Mac-yhteensopivat kortinlukijat?
-
Mac-yhteensopivat kortinlukijat?
Olisiko suosituksia USB 2.0 --muistikortinlukijasta (CF + Microdrive) Macintoshin (G5, OSX 10.3.2) kaveriksi? Hintaluokka n. 30 euroa. Onko kokemuksia esim. verkkokauppa.com:issa myytävistä lukijoista?
-
Re: Mac-yhteensopivat kortinlukijat?
www.digitarvike.fi myy ulkoista USB 2.0 lukijaa 29 e. macista ei ole kokemuksia, mutta ainakin paketin takana lukee "plug and play for PC or MAC" ja digitarvikkeen sivuilla "Toimii käyttöjärjestelmissä Windows 98, SE, ME, 2000, XP and Macintosh 9.0 tai uudempi. Windows ME and XP eivät vaadi ajuria lainkaan.". MicroDrive ja CF ovat tuettuina.jjlehto kirjoitti:Olisiko suosituksia USB 2.0 --muistikortinlukijasta (CF + Microdrive) Macintoshin (G5, OSX 10.3.2) kaveriksi? Hintaluokka n. 30 euroa. Onko kokemuksia esim. verkkokauppa.com:issa myytävistä lukijoista?
-
-
Mutta millä käyttiksellä? Jos paketissa sanotaan, että toimii ysillä (ja siitä ylöspäin), niin ei ole ollenkaan sanottu että toimii Pantterilla!
Valitettavasti en tiedä muuta noista kortinlukijoista, kun itse törkkään kamerasta piuhan suoraan mäkkiin ja kuvansiirtäjä hoitaa hommat automatic sillä aikaa, kun itse käyn vaikka kahvilla :)
Valitettavasti en tiedä muuta noista kortinlukijoista, kun itse törkkään kamerasta piuhan suoraan mäkkiin ja kuvansiirtäjä hoitaa hommat automatic sillä aikaa, kun itse käyn vaikka kahvilla :)
-
OS 10.3.x:ssa (Panther) on toiminut kaikki lukijat jota olen kokeillut ja ilman mitään driver-asennuksia. Viimeisin on 20 euron 6in1 lukija joka Macissä näyttää työpöydällä vain yhden ikonin ja vain silloin kun siinä on muistikortti sisällä. Jos saman lukijan liittää WIN XP:n niin levyasemia tulee neljä lisää vaikka yhtäkään muistikorttia ei ole sisällä. Kun muistikortin laittaa lukijaan pitää sitten etsiä neljästä levyasemasta, mistä muistikortti löytyy.aKooKoo kirjoitti:Mutta millä käyttiksellä? Jos paketissa sanotaan, että toimii ysillä (ja siitä ylöspäin), niin ei ole ollenkaan sanottu että toimii Pantterilla!