Hei.
Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.
Miksi/Mikä minun uudessa Canon eos 400D:ssä helisee kun kääntelen sitä (ylösalas ja sivuille)?
Kaupassa kun kokeilin kyseistä kameraan en muista että kennonpuhdistin olisi pitänyt mitään ääntä mutta tämä kyllä pitää vähän, ehkä se johtuu siitä että kotona on vähän hiljaisempaa?
samalla voisin kysästä että miten pitäisi toimia kun verkkokaupasta tilasin ja ohjekirja tuli vain ranskaksi, saksaksi ja italiaksi ja kun kyseisiä kieliä en kovin hyvin hallitse olisi mukava olla edes englanninkielinen ohjekirja. Lähetin sähköpostia mutta vastausta ei ole vielä kuulunut.
Hyvinhän olen oppinut käyttämään kameraa lukemalla dpreview:in testiä.
kiitos
uusi 400D helisee
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: uusi 400D helisee
Siellä on sisällä asentotunnistin, jonka avulla kamera tietää milloin olet kuvannut pysty- tai vaakakuvia.gast kirjoitti:Hei.
Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.
Miksi/Mikä minun uudessa Canon eos 400D:ssä helisee kun kääntelen sitä (ylösalas ja sivuille)?
Manuaalin saat osoitteesta: http://www.usa.canon.com/consumer/contr ... elid=14256
t. Mikko
-
-
Re: uusi 400D helisee
Ei ole vika.gast kirjoitti: Tämä nyt luultavasti ei ole mikään vika mutta ajattelin kysyä kun on niin tietäväistä porukkaa näillä foorumeilla.
Voi olla kameran asennontunnistin ja/tai sitten joku salaman ylösponnahdusmekanismin osa. Laita salama ylös ja kääntele sitten. Useimmiten kai ääni tulee tuosta salamamekanismista.
-
- Viesti: