Hyviä kuvauskohteita jyväskylässä/lähistöllä?
-
Hyviä kuvauskohteita jyväskylässä/lähistöllä?
Eli onkos jollain kertoa hyviä spotteja jyväskylässä/lähistöllä? Luontokuvaus kiinnostaisi erityisesti mutta tietenkin muutkin hienot paikat on tervetulleita, nimim. kokonaisen 20v ikäni asunut jkl:ssä ja silti pitää kysellä :)
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
M1kko kirjoitti:Hmm näkisitkö sen verran vaivaa että kaivasit urlia? Itse en ole moisesta sivustosta kuullutkaan :oFr0Z kirjoitti:Luontotupaan taidettiin vasta niitä listailla kun joku oli jykylään muuttamassa eteläsuomesta...
http://www.luontotupa.net/phpBB2/index.php
Vaatii rekisteröinnin ennen kuin pääsee lukemaan...
-
Kiitoksia! laitoinkin tuonne jo rekisteröinnin vetämään mutta menee näköjään hetki ennenkö aktivoituu.. mutta näköjään pystyy käyttämään forumia täysin tuon linkin takaa, vaikka suoraan etusivulta keskusteluihin yrittäessä vaatii loggautumista :DFr0Z kirjoitti:M1kko kirjoitti:Hmm näkisitkö sen verran vaivaa että kaivasit urlia? Itse en ole moisesta sivustosta kuullutkaan :oFr0Z kirjoitti:Luontotupaan taidettiin vasta niitä listailla kun joku oli jykylään muuttamassa eteläsuomesta...
-
- Viesti:
Petri itse aktivoi käyttäjät jonka takia aktivointi ei heti rekisteröityessä tapahdu.M1kko kirjoitti:Kiitoksia! laitoinkin tuonne jo rekisteröinnin vetämään mutta menee näköjään hetki ennenkö aktivoituu.. mutta näköjään pystyy käyttämään forumia täysin tuon linkin takaa, vaikka suoraan etusivulta keskusteluihin yrittäessä vaatii loggautumista :DFr0Z kirjoitti:M1kko kirjoitti: Hmm näkisitkö sen verran vaivaa että kaivasit urlia? Itse en ole moisesta sivustosta kuullutkaan :o
-
-
Harjulle
Jos haluat rusakkoja ja oravia kuvata, niin siihen Harjulle vaan samoilemaan. Sieltä löytyy yllättävän paljon elämää, kun sattuu sopivasti paikalle.
Jos ei muuten onnistu, voin lainata vuffen mukaan. Silloin Murphyn lain mukaan jostain ilmaantuu rusakko, orava tai siili.
Jos ei muuten onnistu, voin lainata vuffen mukaan. Silloin Murphyn lain mukaan jostain ilmaantuu rusakko, orava tai siili.
"Kuva on pilalla viimeistään kun se painetaan lehteen"
-