Canon Ixus 800 IS
-
Canon Ixus 800 IS
Hei! Onko tuttu laite? Mitä mieltä ixus 800:n ominaisuuksista ja käyttömukavuudesta? Canon ei ole mulle entuudestaan tuttu, mutta etsimessä pieni ja hyvin toimiva digipokkari jouluksi. :)
Because it's there.
-
-
-
En viitsi tehdä uutta topiccia tämän takia, joten kysyn tässä samalla yhden jutun ixus 800:sta ja samalla muistakin uusimmista ixus malleista:
Eli saako näihin Canoneihin suoraan näkymään päivämäärän kuvaan, kun menin tyhmänä ostamaan Sonyn W70 kameran, jossa ei saa päivämäärää suoraan kuvaan ollenkaan ja jos sen haluaa kuvaan, niin kuva pitää tulostaa suoraan pict pridge tulostimella...
Minulla oli ennen P8 mallin Sony, jossa tuo päivä tuli suoraan ja pidin sitä itsestään selvyytenä tämän uudenkin mallin kanssa.
Eli menee kamera vaihtoon Canonin ixus 800 / 850 malliin, jos tämä feature löytyy niistä !
Eli saako näihin Canoneihin suoraan näkymään päivämäärän kuvaan, kun menin tyhmänä ostamaan Sonyn W70 kameran, jossa ei saa päivämäärää suoraan kuvaan ollenkaan ja jos sen haluaa kuvaan, niin kuva pitää tulostaa suoraan pict pridge tulostimella...
Minulla oli ennen P8 mallin Sony, jossa tuo päivä tuli suoraan ja pidin sitä itsestään selvyytenä tämän uudenkin mallin kanssa.
Eli menee kamera vaihtoon Canonin ixus 800 / 850 malliin, jos tämä feature löytyy niistä !
-
Jaahas tämä onkin ihan uusi juttu, eli mitenkä tuo toimisi ?toivoner kirjoitti:Jos ei saa niin voihan ne lisätä jälkikäteen käyttämällä esim. Irfanview:ta ja EXIF tietoja.
Pitänee vielä yrittää käyttää hakua...
Kiitos vaan tästäkin vinkistä, mutta edelleen kiinnostaa että saako uusissa ixuksissa suoraan päivän kuvaan ?
-
Kävin räpläimessä kys. kameraa kaupassa ja siitä muutama huomio:
Videokuvassa kova kohina, kun katsoo sitä näytöltä videon ottamisen jälkeen. Harhaa vai totta? Meinaan aika huono videotarkkuus esim. verrattuna paaaljon vanhempiinkin digikameroihin verrattuna.
Saako vaihdettu kuvan tarkkuuta, kun ei heti myyjän kanssa löydetty toimintoa?
Videokuvassa kova kohina, kun katsoo sitä näytöltä videon ottamisen jälkeen. Harhaa vai totta? Meinaan aika huono videotarkkuus esim. verrattuna paaaljon vanhempiinkin digikameroihin verrattuna.
Saako vaihdettu kuvan tarkkuuta, kun ei heti myyjän kanssa löydetty toimintoa?
-
Kiitos vastauksesta, tuntuikin aika hölmöltä, jos ei olisi saanut vaihdettua tarkkuutta.Sakke_K kirjoitti:Saa vaihdettua sekä tarkkuutta (kokoa) että kuvaustaajuutta (15 tai 30 kuvaa/s).baldie kirjoitti:Saako vaihdettu kuvan tarkkuuta, kun ei heti myyjän kanssa löydetty toimintoa?
Onko tuosta videotoiminnasta kokemusta?
-
- Viesti:
Video
Itse olen tyytyväinen videon laatuun. Tässä on yksi pätkä joka tosin on pakattu huomattavasti nettiä varten. http://www.haukka.kuvat.fi/videot/Porlammi-3-2-2007.wmv
-
-
Luultavasti saa kun vaihdat kuvakoon postikortiksi, niin valikosta aukeaa se kohta josta saa valittua pvm kuvaan päälle / pois. Näin siis ixus 40 ja powershot a710is. Epäilen että muissakin canoneissa sama juttu.Rebeller kirjoitti:Ei saa.
Vaikka se olisikin todella kätevä tapa pilata kuva heti ottamishetkellä...
-
Re: Video
Kiitos tästäkin, vakuuttavaa todistetta jäljestä. Kauppaan lomps....Haukka kirjoitti:Itse olen tyytyväinen videon laatuun. Tässä on yksi pätkä joka tosin on pakattu huomattavasti nettiä varten. http://www.haukka.kuvat.fi/videot/Porlammi-3-2-2007.wmv