Mattikin aina tuolla etusivulla kertoo, koska on poissa. Nyt on minun vuoroni kertoa. Saatte viikon keskustella ihan rauhassa ilman minua. Saatte myös palella täällä pakkasissa ihan niin paljon kuin vain kamera sietää. Toivottavasti joulupukki tuo teille paljon lämpimiä vaatteita ja sormikkaita.
Minä olen pakannut sadetakin, itselle ja kameralle. Akut on ladattu ja muistikortit tyhjennetty. Ja eikun matkalle...
(ps. en vaivaa teitä matkakuvilla palattuani)
Saatte olla rauhassa...
-
- Viesti:
-
Re: Saatte olla rauhassa...
Kiitos siitä ;)adapteri kirjoitti:Mattikin aina tuolla etusivulla kertoo, koska on poissa. Nyt on minun vuoroni kertoa. Saatte viikon keskustella ihan rauhassa ilman minua. Saatte myös palella täällä pakkasissa ihan niin paljon kuin vain kamera sietää. Toivottavasti joulupukki tuo teille paljon lämpimiä vaatteita ja sormikkaita.
Minä olen pakannut sadetakin, itselle ja kameralle. Akut on ladattu ja muistikortit tyhjennetty. Ja eikun matkalle...
(ps. en vaivaa teitä matkakuvilla palattuani)
Älä sitten töpeksi matkalla tai sitä ennen, ettei käy kuten työkaverille (oli lähdössä Lanzarotelle eilen), eli lääkäri kielsi matkan pienen työtapaturman takia (tulehdusvaara). Meinasi mennä koko käsi silpuksi kun oli hiukka varomaton.
Hyvät matkat jne.
Sepe
--
-
- Viesti:
Kiitos matkatoivotuksista. Mansikat olivat hyviä. Niitähän siellä saa lähikaupasta tuoreena jouluaattonakin. Maksoivat punnan puoli litraa. Kirsikkapuut muuten olivat kukassa jossain paikoissa. On kuulemma ollut lämmin kesä ja syksy. Täällä vastaava näky kai olisi pajunkissat tähän aikaan vuodesta. Orvokit olivat hehkeimmillään.
Siellä olisi saanut "yhteiskuntakriittistä" kuvaa. Keskustassa kun ei ole roskiksia missään ja esim rautatieasemalla sai "kahlata" roskissa. Oli virkistävää saada taas erilaista näkökulmaa asioihin.
Siellä olisi saanut "yhteiskuntakriittistä" kuvaa. Keskustassa kun ei ole roskiksia missään ja esim rautatieasemalla sai "kahlata" roskissa. Oli virkistävää saada taas erilaista näkökulmaa asioihin.