Onnistuuko kuvien siirto koneelta kameralle, samaa usb piuhaa pitkin, tai muutenkaan ?
Vai toimiiko siirto vain yhteensuuntaan eli koneelle.
Kuvat pc:ltä kameraan ?
-
Vähän aihetta sivuten..
Olen ollut ajatuksissa hankkia digin ensi kesänä. Kuvien siirto kameran muistikortilta koneelle taitaa tapahtua USB:tä pitkin.. niin ei helvetti!
Tähänkö se homma sitte kaatuukin? Koneeni on nimittäin sen verta ikääntynyt, ettei siinä mitään USB-porttia ole..
Mikä avuksi, vai auttaako mikään?!
Olen ollut ajatuksissa hankkia digin ensi kesänä. Kuvien siirto kameran muistikortilta koneelle taitaa tapahtua USB:tä pitkin.. niin ei helvetti!
Tähänkö se homma sitte kaatuukin? Koneeni on nimittäin sen verta ikääntynyt, ettei siinä mitään USB-porttia ole..
-
Vaihda konetta tai hanki USB-kortti, joka tukee koneessasi olevaa käyttöjärjestelmää.KalleK kirjoitti:Vähän aihetta sivuten..
FireWire-kortti on vielä parempi ratkaisu mutta silloin tarvitset myös FireWire-lukijan.
\\Pekka