Milla - Magia

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
teze
Viesti:

Milla - Magia

Viesti Kirjoittaja teze »

Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
datekk

Viesti Kirjoittaja datekk »

Aluksi tuntui ihan että tässä kuvaesityksessä olisi jokin tarina, "juju", mitä kohti ollaan menossa.. mutta ei sitten ollutkaan.
MrRessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrRessu »

Tää on jees. 0.5sec ajalla jaksaa katella läpi. Isompien sarjojen kanssa vois melkeen olla 0.1sec.
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

Jaha -

Varmaan jossain taideteollisessa korkeekoulussa sibeliusakatemiassa kuvaamataiteen linjalla tällä lopputyöllä saisi täydet pisteet koska se on analysoiva tutkielma mielenlaadun liikkeistä yhdistettynä rajusti yksinkertaistettuun toimintaympäristäöön - proffa antaa täydet bojot - minä en.

Okei - voi olla , että minu pitäisi katsoa tätä kuvaa aamulla eli onko mieleni muuttunut,

Se mitä odotin milla-magia performanssita niin kuvittelin jossainvaiheessa tulevan räväkän tyylin/muodonmuutoksen. Nyt milla-magia tyyli keskittyi vain väreihin ja henkiolön edustamaan tummaan ulkoasuun.

Tosin tässä satsissa oli nähty hyvin paljon huolellisuutta ja kuvaustekniikkaa , että ei siitä nollabojojakaan voi antaa. Sopisiko jos nimittäisin tätä tutkielmaksi?

Tämä on tietty tollon aloittelijan mielipide asiasta.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
teze
Viesti:

Kerrankin mielenkiitoisia kommentteja - kiitos... varsinkin bobotti.
Tuo nimi johtui siitä että tytön nimi oli milla.

Kuvasin häntä ensimmäistä kertaa tänään, ei ollut mitään kuvaus suunnitelmaa, kun en ollut henkilöä nähnyt aikaisemmin.

Tyttö oli aivan paniikissa, ei taipunut mihinkään, suorastaan vitutti heti alusta alkaen, heittelin roppeet vaan salamoiden eteen ja otin sarjan kuvia, meni koko settiin varmaan 20 min.

Sitten tässä illalla aloin säätää kuvia ja hups, joitain magiaa tuossa tytössä on - täytyy vaan saada hänet rentoutumaan, sitten luulen että voi saada jotain mystistä aikaiseksi.....
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

Ongelma on se , että muistuttaa liikaa Tarja Turusta jota varsinkin sarvipäämerkit imitoivat/mukailevat.

Yksi kohta missä odotin sarvien ulostulemista oli se kun Milla pöyhisteli hiuksiansa moelmilta puolin , mutta sitten kuvasarja taas laantui.......
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
Eremita
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eremita »

vähän offtopiccia, mutta silti.. pisti niin paljon silmään moinen asia: mistä saa langattomia näyttöjä?! :D tosin nuo tilanteet onkin lavastettuja, mutta silti.
risuharja

Viesti Kirjoittaja risuharja »

Näppäimistön alta näkyy irtopiuhoja...
Eremita
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eremita »

risuharja kirjoitti:Näppäimistön alta näkyy irtopiuhoja...
Se on näppäimistön johto ;)

No ei se nyt niin tärkeää tosin ole.. kuvat on hyviä, ja se on pääasia.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Mixxx joka kerta kun tää jäbäää mainostaa omia kuvatoimistojaan te lankeette? OOtteko hölmöjä?
teze
Viesti:

Jari Siren - vedä se yksi päähäsi - saatana..
Missähän kohti mainostan kuvatomistoa tai jotain?
Ainut kuka mainostaa täällä on sinä - suunnatonta tyhmyyttä!!
jari siren
Viesti:

teze kirjoitti:Jari Siren - vedä se yksi päähäsi - saatana..
Missähän kohti mainostan kuvatomistoa tai jotain?
Ainut kuka mainostaa täällä on sinä - suunnatonta tyhmyyttä!!
Ok mutta miksi sä laitat näitä sarjoja vaikka jokainen osallistuva paheksuu?
Siis mikä on pointtisi?
Olet maininnut että ansaitset tuhansia euroja kk. näistä kuvista vakuutuksena sun sana:D
No ihan sama.
teze
Viesti:

Jokainen paheksuu? Aika hyvin päätelty. Oletko tehnyt gallupin? Negatiivisemmat ihmisset yleensä kirjoittavat tänne negatiiviset viestitkin, eikö vaan. Fiksut on yleensä hiljaa ja antaa muille tehdä mitä muut haluaa, eikö se ole hienoa että on paikka mihin voi kuvia laittaa näkyville, jos se niin ahdistaa niin eihän se ole pakko niitä katsoa? Eiks niin? Olen saanut kyllä viestiä muutamilta foorumissa olevilta että laita vaan kuvia näkyviin, on ihan kiva katsoa mitä saat aikaiseksi.

Ps. nuo rahasta puhumiset oli aikanaan todella tyhmää, eihän suomalaiset voi kuin paheksua jos joku tekee kovasti duunia ja menestyy, suomessa kuva kauppa on ihan nappi kauppaa. Plugista saan noin 1000 -1500 euroa kuussa provikkaa, kuvakorista (ei minun toimisto) noin 2000-2500 + albumista noin 500 e. Vaikkakin vedän kuvat sieltä pois tän kuun loppuun mennessä.

Ajattelin aikanaan kertoa muillekkin että ahkerasti kuvaamalla voi oikeasti tienata ihan kivasti, kovaa duunia se vaan on. Minulla on nyt ulkomailla myynnissä 8 eri paikassa kuvia ja sieltä tulee aivan eri luokkaa provikkaa, tänä vuonna jo lähes 15 000 euroa.

Mutta kuviakin on lähes 26 000 kpl. Niihin kun hakkaa englanniksi hakusanat, unohtamatta että ne kuvat pitää myös ottaa... Mutta ei tää mikään ihme juttu ole, jokainen voi tehdä saman, vaatii vaan vähän pitkäjänteisyttä, itsellä tuohon kuvamäärään meni vajaat 5 vuotta...

Et semmosta, tänäänkin olen olut töissä aamu seitsemästä, klo. 16.00 oli töiden jälkeen yksi kuvaus ja 18.00 toinen. Tulin just kotiin ja menee nyt 3-4 tuntia kun käsittelen kuvat ja laitan hakusanat. Varmaan tulee noin 100 kuvaa valmiiksi....

Kovvoo hommoo sano savolainen...
jari siren
Viesti:

Joo joo mutta miksi laitat tänne aina koko session?
No se mitä olen itse lukenut kuviesi kommenteista niin 95% on paheksuntaa, itse en ole nähnyt tarpeeliseksi a katsoa b saati kommentoida näitö satojen kuviesi satseja.
Sori mutta tulee vain provo tai mainostus mieleen.
Ok atat useita pimuja studioosi jossa on selvästi hyvät kamat ja kamerat, mutta mikä on siis pointisi heitää tänne noita sarjoja?
kettuilutu vai mikä?
Oikeasti en tiedä, mutta en itse osalistu katsomalla tai kommentoimalla.
Vaikutat ihan jees säliltä joten vedä hapea sisään.
teze
Viesti:

Joskun tulee tosi hyviä kommentteja, haluan oppia ottamaan perempia kuvia kuten kaikki..

Esim kommentti:
vähän offtopiccia, mutta silti.. pisti niin paljon silmään moinen asia: mistä saa langattomia näyttöjä?!

Eipä tullut ajatelleeksi tuotakaan, tänään kun otin setin, niin korjasin tilanteen. Virheistä oppii, mutta jos huomaa virheitä niin miten oppia?
jari siren
Viesti:

--
Viimeksi muokannut jari siren, Helmi 16, 2007 2 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jari siren
Viesti:

--
Vastaa Viestiin