EOS magazine?
-
EOS magazine?
Moi...
Onkos kukaan bongannut missään pääkaupunkiseudulla myynnissä "EOS magazine" nimistä julkaisua?
Onkos kukaan bongannut missään pääkaupunkiseudulla myynnissä "EOS magazine" nimistä julkaisua?
-
- Site Admin
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Onko siinä hyviä studiokuvaus esimerkkejä, vai miksi suosittelet? Entäs jos maisemakuvaus onkin enempi mun juttu? Ihan kiva sinänsä, että nämä keskustelut pysysyvät asiallisina, eikä tietämättömät huutele väliin typeryyksiä vain saadakseen äänensä kuuluviin.juanito kirjoitti:Jallu?Jupe74 kirjoitti:Mikähän olisi sitten parempi vaihtoehto Canonistille?
Viimeksi muokannut Jupe74, Loka 16, 2006 20 : 51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Kyllähän siinä paljon käsitellään studiokuvausta sun muuta mukavaa aiheeseen liittyen. :)Jupe74 kirjoitti:Onko siinä hyviä studiokuvaus esimerkkejä, vai miksi suosittelet?juanito kirjoitti:Jallu?Jupe74 kirjoitti:Mikähän olisi sitten parempi vaihtoehto Canonistille?
#EOS @ Ircnet - Canonistien oma kanava
-
- Site Admin
- Viesti:
Minulle tuli tuo lehti parin vuoden ajan, itse en saanut pari kolme vuotta sitten lehdestä paljoa irti. Sinällään asiallinen julkaisu, mutta anti ei ole kovin suuri suhteessa hintaan. Voi olla, että jos tilaa pitemmän ajan (usea vuosi) ja säästää kaikki numerot, niin sitten saa Canonisti enemmän irti. Sisältökin on voinut muuttua.
http://www.eos-magazine.com/Magazine/subscribe.html
Ilmestyy neljä kertaa vuodessa, tilaus 21.95 puntaa, 32.6 euroa, vähän yli 8 euroa numero.
http://www.eos-magazine.com/Magazine/subscribe.html
Ilmestyy neljä kertaa vuodessa, tilaus 21.95 puntaa, 32.6 euroa, vähän yli 8 euroa numero.
-
- Viesti: