Kuvaajaa tarvitaan!

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Jake_B

Kuvaajaa tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja Jake_B »

Lauantaina 26.8. ajetaan Turussa Myllyn pyöräily. Tapahtumalta puuttuu edelleen kuvaaja. Työ olisi 12.00 - 18.00. aikana lähinnä maaliintulijoiden kuvaamista. Helppoa hommaa, mikäli omistaa sopivat välineet ja hieman kuvaustaustaa. Ammattilainen ei tarvitse olla, kunhan silmä toimii. Ota yhteyttä: Jari Salonen, puhelin 02-4310 810, gsm 0500-627 973
Nikon D1 on hieno kamera, edelleen!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
fotofly

Viesti Kirjoittaja fotofly »

Jälkeenpäin on helppoa kysellä;) saitko muuten jonkun hoitamaan kuvia tapahtumasta?
Jake_B

Ei löytynyt

Viesti Kirjoittaja Jake_B »

Itse asiassa yhtään kuvaajaa ei suostunut ottamaan hommaa vastaan. Kun ajoin itse maaliin, huomasin järjestäjien löytäneen katsojien joukosta jonkun kuvaamaan. Homma siis hoitui sillätavoin. Olisin itse kuvannut ko tapahtuman, mutta jouduin valmentajan tehtävieni takia ajamaan sen lyhyen 119 km pätkän junnujen kanssa.

Reitti oli kyllä hieno ja matka meni nopeasti. Yhtään rengasta ei mennyt meidän porukasta ja pienimmätkin (13v) jaksoivat loppuun saakka. Aikaa meiltä kului 3h 57 min tuohon matkaan. Tosin pari kertaa pysähdyttiin juomaan urheilujuomaa ja tankkaamaan.
Nikon D1 on hieno kamera, edelleen!
Vastaa Viestiin