Panasonic huolto
-
- Viesti:
Panasonic huolto
Heitin voltit kameran kanssa ja kamera särkyi ei omistaja, missä pääkaupunkiseudulla voi hakea korjauskustannus arvion panasonic FZ3 kameraan.
Onneksi on kotivakuutus, kamera meni siihen kuntoon että tuskin korjaavat.. linssikehikko vinksottaa, etulinssissä jälkiä lcd näyttö siirtynyt pois paikoiltaan ??? ja mitä lie, kuvanvakaaja ei varmaan tykännyt hyvää myöskään.
Onneksi on kotivakuutus, kamera meni siihen kuntoon että tuskin korjaavat.. linssikehikko vinksottaa, etulinssissä jälkiä lcd näyttö siirtynyt pois paikoiltaan ??? ja mitä lie, kuvanvakaaja ei varmaan tykännyt hyvää myöskään.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
Digi Service Oy Ltd
Purotie 1
00380 Helsinki
GSM. 0207 431 400 Puh. 010 2866 920 Fax. 09 2233 035
e-mail: helsinki@digiservice.fi
Helsingin aukioloajat:
arkisin 9.00 - 17.00 (lauantaisin ja aattoina suljettu)
Purotie 1
00380 Helsinki
GSM. 0207 431 400 Puh. 010 2866 920 Fax. 09 2233 035
e-mail: helsinki@digiservice.fi
Helsingin aukioloajat:
arkisin 9.00 - 17.00 (lauantaisin ja aattoina suljettu)
-
DMC-FZ5 rikki
Kamera ostettu tammikuussa Anttilasta eli takuu on vielä voimassa. Nyt kamera ei suostu ottamaan enää kuvia.. Kun kameran pistää päälle, se ilmoittaa että poista linssisuojus vaikkei se olekaan päällä. Kuuluu vain semmoinen sihahdus kun yrittää avata laitetta.
Kysymys kuuluukin, vienkö kameran Anttilaan ja ne sieltä toimittavat eteenpäin korjattavaksi vai pitääkö toimittaa itse johonkin korjausliikkeeseen? Ja jos niin mihin? En asu pk-seudulla, vaan Päijät-Hämeessä. Lähin iso kaupunki on Lahti.
Kuinkahan kauan korjauksessa menee? Ei varmaankaan ole mahdollista saada siksi aikaa varalaitetta käyttöön?
Kysymys kuuluukin, vienkö kameran Anttilaan ja ne sieltä toimittavat eteenpäin korjattavaksi vai pitääkö toimittaa itse johonkin korjausliikkeeseen? Ja jos niin mihin? En asu pk-seudulla, vaan Päijät-Hämeessä. Lähin iso kaupunki on Lahti.
Kuinkahan kauan korjauksessa menee? Ei varmaankaan ole mahdollista saada siksi aikaa varalaitetta käyttöön?
-
t
Joko viet anttilaan tai postitat, mukaan pelkkä kamera ilman ylim. tarvikkeita, ostokuitti ja vikaselostus vielä mukaan. Nopeiten asia lähtee hoitoon, kun soitat kyseiseen kauppaan ja pyydät kääntämään osaston vastaavalle. Hän tietää takuuhuollon osoitteen ja antaa sen kyllä. Sitten voit itse postittaa sen vikaselosteen ja ostokuitin kanssa sinne huoltoon, säästät vähintään muutaman päivän tällä tavalla. Muista laittaa vielä oma osoitteesi, etteivät lähetä sieltä sitten sinne mistä kameran ostit.
En usko että saat varalaitteen ja varaisin huoltoon n. kuukauden, voi mennä pitempäänkin etenkin jos omistaisi Canonin.. Jos tuntuu yhtään siltä, että vika voisi olla itse aiheutettu niin kannattaa liittää soittopyyntö jos ei mene takuuseen. Muuten ne maksuttavat huollon sinulta. Siinäpä sitä tulikin.
En usko että saat varalaitteen ja varaisin huoltoon n. kuukauden, voi mennä pitempäänkin etenkin jos omistaisi Canonin.. Jos tuntuu yhtään siltä, että vika voisi olla itse aiheutettu niin kannattaa liittää soittopyyntö jos ei mene takuuseen. Muuten ne maksuttavat huollon sinulta. Siinäpä sitä tulikin.
-
juu
Kohtahan sitä voi jo ruveta kyselemään muualtakin, mutta kesällä ei mm. JAS tekniikasta Canonia saanut huollosta kuukaudessa. Kyllä 1-1,5kk alkaa olla sellainen maksimi aika, mutta ei kuitenkaan mikään ihme nykypäivänä.
-
No nyt lupailtiin kameraa jo takaisin. Meinasivat ensin laskuttaa 150€ korjauksesta, mutta kun kamerassa on takuu aika vielä voimassa meni korjaus takuun piiriin. Aika hepposesta pelistä tuntuis olevan kuitenkin kyse, kun lähetteessä oli mennyt päivämäärä 07/11 väärinpäin eli takuu olisi loppunutkin jo heinäkuussa, eikä marraskuussa.
Onneton tuo panasonicin takuu, eli 1 vuosi noinkin hinnakkaaseen laitteeseen! Ja hetikun aika ummessa niin ollaan laskuttamassa. Voisi jotenkin olettaa Panasonicin kameran eliniän olevan yli 1,5 vuotta... (vrt.pesukone 10 vuotta)
Onneton tuo panasonicin takuu, eli 1 vuosi noinkin hinnakkaaseen laitteeseen! Ja hetikun aika ummessa niin ollaan laskuttamassa. Voisi jotenkin olettaa Panasonicin kameran eliniän olevan yli 1,5 vuotta... (vrt.pesukone 10 vuotta)
-
-