Ota sitten huomioon, että Canonin salaman käyttöopas on vain ohjeellinen....se ei ole todellakaan niin helppoa mitä se kirjanen antaa ymmärtää.....Tonder kirjoitti: Iltalukemisena kameran ja salaman käyttöoppaat. Viikonloppuna tositoimiin ... T. Aloittelija
Vaimon siskon häät, 350DKit, aloittelija, apua ...
-
- Viesti:
Re: Kiitos vinkeistä. Sain lainaksi Speedlite salaman ja nyt
-
- Viesti:
Re: Kiitos vinkeistä. Sain lainaksi Speedlite salaman ja nyt
Ei se ihme ole.... kyllä minä olen monta kertaa onnistunut täyttämään 4 G kortin ilman yhtään erityisen onnistunutta kuvaa :)Tonder kirjoitti: jos kuvia parisataa räpsii niin on se ihme jos ei edes osa onnistu
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
-
Re: Vaimon siskon häät, 350DKit, aloittelija, apua ...
Mistähän se johtuu että näin voi käytäytyä luulis että kokoajan zoominTrnquill kirjoitti:Väkänen on zoomin ääriasento ja pallo se kohta, jossa putki on lyhimmillään. Näin minä asian järkeilin.ridge kirjoitti:Mitä nuo merkinnät oikein ovat, pallo ja väkänen?
määrää kun kasvattaa pituuskin kasvaisi ? oma objektiivini on tosin
nikon d50 kameran mukana tullut 18-55mm.
-
Zoomin määrää?? Tarkoitatkos suurennusta?JPQ kirjoitti:Mistähän se johtuu että näin voi käytäytyä luulis että kokoajan zoominTrnquill kirjoitti:Väkänen on zoomin ääriasento ja pallo se kohta, jossa putki on lyhimmillään. Näin minä asian järkeilin.ridge kirjoitti:Mitä nuo merkinnät oikein ovat, pallo ja väkänen?
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
kyllä ja siis jossain keskivaiheella lyhenee ja sitten taas piteneeOskuK kirjoitti:Zoomin määrää?? Tarkoitatkos suurennusta?JPQ kirjoitti:Mistähän se johtuu että näin voi käytäytyä luulis että kokoajan zoominTrnquill kirjoitti: Väkänen on zoomin ääriasento ja pallo se kohta, jossa putki on lyhimmillään. Näin minä asian järkeilin.
joten minun optiikka ymmärrykseni ei ymmärrä tätä.