovin moni muukaan. Väittäisin kuitenkin, että ko. sivulla käytetään vähän aikaa erittäin paljon juuri kyseistä hakusanaa. Eikä kyse liene suurimman osan tapauksessa tarkistamisesta.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Toisaalta toisaalla ihmeteltiin että onko toi kuvatoimisto laisinkaan, kun oli urpiasestakin vain yksi kuva:D
*repesin täysin*
Perusveijo

Viesti Kirjoittaja Perusveijo »

Gettyimages nyt ainakin vaikuttaa olevan varsin arvostettu, kun kuumaan vaalimainoskampanjointiin ostetaan sieltä materiaalia.

Tällaista tavaraa tuosta televisioon muokattiin.

Lähde: Verkkouutiset
Vemppu

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

Ei liene yllätys että kävin kuikistamassa ja haun tekemässä. Haku toi eteen laadukasta ja persoonallista kuvatoimisto kuvaa parhaimmillaan. Iso käsi sille. Innolla odotan tulevaisuutta ja sitä mitkä ottajan itsensä mielestä laadukkaat kuvat listoille eksyvät. Vallankin kun huomioidaan Jartsan osoittama kriittisyys massa- ja bulkkikuvaajia kohtaan. Vai näinköhän Jartsasta tulee nimimerkki "Teze":n jälkien seuraaja?

Seuraava mielenkiintoinen asia lienee tuleva verokalenteri joka kertonee lahjomattomasti missä määrin laatu on kohdannut ostajan ;-)

Edit; aika nihkeesti oli rallikuvia tarjolla :-((
Viimeksi muokannut Vemppu, Maalis 07, 2007 21 : 35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin