-M- Kuva lisätty
-
- Viesti:
-M- Kuva lisätty
-M-
Viimeksi muokannut viikate74, Helmi 09, 2007 22 : 34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.viikate.org Galleria ja blogi
-
-
- Viesti:
Ihon kalpeista sävyistä olen samaa mieltä kuin kostaja. Varsinkin rintakehä on turhan vaalean näköinen. Silmät hyvin meikattu ja myös mielestäni tulevat hyvin esille. Poseeraus ja ilme oikein hyvä, hiukset myös hienot. Rajaus tietenkin ehkä liian tiukka. Tavallaan paidattomuuden idea ei tässä kuvassa oikein tule esille - tavallaan siis turhaan.
-
- Viesti:
Kuva toimii kyllä, mutta rohkeesti vaan pakkelia naamaan enemmän: http://www.loadusfx.net/dc/viikate.jpg
-
- Viesti:
Toivottavasti malli ei ikinä erehdy lukemaan noita kommentteja. Kestäiskö perse pojilla mennä sanomaan nuo samat kommentit suoraan neitokaiselle? Ymmärrän, ettei tämä mikään herrasmieskerho ole, mutta joku roti olla pitää. Lauantai iltana/yönä on korkki tainnu olla useammallakin auki. Epidemia?
objektiivinen puoliharrastelija
-
Naismaku on näemmä aika erilainen ;D Osa vaatii selvästi sitä pullantuoksuista ja punaposkista tytteliä kuvaan kun taas osa pitää kalpiammasta. Muistakaa vaan sekin muotijuttu kun yhteenaikaan naisen kuului olla lakananvaalea iholtaan.
Alimaisesta ilmeestä en pidä - liian hempee , mutta tuo ylimäinen kuva on ihan hyvä.
Alimaisesta ilmeestä en pidä - liian hempee , mutta tuo ylimäinen kuva on ihan hyvä.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
- Site Admin
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tykkään tästä uudesta mv-kuvasta todella paljon, siinä toimii kaikki. Ilme ja poseeraus oikein hyvä ja nyt myös rajaus ja myös kirkkaan pään sävyt. "Pakkelista" olen täysin eri mieltä kuin loadus. Sitä alkaa olemaan riesaksi asti kuvissa - vahaihmisiä riittää, mutta aidon näköistä kuvaa saa jo metsästää. Malli näytti kyllä hyvältä ensimmäisessäkin kuvassa.
Olen samaa mieltä, että useampi kommentti oli asiaton.saNppa kirjoitti:Toivottavasti malli ei ikinä erehdy lukemaan noita kommentteja. Kestäiskö perse pojilla mennä sanomaan nuo samat kommentit suoraan neitokaiselle? Ymmärrän, ettei tämä mikään herrasmieskerho ole, mutta joku roti olla pitää. Lauantai iltana/yönä on korkki tainnu olla useammallakin auki. Epidemia?
-
- Viesti:
Toi on esimerkkinä ihan ok loadus mutta poistaisitko linkin/kuvan. Kiitti.
www.viikate.org Galleria ja blogi