Natascha
-
-
Natascha 16v. Niin puhdas, niin herkkä, niin viaton Merihaan äijäenergian ympäröivänä. Kuva niin täynnä kliseitä että heikompia hirvittää.
Mielenkiintoista olisi nähdä sama kompositio, jossa Natascha olisi 45v. Turvonneen tynnyrivartalon omaavana, ilottomana ja katkeroituneena rahastavana gorillana (Mitä ihmettä tuossa välissä oikein tapahtuu?).
Mielenkiintoista olisi nähdä sama kompositio, jossa Natascha olisi 45v. Turvonneen tynnyrivartalon omaavana, ilottomana ja katkeroituneena rahastavana gorillana (Mitä ihmettä tuossa välissä oikein tapahtuu?).
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
Osu ja uppos! Kyllähän tuossa on kaikki nuo adelen mainitsemat elementit, mut minkäs teet mä olen jo liian keski-ikäinen ja keskiluokkainen että jaksaisin maailmaa ravistella.adele kirjoitti:jotain tavanomaista adelen höpötystä, jossa tällakertaa on kuitenkin pointti mukana...
Sensijaan mua ihmetyttää et missä on kaikki vihaset energiset nuoret jotka haluis ärsyttää ja herätellä jengiä kuvillansa.
Tälläkin foorumilla on perkeleen hienoja kuvia noin teknisesti mut ei niissä ole mitään sisältöä, vaik joku väittäski että koira sohvalla on sisältöä mut paskay sanon minä.
Minä olen juuri sellainen filmiänkyrä ja laittelen tänne välillä kiusallani näitä kliseisiä kuvia jotka on filmillä kuvattu.
Mutta koittakaanyt nuoriso ryhdistäytyä ja herätelkää inhoa meissä vanhuksissa, sillä sehän on nuorison tehtävä. Vai onko niin että nykynuoriso syntyy suoraan keski-ikäiseksi.
Minä syytän tästäkin digiä!
Digikamera on tehnyt valokuvaukselle saman minkä taskulaskimet tekivät laskutaidolle.
Yrittäkää edes perkeleen luuserit!
-
- Viesti:
-
-
Ei hätiä mitiä. Näyttää tämänkin aikakauden nuoriso löytäneen oman tapansa herätellä inhoa. Jos ei muuten niin valitsemalla suoran oikotien keski-ikäisyyteen. Arvaten harmittaa Kirkkonummella kun sedältä kesti 25 vuotta löytää poroporvarillisuuden syvimmät arvot, teinien kurvatessa seesteisyyden lahteen heti.nieppi kirjoitti:..... plaa plaa (vanhan miehen kitinää) nykynuoriso sitä, mutta ei tätä plaa plaa...kyllä ennen oli kaikki paremmin.... silloin kun minä olin nuori, niin.... kapinaa!
Minä syytän tästäkin digiä!
Kun ei tarvitse kuluttaa aikaa näennäiskapinointiin voi keskittyä kuvaamaan perheen kisumisua ennen kun pakkaa golf-bagin farmarivolvon tavaratilaan.
-
-
Näin on.nieppi kirjoitti:. . . mua ihmetyttää et missä on kaikki vihaset energiset nuoret jotka haluis ärsyttää ja herätellä jengiä kuvillansa.
Tälläkin foorumilla on perkeleen hienoja kuvia noin teknisesti mut ei niissä ole mitään sisältöä, vaik joku väittäski että koira sohvalla on sisältöä mut paskat sanon minä . . . Mutta koittakaa nyt nuoriso ryhdistäytyä ja herätelkää inhoa meissä vanhuksissa, sillä sehän on nuorison tehtävä. Vai onko niin että nykynuoriso syntyy suoraan keski-ikäiseksi . . . Yrittäkää edes perkeleen luuserit!
Menkää itseenne tai myykää pois hienot vehkeenne jos ei ole mitään sanottavaa.
-
-
Think big, think negative. Ajatuksesi voi laajentaa koskemaan koko ihmiskuntaa.argos kirjoitti:
Menkää itseenne tai myykää pois hienot vehkeenne jos ei ole mitään sanottavaa.
Ampukaa itsenne, jos ei ole mitään sanottavaa. (Big Brotherin kommentointia ei lasketa)
-
No eihän se ole älykästä, joten on parempi että jatketaan ajelua hillityn värisillä volvoilla ja keskitytään valokuvauksen ytimeen ja keskustellaan reunapiirrostaHely kirjoitti: Miksi ??
Kerran kuunneltiin Popedaa salaa ja kun meinattiin jäädä rysänpäältä kiinni ni pinkastiin karkuun ja kaadettiin vahingossa Kärsämäen osussmeijerin pihassa tuhkakuppi. Oli se eri jännää.Hely kirjoitti: Kerroppas sinä v...tun pussihousu miten ite kapinoit aikanas ja mitä sait aikaisekesi ?
Jouduin rauhoittelemaan itseäni viikon, onneks oli täytetty kissa mitä valokuvata.