Mitkä ovat arvostettuja kuvatoimistoja?
-
- Viesti:
.,.,
Viimeksi muokannut jari siren, Tammi 24, 2007 14 : 06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Tämä bulkki on taas niitä jotka ei uskalla tai kehtaa omalla nikillään olla täällä ja Ainakin matti huomaa ip vertailulla ketä on kyseessä.
Miten arvioisimme näitä uudella nikillä selkään puukottavia pellejä?
Häpeä urpo!
Jos osaisit kuvata et olisi niin kiinostunut minusta, näytöt on ja revi siitä:D
Häpeä urpo!
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Enhän mä missään vaiheessa sun kuvia olekkaan tietääkseni haukkunut..Sullahan on ihan huikeitakin kuvia.jari siren kirjoitti:Tämä bulkki on taas niitä jotka ei uskalla tai kehtaa omalla nikillään olla täällä ja Ainakin matti huomaa ip vertailulla ketä on kyseessä.
Häpeä urpo!
Kysehän olikin tuosta muusta toiminnasta. Jos lukisit noi mitä kirjoitin niin voisit ehkä tajuta.
Noiden kun kuvien arvostus muuten nousisi aika huimasti kun julkaiset ne eri nimellä..Kokeileppa huvikseks.
-
- Viesti:
..
Viimeksi muokannut jari siren, Tammi 24, 2007 14 : 07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
...
Viimeksi muokannut jari siren, Tammi 24, 2007 14 : 08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Niinpä. Täälläkin olisi parasta kun näkyvissä olisi vain kommentin sarjanumero -ja sama kuvissa myös. Jotta ei erottaisi että sama aloittaa monta "keskustelua" niin voisi myös kaiki jutut mennä korsoraattorin läpi, kuin myös babelfishillä kahden kielen kautta. Näin saataisiin alkuperä pois.saltikov kirjoitti:Jotenkin en jaksa uskoa että kysymys on arvostuksesta. Mutta se on aika hoopoa että valokuvatkin henkilöityy siinä missä politiikkakin.bulkki kirjoitti:....Noiden kun kuvien arvostus muuten nousisi aika huimasti kun julkaiset ne eri nimellä..Kokeileppa huvikseks.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
--
Viimeksi muokannut jari siren, Helmi 06, 2007 20 : 52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jari itse nosti itsensä "meidän amatöörien" yläpuolelle - tässä ja nyt. Tämä oli ihan aiheellinen reaktio, jolla viitattiin myös menneisiin tapahtumiin, eikä katkeruudesta sikiävä kosto.saltikov kirjoitti:Eikös kostaminen ollut hieman "pannassa", mutta sallitaan kuitenkin täällä vapauden saarekkeessa nimeltä "sana on melkein vapaa"?sourander kirjoitti:Kas. Nyt hän ylistää jo itseään harrastajaa paremmaksi - ilmeisesti ammattilaiseksi.
Jonkin aikaa sitten kun vielä jaksoi saarnata siitä, ettei ammattilaisuus ole mikään paremmuuden merkki, ja että harrastajat ovat vapaampia ja muutenkin parempia luomuksia.
Sanoi Jari ennen mitä tahansa, tuo yllä oleva heittonsa on aika mauton ja narsistinen.
-
- Viesti:
En kyllä näkisi ryhtyneeni mauttomuuksiin. Sanon kyllä mielipiteeni, mutta jos se on sinällään mautonta, niin kait minulla sitten on rikka silmässä, enkä osaa elää yhteissovussa. (lue: olla samaa mieltä kaikkien kanssa, elää kieli ruskeana)saltikov kirjoitti:Toki. Toisen mauttomuudella on ennenkin perusteltu omaa mauttomuutta. Ehdotan että otamme itse kukin rikan silmästämme.
-
Eikös se rikka ollut sillä toisella? Omastamme pitäisi ottaa se malka.saltikov kirjoitti:
Toki. Toisen mauttomuudella on ennenkin perusteltu omaa mauttomuutta. Ehdotan että otamme itse kukin rikan silmästämme.
Siinä muuten on ottamista, mitä ainakin googlettamalla löytää. Kirkon tiedotuskeskuksen ihminen puhuu hirrestä ja Wikipedia sivujoesta.
Pakkasella ainakin meikäläisen oikea silmä on vuolas kuin sivujoki konsanaan. Rikat olen pyrkinyt aina heittämään sinne rokkaan. Sieltähän poimitte.
Kapa
-
Lopettakaa
Hei ihan tosi. Voisitteko lopettaa tuon ala-arvoisen kirjoitustyylin, joka sopii joihinkin toisiin foorumeihin kuten 24:seen. Antaa Jarin nauttia työnsä hedelmistä muiden tästä närkästymättä. Voin kuvitella jarin vastareaktion noihin kirjoituksiinne (näkyy vastauksissa). Itse yritän pitää leipäläpeni kiinni ja nauttia toisten töistä... joillakin parempia kuin toisilla enkä katkeroidu tästä;-) Hyvää jatkoa kaikille ja nautinnollisia kuvaushetkiä!
-
Re: Lopettakaa
;-Drekku99 kirjoitti:Hei ihan tosi. Voisitteko lopettaa tuon ala-arvoisen kirjoitustyylin, joka sopii joihinkin toisiin foorumeihin kuten 24:seen. Antaa Jarin nauttia työnsä hedelmistä muiden tästä närkästymättä. Voin kuvitella jarin vastareaktion noihin kirjoituksiinne (näkyy vastauksissa). Itse yritän pitää leipäläpeni kiinni ja nauttia toisten töistä... joillakin parempia kuin toisilla enkä katkeroidu tästä;-) Hyvää jatkoa kaikille ja nautinnollisia kuvaushetkiä!
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
Joku kyseli monta kuvaa meni läpi, aluksi 290kpl ja pitää ihan tosissaan alkaa kuvaa myös pyydettyjä lisäkuvia ja aiheita:(
Tänää aloitivat lataamaan sivuleen.
Tänää aloitivat lataamaan sivuleen.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.