Fastlane kirjoitti:Paljonkos Canon maksaa jos niiden mainosta kantaa paidassaan?
Hinnoittelu lienee henkilöstä riippuvaa.
Fastlane kirjoitti:
Kaapissa odottaa kymmeniä mainospaitoja eri yrityksiltä mutta miksi niitä pitäisi julkisesti päällä jos mainostamista ei jotenkin korvata?
Ajattele paitaa korvauksena. Ole sitä, tunne se, elä sitä.. ole ylpeä siitä, näytä se, rakasta.
With Canon you can.
Okei eli koska vkonloppu häämöttää niin ehdotin asiaan palaamista ensi viikon alussa. Canonin markkinoinnilla on mun yhteystiedot ja jo tuonkin puhelun perusteella viisastuin asian suhteen jonkin verran. Kerron sitten tarkemmin kun tiedän enemmän.
Töissä olen mainostanut puolitoista vuotta Nikonia, kulkutägi roikkuu kaulassa sellaisessa keltaisessa avainlenkissä, jossa lukee mustalla pohjalla Nikon. Olen siihen jotenkin kiintynyt.
Viimeksi muokannut MattiH, Kesä 02, 2006 16 : 15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-EeKe- kirjoitti:Okei eli koska vkonloppu häämöttää niin ehdotin asiaan palaamista ensi viikon alussa. Canonin markkinoinnilla on mun yhteystiedot ja jo tuonkin puhelun perusteella viisastuin asian suhteen jonkin verran. Kerron sitten tarkemmin kun tiedän enemmän.
Tiksis. Mä tulin siihen tulokseen et on parempi painattaa ite paitansa niin saa sellaisen kun haluaa. Canon ei toimita yksityisille paitoja, firmoille kylläkin. Ja ne niiden paidat on sellaisia punaisia kauluspaitoja missä on brodeerattu (meniks oikein?) pieni Canon teksti hihassa.
Mä haluan punaisen t-paidan missä lukee isolla Canon, valkoisella.
Ja lippis pitää kanssa hankkia..
Tiksis. Mä tulin siihen tulokseen et on parempi painattaa ite paitansa niin saa sellaisen kun haluaa. Canon ei toimita yksityisille paitoja, firmoille kylläkin. Ja ne niiden paidat on sellaisia punaisia kauluspaitoja missä on brodeerattu (meniks oikein?) pieni Canon teksti hihassa.
Nii ja ois muute pirun hieno jos ois kans sellanen kamera missä kans lukis isolla ja punasella canon!! ..eiku.. ai nii joo... Damit..!
Sullehan on ihan pakkomielle tullut tosta ;D
Laita sit itsestäs kuvia esille ku sulla on noi vermeet päällä.