t-paitaa
-
t-paitaa
Empä ole ihan varma menikö oikeaan lokeroon, mutta menköön.
Eli olen miettinyt ja katsellut, että onko jossain saatavilla Caanonin logolla tms varustettua t-paitaa?
Painatettuahan tuollaisen saisi, mutta onko laillista ottaaesim Canon you can - logo ja painattaa se paitaan?
Eli olen miettinyt ja katsellut, että onko jossain saatavilla Caanonin logolla tms varustettua t-paitaa?
Painatettuahan tuollaisen saisi, mutta onko laillista ottaaesim Canon you can - logo ja painattaa se paitaan?
-
- Site Admin
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: t-paitaa
Omaan käyttöön sellaisen voit tehdä, mutta myydä sitä et saa. Hyvänä esimerkkinä tästä on mm. kirjovat ompelukoneet, jotka maksavat lisenssiä eri tahoille, joiden hahmoja tai tuotemerkkejä löytyy valmiista ohjelmista. Esimerkkinä Brother Innovis 4000D -esitteestä: "429 sisäänrakennettua kirjontakuviota, joista 134 Disney-kuviota". Brotherilla oli taannoin (tai on vieläkin) Disney Edition jostain mallista ja sen hinta pompsahti ihan kiitettävästi normaali version hinnasta. Kertoo jotain lisenssin hinnasta.jeroo kirjoitti:Painatettuahan tuollaisen saisi, mutta onko laillista ottaaesim Canon you can - logo ja painattaa se paitaan?
Viimeksi muokannut saNppa, Kesä 01, 2006 17 : 29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
objektiivinen puoliharrastelija
-
-
- Viesti:
Re: t-paitaa
jeroo kirjoitti:Eli olen miettinyt ja katsellut, että onko jossain saatavilla Caanonin logolla tms varustettua t-paitaa?
http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
InDesign CS5 - julkaisun tekijälle (Docendo 2011)
Photoshop CS5 (Docendo 2010)
Suunnittele, toteuta ja julkaise (Docendo 2010)
-
- Viesti:
En myönnä enkä kiellä....=)jeroo kirjoitti:Ehkä opettelen kirjoittamaan sen yhdellä a:lla tästä lähtien :>
Mistäs tuon tempaisit vai photaroitko itse?
http://www.prepress.fi, petteri.paananen(miuku)prepress.fi
-
On pitkälle viritetty oma fontti. Jo 80-luvun alussa törmäsin noiden kirjainten tarkkaan viritykseen. Asteluvut (kirjaimen kulma) ja välistykset on viimeisen päälle. Samoin kaikki muu.jeroo kirjoitti:Jjahas, jos vaikka vähän vihjaat ;)
Onko tuo muuten jokin canonin oma teksti vai joku universaali fontti?
Kapa
-
jeroo kirjoitti:-EeKe- kirjoitti:jeroo kirjoitti:antoivat jonkun puhelinnumeron, ei ole tullut vielä soitettua.
Joko soitit?
En ole vielä soittanut, pitäsi tässä joskus soittaa.
Jos ei testot riitä niin pistä vaikka yksärillä mulle se nro niin mä kysyn asiaa. Samalla voin tiedustella Canon lippistä. Kynähän mulla on jo, kiitos siitä Tarelle.
-
Kuten sanottu, Nokian työntekijät maksavat erikseen että saavat ostaa pr-tavaralikkeestä Nokian mainosmateriaalia, niin miksi ei myös Canonin asiakkaat? Yhtä järkevältä sekin tuntuu, tai järjettömältä, riippuu näkökulmasta. Mainostavathan he niitä koko ajan netissäkin ;-}Fastlane kirjoitti:Paljonkos Canon maksaa jos niiden mainosta kantaa paidassaan?
Kaapissa odottaa kymmeniä mainospaitoja eri yrityksiltä mutta miksi niitä pitäisi julkisesti päällä jos mainostamista ei jotenkin korvata?
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"